Tuż tuż | wholesalebuyng.com

grudnia 15, 2015

Hej!

           Co tam u Was? U mnie dobre. Teraz mam "lekki" tydzień. Mało spraw na głowie, więc byle dotrwać do Świąt. Kupiliście już wszystkie prezenty? Czujecie atmosferę Świąt? Bo ja niestety jakoś nie bardzo. Zabiegana nie mogę się skupić na wartości Świąt. Ciągle coś do zrobienia, załatwienia. Może jak już będzie wolne, to poczuję świąteczny klimat.

         Dziś kolejny post ze stylizacją. Nie jest ciemna jak ta ostatnio, choć są elementy czerni. Mam na sobie czarną kamizelkę na haftki. Jest ciepła, milusia. Ma kieszenie. Bardzo ja lubię. Szal w kratę to istny hit tego sezonu. Ja już w swojej kolekcji mam kilka szali w kratkę, a niedługo przybędą do niej kolejne. Szal jest ogromny. Śmieję się, że jak nam jest zimno, to możemy się nim opatulić jak kocem. dla rozjaśnienia stylizacji założyłam bordowe rurki.
       Poza tym zaczęłam się malować cieniami. Może ktoś z Was to zauważył. Bardzo podobają mi się odcienie nude. A Wy lubicie cienie do powiek? 


spodnie - stradivarius | bluza - sammydress.com | buty - bonprix | cienie do powiek - sephora |

You Might Also Like

17 komentarze

  1. fajne ciuchy i piekny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cieniami rzadko operuje;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja. Nie czuję się dobrze w takich futrzakach, ale ty wyglądasz bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tydzień wręcz przeciwnie- mega męczący! Tak samo jak Ty nie czuję jeszcze świąt!
    Ale śliczny płaszczyk! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż! :)

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat mam trochę rzeczy w tym tygodniu :/ oby szybko to minęła, bo chce już święta! <3 Piękne zdjęcia ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobne buty! :D Ładnie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog ! obserwuje ;)
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kamizelka :)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Świetny post, bardzo lubię Twojego bloga i dosyć często na niego wpadam :D Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu! :D
    Zapraszam również do mnie, gdzie czeka na Was nowy post :)
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja!:)
    te szale są mega! ^^

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie lubię twoje zdjęcia !!!
    Ten uśmiech zwycięża ! :)
    Podoba mi się bardzo szal :) <3
    Pozdrawiam http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń