Różnorodność | choies

sierpnia 14, 2015

Hej!
      Co tam u Was? Macie jakieś plany na weekend? Ja chcę wykorzystać ostatnie chwile wakacji jak najlepiej i nacieszyć się piękną pogodą.
      Przechodząc do tematu posta, dziś już ostatni w najbliższym czasie modowy post.
Pokażę Wam 2 outfity. Jeden jest bardzo delikatny, dziewczęcy a drugi sportowy.

Jak myślicie co pełni główną w tych stylizacjach?

                               KLIK         KLIK

To przejdźmy do pierwszej propozycji. Króluje w niej biała sukienka z choies.com.Jest delikatna. Wycięte poziome paski na dekolcie i na dole sukienki dodają jej uroku. Sukienka doskonale podkreśla opaleniznę.
Do sukienki dobrałam cieliste balerinki nude na niskim obcasie.
Jeśli chodzi o biżuterię postawiłam na biżuterię w kolorze srebrnym - wisiorek z nutką z bornprettystore.com. Bardzo mi się podoba i wiąże się z moją pasją - od 12 lat śpiewam w scholi.
NASZYJNIK - KLIK
Teraz druga stylizacja - w zupełnie innym stylu. W niej rolę główną pełni bordowa tennis skirt z choies.com. To istny hit. Mnie urzekła swoim kolorem. Ma bardzo dobry materiał. Do spódniczki założyłam zwykły czarny T-shirt z Primarka.
Oczywiście nie może zabraknąć biżuterii - ubrałam naszyjnik  w kolorze złotym - taki trójkącik. Również jest z bornprettystore.com Jest on podwójny. Jest śliczny i szczerze Wam go polecam. Uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię.
NASZYJNIK - KLIK
Rzadko noszę sportowe obuwie do spódniczek. Tym razem przełamałam się i ubrałam swoje ulubione airmaxy. Sądzę, że świetnie komponują się z resztą stylizacji.
Buty sama zaprojektowałam - materiał, kolory oraz napis - lubię spersonalizowane obuwie - jedyne w w swoim rodzaju. I mam pewność, że nie nosi tego samego wzoru pół świata :D
Mam nadzieję, że stylizacje spodobały się Wam. Są zupełnie w innym stylu. Liczę, że zauważyliście, że dobrałam również miejsca do zdjęć. Do delikatnej sukienki lasek i zachód Słońca a do sportowej - późny wieczór i drogę w budowie.

Proszę o klikanie w KLIK - z góry dziękuję:)

SPÓDNICZKA - KLIK

SUKIENKA - KLIK
SKLEP - KLIK
PROMOCJA W SKLEPIE -  KLIK
 

Piszcie o czym mają być kolejne posty!

 

Kod rabatowy do bornprettystore.com

You Might Also Like

57 komentarze

  1. Podoba mi się bardzo ta spódniczka czerwona:)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, idealnie na Tobie leży!
    Już myślałam, że to kolejne air max a jednak to Twoje własne buty! Super :D
    Uczciwie kliknęłam;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam w linki, sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tych rzeczach xx

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegenialne buty! Ślicznie wyglądasz, jak dla mnie wygrywa stylizacja pierwsza. Cudna sukienka. : ) Poklikałam.

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane :)

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. You looked gorgeous in your white dress outfit and chic in your second outfit!

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz! Ta sukienka jest boska <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenia spódniczek/sukienek ze sportowymi butami lub trampkami. Takie połączenie wygody z elegancją :) ode mnie wielki plus za taką stylizacje ;D
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy, mi spodobała się najbardziej sukienka :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne stylizacje! Bardzo spodobała mi się ta sukienka ;)
    Poklikałam w linki! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie wole look sportowy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest świetna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikane! podobaja mi sie oba looki i nie umiem wybrac lepszego^^:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiałam się nad zamówieniem tej białej sukienki - jest piękna!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja :) Ta sukienka cie wyszczupla :)
    Ladnie wykonane zdjecia :))

    Zapraszam na mojego bloga; http://vframlii.blogspot.com/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza biała kieca - bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna sukienka, pasuje do Twojej urody! W następnej notce możesz coś zaśpiewać, chętnie posłucham :)

    http://mrcroow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz! Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :)
    Zakochałam się w obu naszyjnikach, cudne są, takie minimalistyczne i urocze. A do tego dedykowane buty - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam tę drugą stylizację.

    Zapraszam na nowy post!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. mam taką samą sukienkę!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz spotkałam się ze spersonalizowanymi maxami - są super ;)

    Zapraszam - justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudowne stylizacje i piękne zdjęcia! Tworzenie samemu wzoru butów, czy ubrań to musi być genialna sprawa :) Takie rzeczy są zawsze wyjątkowe i niepowtarzalne. Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślałam nad tą sukienką, ale ostatecznie wybralam coś innego gdyż mam już sporo w bieli :) Pięknie w niej wyglądasz! Mam tez taki wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie sukienki! jeszcze biala to juz w ogole cudo :)
    http://ravraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza stylizacja jak najbardziej w moim stylu!
    zapraszam do mnie, http://szanellaa.blogspot.com/2015/08/im-fergalicious.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna ta biała sukienka! Poklikałam :)
    Ania Podlecka - KLIK - poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne styliacje, najbardziej podobają mi się naszyjniki i nike! cudne!
    poklikałam, każdy link :)
    zapraszam -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Biała sukienka lezy na tobie świetnie!
    Kliknięte :p

    dodaje do obs!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Biała sukienka, leży jak ulał <3

    dodaje do obs!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka jest fantastyczna, choć wolałabym raczej czarną, lecz i tak prezentuje się świetnie.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna fotka naszyjnika! Tło jest genialne! Pozdrawiam P.S. Odwiedź mojego bloga. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy outfit niesamowity ! Bardzo podoba m się sukienka i ten naszyjnik z nutką !
    Świetny post i niesamowity blog ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. ten złoty naszyjnik z trójkącikiem jest świetny!
    fakt, białe ubrania świetnie kontrastują z opalenizną ;)
    pozdrawiam!

    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sukienka :)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w bannery! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. buty są kozackie :D
    poklikane
    obserwuje
    mogłabys poklikac u mnie ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajne stylizacje, i w dodatku zdjęcia drugiej bardzo mi się podobają :) air maxy są najlepsze!:D

    xxx

    anna from stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikałam liczę na rewanżyk :).

    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam pojęcia, że jest możliwość, aby zaprojektować sobie buty. W jaki sposób tego dokonałaś? Ja ostatnio coraz częściej noszę sportowe buty :)
    Wszędzie poklikałam :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne stylizacje! ^^ Poklikane!
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja weekend spędzam na "kontuzji" nogi więc w domku z mężem :-D Co do postu - ta biała sukienka jest piękna :-) Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. sukienka jest cudowna, ślicznie w niej wyglądasz ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Te buty są ekstra, też planuję zrobić sobie takie na specjalne zamówienie :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Oby dwie stylizację są super ! Choć pierwsza bardziej w moim guście :P Te szpileczki są słodkie ;)
    Zapraszam na mojego bloga Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Oba mi się podobają i bardzo do Ciebie pasują :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka z pierwszego zestawu bardzo mnie zauroczyła! Jest fenomenalna ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne stylizacje, druga podoba mi się trochę bardziej :) Świetne buty! Nie słyszałam wcześniej o możliwości projektowania maxów, ale chyba zagłębię się w temat :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten outfit w białej sukience jest przepiękny <3. Uwielbiam takie klimaty :)).

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam na mój blog, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  52. Te buty, które zaprojektowałaś prezentują się świetnie!

    BLOG POD CHMURKĄ

    OdpowiedzUsuń