Suknie | Sherry London

marca 06, 2016



        Ostatnio mam słabość do przeglądania stron internetowych. Często patrzę na kategorię: sukienki. Podczas poszukiwań natrafiłam na stronę Sherry London. W jej asortymencie znajdziemy mnóstwo pięknych sukni - długich, krótkich, na jedno ramię, gorsetowych, koronkowych - opcji jest bardzo dużo. Mogłabym oglądać stronę godzinami - taki jest wybór.
        Mimo że, większe imprezy na tym etapie życia mam już za sobą - osiemnastkę i studniówkę, to warto sobie pomarzyć i popatrzeć. szkoda, że w moim mieście nie ma dostępnych tak cudnych sukienek. Oglądanie ubrań bardzo mnie relaksuje, a Was?
    Sherry London ma wiele sukienek dla druhen i osób idących na 'prom bal' bądź naszą polską studniówkę. Sukienki jak już wspomniałam są w różnych stylach. Sądzę, że każda z nas mogłaby znaleźć coś dla siebie. Może strona Sherry London zainspiruje Was do szukania wymarzonej sukni albo może skusicie się na zakup jakiegoś cacka?
      Chciałabym Wam pokazać kilka sukienek, które bardzo mnie urzekły. Najbardziej lubię takie z świecidełkami, choć nie pogardzę również delikatnymi.



Sweetheart Empire Zipper Asymmetrical Chiffon Blue Prom Dresses-4
 Mój pierwszy faworyt - połączenie długiej sukni i krótkiej to strzał w dziesiątkę. Sukienka jest pełna gracji. Świecidełka na talli wspaniale ją podkreślają i ten dekolt w serce. I jest dostępna w moich ukochanych pastelowych barwach - czego chcieć więcej?
Sheath/Column One Shoulder Sleeveless Beaded Floor-length Lace Long Prom Dresses-1 
Bardzo lubię sukienki w czerwonym kolorze. Ta mi się ogromnie podoba. Dobra długość, zmysłowe odsłonięcie nogi i jedno ramię. Jak dla mnie ideał!
 Short/Mini A-line tulle Zipper Natural Short Prom Dresses-3
Piękny, delikatny kolor. Tiulowy dół. Cudowna góra. Marzy mi się taka , Wam także?
SUKIENKA - tutaj

A teraz pora na suknie dla druhen :) 
Natural Satin Buttons Sheath/Column Halter Bridesmaid Dresses-1 
Łezka z tyłu jest bardzo romantyczna jak i kokarda.
One Shoulder Zipper Floor-length Chiffon Sleeveless Bridesmaid Dresses-1
Długa, subtelna, romantyczna i zwiewna. W sam raz na ślub na świeżym powietrzu i na sesje nad morzem.

A-line Sweetheart Sleeveless Ankle-length Zipper Satin Bridesmaid Dresses-1
Ostatnia propozycja - połączenie pudrowego różu i czerni - ładnie i z klasą. a gorsetowe góry bardzo lubię.
SUKIENKA - tutaj

Więcej uroczych sukni i sukienek znajdziecie na Sherry London.
Miłego oglądania :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Druga,trzecia i piąta to moi faworyci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te sukienki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki są piękne, ale fioletowa najładniejsza, chyba dlatego, że w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta czerwona sukienka jest prze cudna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń