Fur | shein

listopada 21, 2015

Hej!

         Jak Wam mija weekend? Mi całkiem dobrze. Mam okropnego lenia. Nic nie chce mi się robić. Jestem przeziębiona, ledwo mówię. Jednakże 'zmusiłam się' i poszłam na zdjęcia z mamą. Było zimno, ale dałam radę. Byle bardziej się nie rozchorować, bo muszę jakoś funkcjonować i kontaktować na próbnych maturach, na które codziennie muszę być na galowo ubrana. Po gimnazjum, w którym codziennie nosiłam białe koszule i ciemny dół, znienawidziłam takie oficjalne stroje. Mam nadzieję, że Wy lubcie czasem ubrać się odświętnie, na galowo. Ja w trakcie gimnazjum miałam gdzieś tak z 10 białych koszul w szafie i po ukończeniu szkoły wyrzuciłam je i została mi 1, a teraz muszę znowu jakieś zakupić na matury :D
         Ale już przestaję narzekać o koszulach i przejdę do tematu posta. Przygotowałam 2 stylizacje,  w których rolę główną pełnią wierzchnie okrycia. Bazy są takie same: bluza, spodnie. Jedynie zmieniają się kurtki i dodatki - liczę, że outfity przypadną Wam do gustu :)
        Pierwsza propozycja - kurtka w kolorze khaki. Pewnego czasu, kilka lat temu było takich bardzo dużo w sieciówkach najczęściej w kolorze brązowym i czarnym. Mam taką brązową i postanowiłam kupić w innej wersji kolorystycznej. Bardzo podoba mi się odcień kurtki. Ma miły w dotyku materiał. Trafiłam z rozmiarem. Kurtka wygląda identycznie jak na stronie sklepu. Oprócz kurtki mam na sobie białą bluzę w różyczki - mój najnowszy zakup z Polski - to rzadkość, kiedy kupuję coś u siebie na miejscu. Bluza urzekła mnie - różyczkami i kolorem. Może wydawać się gruba i ciężka, ale tak naprawdę jest milusia i lekka. Kupiłam ją w atrakcyjnej cenie - akurat są rabaty -20% do C&A. Spodnie widzieliście w ostatnim wpisie. Komin jest dwu strony z jednej różowy a z drugiej taki misiek. Na nogach mam buty z House. Noszę je już tak z 4 lata i dobrze się trzymają. Torba fajnie komponuje się z butami  i kurtką. Na ręce mam ładna bransoletkę z bornprettystore.com Bardzo mi się podoba połączenie perełek i złotym zdobień. A paznokcie są koloru hmm- no właśnie jakiego - turkus, malachit? sama nie wiem, ale jak zobaczyłam ten lakier w Pepco, to zdecydowałam się go kupić.

      Druga stylizacja - zmieniłam kurtkę na pudrowy płaszcz. Jest miły w dotyku, w miarę ciepły. Bardzo podoba mi się kolor i jego faktura. Jest zapinany na haftki. Zamiast sportowego obuwia mam długie kozaki na obcasie. Na uszach mam białe kolczyki kwiatki z bornprettystore.com  Są urocze i dopełniają moją elegancką stylizację. Zamieniłam torebkę na grafitową z ćwiekami, noszoną na ręce.
Lubię takie stylizacje, czuję się bardzo kobieco i dojrzale.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, komentowania i klikania w linki :)


  KLIK      KLIK
ps. Mam dla Was kod do bornprettystore.com
 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Różowy płaszczyk jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje. ;) U mnie w gimnazjum mamy mundurki, więc nie jest tak źle z tym galowym. :/ Zdrowiej !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia mega! *,* Obie stylizacje cudne! ^,^
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz piękny <3
    Dużo zdrowia życzę.
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są genialne!

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką bransoletkę tylko ze srebrnymi elementami.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ladna ta kurtka!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zestawy <3 nie mogę się zdecydować, który bardziej przypadł mi do gustu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne stylizacje <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakiej miejscowosci to graffiti jest bo jest cudne
    buty mam takie same
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna fryzura i bardzo podoba mi się pierwsza kurtka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://monster-pluum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne stylizacje.Pierwsza casualowa,druga bardziej elegancka.Jeśli chodzi o piewrszą bardzo spodobała mi się kurtka,a w drugiej buty :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wszystko poklikane - 27,80$, 25,64$,

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestawy <3

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne stylizacje! Mam podobne buty z pierwszej stylizacji ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fiu fiu jak dama w tym koku no no wyglądasz super i stylizacje bardzo fajne w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń