Kolejne nowości | wholesalebuying.com

lutego 04, 2016

Hej!

           Witam Was już z drugim postem tym tygodniu. Dziś tłusty czwartek - jestem ciekawa ile pączków zjedliście - pochwalcie się w komentarzu.
           Dziś pokażę Wam kolejne nowości ze sklepów internetowych a dokładnie z wholesalebuying.com Są to głównie rzeczy do domu - jak pudełka, tusz do rzęs oraz kamizelka.


Moje zamówienie
1.  Pudełko małe KLIK 
 2. Tusz do rzęs KLIK
3. Pudełko na bieliznę 2x KLIK 
4. Kamizelka KLIK

 Pudełko jest małe, dosyć pojemne. Dla mnie bardzo użyteczne. Kolory przysyłają losowo. A cena pudełka jest bardzo niska :)

 Tusz do rzęs - ma podkręcić nasze rzęsy, wydłużyć. I tak jest. mascary używa się w 2 krokach - na opakowaniu zamieszczono instrukcję. Ni podrażnia skóry. Tusz na plus.

 Pudełka na bieliznę - bardzo funkcjonalne. W mojej szufladzie zapanował porządek - każda rzecz ma swoje miejsce. Możemy posegregować j gatunkami, kolorami. Niska cena a ile zyskujemy :)

 Ostatnia - najdroższa rzecz w zamówieniu.  Poprzednie mieszczą się w cenach do 1,50$. Kamizelka - miła w dotyku, ciepła. Dołączony jest do niej cieniutki pasek. Kamizelka idealna na zimę :)

Do następnego wpisu:)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. o świetne rzeczy poklikałam, organizery chyba najbardziej przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kamizelka. Te organizery też mi się podobają . Ja zjadłam dwa pączki i wcale dobrze się z tym nie czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, poklikałam, ja zjadłam tylko jednego pączka xd

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te organizery :) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kamizelka bardzo fajna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/
    poklikane wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pudełka na bielizne są świetne! Również mi by się coś takiego przydało! :)
    Super kamizelka! :)
    Poklikałam!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości! Mam ten sam tusz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy. Też mam tą kamizelkę,tylko w wersji brązowej - jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy :D Pudełeczka cudowne ♥♥

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy miałam kiedyś takie pudełko to z kieszonkami tylko ze miałam różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tusz już gdzieś widziałam a pudełka świetne :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne rzeczy :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zamowienie :) mam ten tusz ale z bourjous :D

    Swietny blog , zostawiam obserwacje i wyczekuje nastepnych postow xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/02/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie: Aagnesblog.blogspot.com
    SNAPCHAT: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne takie organizery :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie organizery to super sprawa.;)

    OdpowiedzUsuń