ROK BLOGA ♥

grudnia 21, 2015

Hej!

            Dzisiejszy wpis jest dla mnie wyjątkowy. Dokładnie rok temu zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem. I tak trwa ona aż do dziś i będzie trwać dalej (mam nadzieję). Rok - dla niektórych mało, dla niektórych dużo. Dla mnie to spory okres czasu. Czasu poświęconego nowej pasji.

           Początki były trudne. Chciałam założyć bloga i to zrobiłam. Na początku miałam dodawać tyko zdjęcia zrobione przeze mnie i tak też było. Raz miałam ochotę pisać , raz nie. Nigdzie nie reklamowałam bloga, więc jedynie nieliczni o nim wiedzieli. Nagle pewnego dnia zapragnęłam przyłożyć się do pracy nad blogiem. I mam nadzieję ,że to mi wychodzi. Tematyka stała się bogatsza: sesje, fotorelacje, stylizacje, posty kulinarne. Zaczęłam reklamować bloga na facebooku. Założyłam fanpage bloga.
            Cieszę się, że czytacie mojego bloga. Razem ze mną go tworzycie. Dziękuję za komentarze, obserwacje. Wiem, że są takie osoby, które przeczytały każdy mój post. Dziękuję mojej mamie, bo dzięki niej możecie oglądać mnie na zdjęciach.   
           Liczę, że mój blog z dnia na dzień będzie stawał się co raz lepszy. Że będę miała ochotę go prowadzić i o niego dbać. Że pozostanie moim małym miejscem w sieci, gdzie będę dzieliła się swoimi pasjami - zdjęciami, stylizacjami. Mam nadzieję, że będziecie mnie czytać i będzie Was więcej i więcej.
           Podczas blogowego roku nauczyłam się systematyczności, organizacji czasu. Poznałam wiele świetnych osób. Brałam udział w akcji FAMFY, gdzie poznałam blogerki 'od kuchni' - to był cudowny czas. Czułam się jak w jednej, dużej, blogerskiej rodzinie. Nawiązałam kilka współprac, które urozmaicają bloga i mogę ćwiczyć język angielski. Dzięki blogowaniu odrywam się od szarej rzeczywistości. Przenoszę się w mój świat, który w głównej mierze kreuję ja oraz Wy - moi czytelnicy.
          Nie wiem co jeszcze napisać. Tyle myśli w mojej głowie, a tak trudno je przelać na papier. Cieszę się, że odkryłam w sobie nową pasję - blogowanie. Bo w życiu warto mieć hobby. Obojętnie jakie. To musi być coś, co daje nam możliwość bycia sobą i tylko sobą. Nic na pokaz. Coś naszego, coś co pokazuje nasze wnętrze, duszę. Nie słuchajcie innych, gdy wyśmiewają się z Waszych pasji lub mówią, że nie robicie nic interesującego. Róbcie swoje i dążcie do przodu, a hejterom mówcie papa. Taka postawa, trochę egoistyczna pozwala skupić się na sobie i swoich potrzebach , które są niezmiernie ważne. Na potrzebie samorealizacji.
          Wiem wyjątkowo się rozpisałam. Jeśli chcecie bym częściej dodawała długie wpisy, dajcie znać. Może chcecie poznać moje zdanie na temat różnych kwestii (byle nie polityki:D)
           Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam - czytelnikom oraz mojej mamie, która pomaga mi w współtworzeniu bloga.

         A teraz zobaczycie zdjęcia. Jeszcze nie było ich na blogu. Bardzo je lubię. Wykonane jeszcze w wakacje w pięknym miejscu.  Jasne wnętrze z pomarańczowymi akcentami. Do tego ja w białych ubraniach. Hmm aż się rozmarzyłam o wakacjach.


Nie przedłużam, zapraszam do oglądania zdjęć :)


DZIĘKUJĘ ♥♥♥
Zapraszam do obserwowania, czytania i komentowania moich dalszych poczynań na blogu:)

Zapraszam na fanpage- zapowiedzi postów oraz wiele innych informacji!
Photobucket

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Cudowny kolor fotela <3
    Gratuluję pierwszego roczku bloga i życzę wielu kolejnych, równie owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Rok to już naprawdę kupa czasu i jestem pełna podziwu, że odniosłaś taki sukces! Zdjęcia są świetne mają taki w sumie to inny klimat! Mega mi się podobają!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. W koncu troszkę do poczytania ... super ...a pomaganie Tobie w rozwijaniu Twoich pasji to sama przyjemność Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku i powodzenia na kolejne dni i lata ....Dopiero teraz widzę te fotki z ..... a to chyba tajemnica ..Całuski i do następnego wpisu <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych pięciu, a nawet osiemdziesięciu lat bloga. Widać, że kochasz to co robisz.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, gratuluję roczku i życzę kolejnych długich lat :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknotka jestes
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że bardzo wiele osiągnęłaś w ten rok, statystyki mówią same za siebie. mi rónwnież minął rok niedawno ale niestety zaniedbywałam pisanie i nie jest tak rewelacyjnie. Ale wziełam się w garść i myślę, że będzie tylko lepiej

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny wystrój bloga!
    Obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNE ZDJĘCIA! GRATULUJĘ TYLE OSIĄGNIĘĆ W TEN 1 ROK!

    BY-ALEKSANDRAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Życze dalszych sukcesów <3 !

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roku bloga!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację! Życzę dalszych sukcesów i jeszcze większej przyjemności z dodawania postów.;)
    Zdjęcia śliczne, najbardziej podoba mi się te z pełnym uśmiechem ;)
    Korzystając z okazji chciałabym również Życzyć Ci Wesołych Świąt ;*
    Pozdrawiam : http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, rok to już kawał czasu :*
    i zdjęcia super! w szczególności te ze świeczkami mi się podobają :3.
    Pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę gratuluję!! Utrzymanie bloga przez rok to niemal wyczyn, pozdrawiam i życzę kolejnego tak udanego roku blogowania! :)

    Zajrzysz? →http://jimeika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. http://marta-the-fashion-blog.blogspot.com/ zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń