Prom | wholesalebuying

października 17, 2015

Hej!

                Co tam u Was? U mnie dobrze. Jak wiadomo jest masa nauki, ale do tego już zdążyłam się przyzwyczaić. Niestety jeszcze nie potrafię zaakceptować jesiennej pogody. Jak jest sucho i słonecznie, kolorowe liście na drzewach i chodnikach to bardzo ją lubię. A teraz jest ponuro, zimno, ciągle pada.
                Mam nadzieję, że pogoda zmieni się. I będzie przyjemniej wychodzić na dwór, siedzieć w domu. Nie lubię odgłosu deszczu, bo mnie rozprasza. Ale już przestanę narzekać. Pogoda na pewno się zmieni! :)
                 Jeśli chodzi o temat wpisu to będzie powszechnie lubiany "motyw". Każda dziewczyna lubi się stroić, na co dzień, na imprezy. Zwłaszcza uwielbiamy pięknie się ubrać na połowinki czy studniówkę. Ja połowinki mam już za sobą - pamiętam , że wymyśliłam sobie sukienkę, dodatki i wszystko musiało być zgodnie z moimi zamierzeniami. teraz jestem w trakcie poszukiwań idealnej kreacji na studniówkę. wiele osób może powiedzieć, przecież jeszcze masz kilka miesięcy. Jednakże wolę na spokojnie poszukać. Na tak ważne imprezy, każdy chce zgubić kilka kilo by lepiej się prezentować. Ja także, dlatego do ładnej, wymarzonej sukienki warto się odchudzić, a nawet trzeba.
            Wiele osób lubi kupować sukienkę stacjonarnie. Ja też jestem za tego typu zakupami. Jednakże ostatnio po wielu korzystnych zakupach sukienek w internecie, postanowiłam, że poszukam.

Mam dla Was 2 propozycje zestawów na studniówkę/połowinki. Wszystkie części garderoby są z Wholesalebuying. Rzeczy są w niskich cenach, duży wybór. A jak z jakością to jeszcze nie wiem.
Zapraszam do zobaczenia asortymentu sklepu.

SUKIENKA - KLIK | BUTY - KLIK | KOPERTÓWKA - KLIK | NASZYJNIK - KLIK
 SUKIENKA - KLIK | BUTY - KLIK | KOPERTÓWKA - KLIK | NASZYJNIK - KLIK

Napiszcie czy podobają się Wam moje propozycje. Opiszcie swoje wrażenia związane z przygotowaniami albo jak było na Waszych imprezach.

Do następnego wpisu :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ceny mają dość przystępne. Sama często zamawiam w tego typu sklepach najczęściej na aliexpress.
    Pozdrawiam :)

    Ps. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jest okropna, mglisto, pada deszcz :/ Nie takiej jesieni oczekiwałam.
    Stylizacje są całkiem fajne, ale zupełnie nie w moim stylu :) Nie lubię długich sukienek ;)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie zaczęlas post kochana:* szkoda ze nie rozwinęlas tego bardziej :( chetnie bym poczytala:* musze Ci powiedziec ze swietną 'kreacje' przyszykowalas :* jestem na tak!


    nowy post, mój cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, oczywiście wszystko wyklikane :)
    Mogę liczyć na rewanż u mnie w dzisiejszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi zestaw wygląda cudownie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  6. mają znakomite naszyjniki! poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jaka kreacja
    <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nic nie przypadlo do gustu, ale poklikam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam, wpadniesz do mnie na motywującego posta? :)
    http://weerka-blog.blogspot.com/2015/10/stop-wishing-start-doing-1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba zwłaszcza pierwsza sukienka, ja na mojej studniówce czułam się jak milion dolarów - miałam bardzo prostą sukienkę, ale śliczną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne stylizacje, które przygotowałaś:) Ja do studniówki mam jeszcze roczek,ale mam nadzieję, że uda mi się znaleźć coś wyjątkowego i Tobie tego życzę :)

    http://beforeigo-away.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne te sukienki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sukienki.ale nie wiem czy pasowałaby do mnie :(

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W takich sukniach zdecydowanie czułabym się jak księżniczka! Jednak na studniówkę bym jej nie ubrała - preferuję wygodę ;)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.
    _______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikałam, mogę liczyć na to samo ?

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, pogoda jest paskudna :/
    Ważne że propozycje ciuszków są mega ładne :) i wszystko poklikałam :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy,oczywiście poklikałam :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikałam :)
    moge liczyć na to samo ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń