Cold | romwe

listopada 28, 2015

Hej!


       Co tam u Was?  Ja jestem wykończona po tygodniu z maturami próbnymi. Dziś trochę odpoczęłam, byłam dzisiaj na zdjęciach stylizacji. I bardzo zmarzłam. Był zimny wiatr. Moje włosy wszędzie latały.  Mojej mamie sztywniały ręce. Po prostu tragiczne warunki do robienia zdjęć. Mam nadzieję, że zdjęcia są warte takiego poświęcenia i przypadną Wam do gustu.
      Zdjęcia pierwszej stylizacji były robione w domu - nie wytrzymałabym w tak cienkim materiale na dworze.

W dzisiejszym poście pokażę Wam moje 2 nowości:

 SUKNIA - KLIK     PŁASZCZ - KLIK

SPRZEDAM SUKNIĘ - ZAINTERESOWANA? PISZ NA FACEBOOKU

         Pierwsza z nich to sukienka. Ma ładny malinowy kolor. I to tyle jeśli chodzi o zalety. Źle wykonana, wygląda inaczej niż na stronie.
        Z drugiej rzeczy jestem bardzo zadowolona. Płaszcz ma piękny kolor. Jest solidnie wykonany. Ma zamek, zatrzaski. Jest bardzo ciepły. Czuję się w nim elegancko. Serdecznie Wam go polecam. Założyłam do niego czarne spodnie, czarno-biały komin i czarne botki na wysokim obcasie. Botki to także nowość w mojej szafie, ale więcej o nich napiszę w kolejnym poście.




 Do sukni założyłam 2 przepiękne naszyjniki z bornprettystore.com Są dobrze wykonane, wyglądają jak na stronie. Delikatne świetnie dopełnią stylizację.
 buty - primark

buty - bonprix | komin - c&a | spodnie - soldo

ps. Mam dla Was kod do bornprettystore.com



Do następnego wpisu! Trzymajcie się ciepło :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. ślicznie wyglądasz, sukienka jest piękna <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna jest ta sukienka *.* I ten naszyjnik <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie! Sukienka w rzeczywistości jest abrdziej na alto, a nie na studniówkę, jak an stronie. :( ALe płaszcz cudny! :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, klik - 21,23$, 51,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka mega!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczy płaszczyk i bizuteria , klik

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki cudowny płaszcz *.* uwielbiam taki odzień niebieskiego ;D
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. przeslicznie wygladasz w tej sukience
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko zakochalam sie w tej sukience , jest sliczna bardzo mocna czerwien:)

    http://m-kubacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana kliknęłam w linki ponownie, mogę prosić o rewanż w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ta malinowa sukienka jest po prostu przepiękna... niestety ja nie chodze w sukienkach haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog 😊
    Zapraszam do mnie : caroolineeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Suknia przepiękna! Płaszczyk też mi się bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń