Na rozstaju dróg | choies

października 11, 2015

Hej!

         Na rozstaju dróg. Tak, tak znacie te słowa z piosenki polskiego artysty. Często nie wiemy jaką decyzję podjąć, jaką drogą iść, co zrobić. Ja jestem niezdecydowaną osobą i zawsze szukam porady. Porady u rodziny i u Boga. A Wy jak podejmujecie decyzje? Czy łatwo dokonać wyboru?
          Dlaczego natchnęło mnie na ten tytuł? Zdjęcia robiłam na drodze w budowie i pomyślałam, że on pasuje.   
         Witam Was w niedzielne popołudnie. Post zaczęłam pisać już rano. Pewnie zastanawiacie się - dlaczego wstaje w weekend wcześnie. Chcę wykorzystać go na 100% dlatego wstaję 7-8 i zajmuje się wszystkim, czym muszę. Przygotowaniem do matury i lekcjami oraz moimi pasjami.
             Dziś mam dla Was kolejne stylizacje - już ostatnie w najbliższym czasie. Niestety z dnia na dzień jest coraz zimnej. Rano często temperatura wynosi -7 st. Celsjusza. Dzisiejsze stylizacje nie są odpowiednie na taką pogodę, ale wykonałam te zdjęcia jakiś czas temu i chce je wam pokazać - bardzo je lubię.

Będę wdzięczna jeśli poklikacie w linki - pomożecie mi :)

                   BLUZKA - KLIK         | KOSZULA - KLIK           | KOTEK - KLIK

 Pierwsza stylizacja - elegancka. Biała koszula, czarna rozkloszowana spódniczka, czarne szpilki oraz czarne poncho. Czarna torebka i delikatna biżuteria. Mam na sobie piękny naszyjnik z perełką. Bardzo subtelny. Jest dobrze wykonany.
NASZYJNIK - KLIK
koszula KLIK | spódnica H&M | torbka CCC | poncho H&M | szpilki no name | naszyjnik bornprettystore.com
 Serdecznie Wam polecam portfelik - jest przeuroczy :)
 Druga propozycja. Szara spódniczka w serduszka, czarna bluzka z wycięciem na plecach. Do tego czarne szpilki. Na szyi mam ładny subtelny naszyjnik.
 bluzka KLIK | spódnica H&M | buty noname | naszyjnik bornprettystore.com

Zapraszam Was na moje social media:
instagram: natalovvka
snap: natalowka
 Mam dla Was kupon:
Wyświetlanie NAW10.jpg

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetne stylizacje-bardzo podoba mi się biała koszula :)
    Świetny portfelik,taki słodki ♥
    Poklikane :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała bluzeczka jest świetna jednak ja nie mogłabym jej połącyć ze spódniczką zdecydowanie bardziej wolałabym ją w zestawieniu ze spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, spódnica w serca jest prześliczna :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafię zdecydować,która stylizacja lepsza,bo obie są całkiem niezłe :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. stylizacja ladniejsza!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje cudne! *,* Spódniczka w serduszka cudna! *,* Poklikane
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/moj-spodob-na-nudna-jesien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w weekend zazwyczaj wstaję o 6, równeiż po to, by móc wypełnić wszystkie obowiązki :D
    Pięknie :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe stylizacje :)

    twosistersbloog.blogspot.com <---- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wszystko dobrałaś!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ta spódniczka jest mega urocza ! *.*

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo dobrze przemyślane posty ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta temperatura mnie przeraża! Mamy dopiero połowę października, a czuję się jakby był grudzień, bo muszę chodzić już w zimowej kurtce i grubym szalu. Porażka ;/ A zdjęcia bardzo ładne!
    Zapraszam do siebie :*
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz! Poklikane wszystko

    OdpowiedzUsuń