Dark | shein

listopada 17, 2015

Hej!

         Co tam u Was słychać? U mnie dobrze, choć jeszcze nie odpoczęłam i nie wyspałam się po moim sobotnim wyjeździe. Zauważyłam, ze chcecie haul z moimi zdobyczami z Londynu, być może taki niedługo się pojawi, jeśli czas mi na to pozwoli.
        Dzisiejszy post będzie związany z ubraniami. Mianowicie pokażę Wam jesienną stylizację. Zdjęcia wykonałam tego samego dnia, co wróciłam z Londynu, dlatego nie wyglądam za dobrze - nie mam makijażu, ale nie przeszkadza mi to. W dzisiejszym poście jestem całkowicie naturalna.
      Jeśli chodzi o stylizację. Mam na sobie dużo nowości. Jedną z nich jest kapelusz - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Nigdy nie nosiłam kapeluszy, zawsze wolałam ciepłą czapkę i to tylko noszoną w sezonie zimowym. Jednakże, gdy zobaczyłam jak pewna pani mierzy to nakrycie głowy w Primarku, uznałam, że może warto się przełamać. Następna nowa rzecz to poncho. Na innych osobach bardzo mi się to podoba, sama nigdy nie byłam przekonana, by je założyć. Jednak gdy zobaczyłam jego kolory, to oszalałam na jego punkcie. Ciepło, z kapturkiem i pasuje do wielu moich płaszczy i kurtek. Jeśli chodzi o kurtkę pod poncho, jest to ramoneska z niby skórki. Jest bardzo miła w dotyku. Dobrze wykonana i zgadza się rozmiar z tabela na stronie. Następna zdobycz to szara bluza z napisami z Primarka. Tania, dobrze wykonana, nie za gruby materiał - dla mnie idealna. Następna nowość to piękny naszyjnik z bornprettystore.com kryształki są umocowane na 'wilcu' i naszyjnik wiąże się za pomocą wstążki. Jest bardzo efektowny, solidnie wykonany. Polecam, jeśli lubicie takie błyszczące dodatki. Także nowym elementem mojej garderoby są czarne spodnie z Soldo. Lubię nosić rurki a te są bardzo fajne - zamki na nogawkach, są w miarę wysokie i mają ładny odcień czerni, póki co. Buty - moje ulubione botki z Primarka, już mieliście okazję zobaczyć je na blogu.

Lubicie taki styl ubierania się?


  ps. Łapcie kod do bornprettystore.com 
Udanych zakupów :)
Do następnego wpisu! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Lubię taki styl, ale u kogoś ;)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rewelacja <3
    Zawsze podobały mi sie u kogoś poncha i kapelusze .... W zeszłym roku pierwszy raz odważyłam sie na zakup poncho i nie załuje a wręcz przeciwnie, czuje się cudownie i kupuje kolejne. Kapelusz to chyba nie moja bajka, bo mam krótkie włosy i wyglądam......

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne outfity ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/11/easy-recipe-for-cake-with-apples.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kapelusz, świetny look :) Kliknięte : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dodatki-kapelusz i naszyjnik sa nieziemskie!
    Poncho jest cudowne-zawsze takie chciałam mieć w swojej szafie :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiscie wygladasz w tej skorze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam czesto chodze bez makijazu wiec nie ma czym sie przejmowac! Zdjecia piekne naprawde wygladasz cudownie pomimo tego ze pewnie bylas zmeczona po podrozy :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Ci makijaż w ogóle nie jest potrzebny ! :o Ślicznie !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć. Dla Ciebie to zaledwie chwilka napisać dobra robota czy wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - sukces, w czymś, co kocham i co dla mnie jest bardzo ważne. ♥ A przecież sama wiesz, że czasami marzeniom trzeba pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń