Moje miejsce |

lutego 24, 2016

           Każdy z nas chce czuć się bezpiecznie i błogo. Czujemy się tak nie tylko za sprawą otaczających nas ludzi, ale także dzięki miejscom, w których przebywamy. Każdy powinien mieć takich ludzi i takie miejsce. Ludzi, którzy nigdy nie zawiodą. Miejsce, które zawsze będzie azylem, kryjówką, ucieczką przed złem całego świata. To miejsce nie musi istnieć jako faktyczna przestrzeń, może być także metaforyczne. Może to stan naszej duszy, ulubiona książka, piosenka. Jednak warto mieć takie miejsce w realu. W rzeczywistości. Takie, gdzie możemy być sobą i tylko sobą, ponieważ codziennie nakładamy na siebie różne maski świadomie bądź nieświadomie... Takie, gdzie możemy przeżywać radości i smutki. Wypłakać się w poduszkę. Pożalić samemu sobie. Posiedzieć w ciszy. wniknąć w głąb swojej duszy. Milczeć. Po prostu BYĆ. Czy masz takie miejsce?
         Często wiele osób szuka takiego schronienia i nie może znaleźć. Nie trzeba wykwintnego pałacu a przestrzeni, która zagwarantuje spokój wewnętrzny i nas wysłucha.
          Sadzę, że każdy z ns stale podąża za takim miejscem. Bo ciągle nam czegoś brakuje. Za czymś biegniemy. Za marzeniami, często niezrealizowanymi.
         Żeby znaleźć takie miejsce, najpierw należy poznać swoje wnętrze. Usiąść i słuchać. To w zupełności wystarczy. Wtedy każdy obszar będziemy mogli oswoić. I w nim egzystować.
Najlepiej jest nauczyć się adaptacji w różnych przestrzeniach, bo tak karze nam los. Nawet młodzi ludzie tacy jak ja muszą o tym pamiętać - już niedługo wyjadę na studia i będę musiała stworzyć swój mały dom daleko od tego rodzinnego.
      Życzę Wam, abyście zawsze mogli być sobą i dążyli do wyrażania swojej osobowości, gdziekolwiek jesteście.

Nawiązując do tematu posta, chcę Wam pokazać mój pokój - moje miejsce na Ziemi :)
 
Czy podobają Wam się takie przemyśleniowe posty? dajcie znać w komentarzu.
Macie swoje miejsce - fizyczne i duchowe?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. ładnie u Ciebie, przytulnie. :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie masz w pokoju! Przytulnie :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz dodatki do pokoju, podoba mi się strasznie ;) i fajny dres, kliknęłam.

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie rzeczy do pokoju - poduszki, napis home itd. Kiedyś nie zwracałam na takie szczegóły uwagi, ale kiedy weszłam na youtube i dziewczyny pokazywały takie piękne rzeczy to mi się bardzo spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie napisane , normalnie przeszły mnie ciary ........
    a dresik piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jak u Ciebie przytulnie, marzę o takim pokoju! :) Podoba mi się jakie dałaś zestawienie czerwieni i bieli w pokoju :)
    Do tematu posta nawiązując to każdy ma z nas miejsce, gdzie czuje się najlepiej. Ja mam kilka takich miejsc i jest to właśnie mój pokój nad którym będe upracie bardziej w marcu bądź w kwietniu pracowała by jakoś lepiej wyglądał, też znalazłam takie miejsce nad morzem/oceanem na Irlandii Północnej, czy też nad morzem na Sycylii jak byłam - ogólnie kocham morze, jego widok i mam nadzieję, że kiedyś będe podrózowała w kolejne miejsca związane z wodą haha :) Jednak jeśli chodzi o moje miasto to znalazłam takie swoje miejsce w paru - czy to nad małym jeziorkiem niedaleko mnie bądź też na górze, na którą niestety rzadko chodzę a nawet znalazłam takie ukochane miejsce w kawiarnii haha :)
    Super, że znalazłaś i ty swoje :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki piękny komentarz. I cieszę się, że masz swoje miejsce:)

      Usuń
  7. Piękne dodatki!! Szczególnie aparat! <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. dodatki są świetne <3 akurat będę meblować swój nowy dom z partnerką i szukałam inspiracji. Naprawdę cudne :) Szkoda, że nie ma zdjęć takiej całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam malutki pokój, ale może kiedyś pokaże go w całości :)

      Usuń
  9. bardzo ładnie uzadziłas swoj pokoj
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. urzekła mnie doniczka! ja kocham białe pokoje, niestety nie mam sama pokoju więc nie wszystko jest po mojej myśli, Myszka miki trafiła prosto w serducho :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam takiego miejsca na stałe. Moje położenie i miejsca wciąż się zmieniają. Tak migruję po domu ;) Raz dobrze czuję się na parapecie, a innym razem w swoim łóżku.
    Masz piękne dodatki w pokoju :)

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie miejsce. Też jest to mój pokój. ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, bo ludzie ciągle tylko biegna i biegna nie dostrzegając jak wiele już mają, jacy są szczęśliwi... :(
    Ja uwielbiam czytac takie refleksje, zawsze daje to człowiekowi do myślenia :)
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :( Cieszę się, że lubisz posty z refleksjami :)

      Usuń
  14. Lubię takie posty, więc pisz je częściej ;) Masz piękne dodatki w pokoju, na prawdę się w nich zakochałam *.*

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie napisałaś, podążamy za złudzeniami, za czymś wymyślonym a za razem pięknym :) poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim miejscem jest niewątpliwie mój pokój! Świetne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy ♥
    Bardzo podoba mi się napisz LOVE *_*
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne dodatki

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawdziwy skarb znaleźć takie miejsce, gdzie możemy być tak w 100% sobą. Bez obawy, że zostaniemy niezaakceptowani. Po prostu akceptują Nas tacy, jacy jesteśmy.
    Przytulnie u Ciebie. :)

    Pozdrawiam, https://wygadananastolatka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ozdoby do pokoju, na pewno robią świetny klimat :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. No masz rację każdy z nas pragnie mieć swój ukochany kącik :) Twój jest bardzo przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No Masz rację; ) każdy z nas pragnie mieć swój własny kącik; ) Twój jest bardzo przytulny:)

    OdpowiedzUsuń