Moje must have |

lutego 22, 2016

Hej!

       Zaczynam 2 tydzień ferii Mam nadzieję, że odpocznę, zregeneruję siły i wrócę do szkoły z masą pozytywnej energii.  Weekend spędziłam bardzo dobrze. W sobotę byłam w teatrze na "Seansie" - całkiem ciekawa sztuka, odpowiednia na taki mini relaks umysłowy. Z pewnością u Was też wszystko okej, prawda?

       Dziś mam dla Was krótki post. Przygotowałam 3 stylizacje z myślą o cieplejszych dniach. Liczę, że przypadną Wam du gustu.


Kurtka bomber to must have. Znajdziecie ją w przeróżnych. Bluzka z naszywkami to też gorący hit - ostatnio zakupiłam sobie bluzę z naszywkami i bardzo podoba mi się ten trend. Białe jeansy przypominają mi wakacje, a kapelusz to idealne, szykowne dopełnienie stylizacji.

Uwielbiam wiosną i latem nosić jasne kolory. delikatna bluzka, jeansy i slipony to jest to. 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pierwszy zestaw bomba :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy pierwszy zestaw. Poklikane. *-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie najbardziej podoba mi się ta bluzka z pierwszej stylizacji, chociaż całościowo to chyba jednak stylizacja numer dwa. ;) aczkolwiek na białe spodnie osobiście bym się nie zdecydowała. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wybory, poklikane :)
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawie wygląda ten kombinezon z ostatniego zdj ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza bluzka jest cudowna!! ♥♥

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poproszę żakiecik .... jest boski ;-)

    http://www.wholesalebuying.com/product/finejo-cute-ladies-casual-polka-dot-zipper-long-sleeve-slim-coat-jacket-women-leisure-tops-181193?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly1254

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja jest najlepsza wg mnie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń