Rzym | fotorelacja 2015

czerwca 24, 2015

 

Like my page on FACEBOOK | Follow me on INSTAGRAM 

Hej!

   Przepraszam za długą nieobecność. Na weekend wyjechałam do Rzymu - potrzebowałam odpoczynku od nauki. Z racji pobytu we Włoszech w dzisiejszym poście pokażę Wam zdjęcia z mojej krótkiej wyprawy do wiecznego miasta.
   Pogoda była cudowna - 30 stopni Celsjusza. Wygrzałam się a tego było mi potrzeba. Zwiedziłam standardowe miejsca takie jak Bazylika św. Piotra, Koloseum, Fontanna di Trevi, Schody hiszpańskie oraz mniej znane zabytki takie jak Usta prawdy i liczne kościoły. Podczas pobytu mieszkałam w cudownym mieszkaniu z pięknym tarasem na najwyższym piętrze. Jedliśmy tam śniadania i kolacje.
   Jak widzicie po postach uwielbiam podróżować. Od podstawówki wyjeżdżałam na obozy młodzieżowe. Teraz najczęściej wyjeżdżam z rodziną na krótkie wyjazdy. Pozwala to umocnić rodzinne więzi i spędzić ze sobą czas. Jak wszyscy dobrze wiemy ówcześnie wszyscy są zabiegani i nie potrafią znaleźć chwili dla najbliższych. Na wyjazdach można doskonale wygospodarować czas dla naszych krewnych.
   Mam nadzieję, ze lubicie podróżować i planujecie wakacyjne podróże. Piszcie jakie miejsca odwiedzicie w wakacje. Jakie wyprawy lubicie - obozy, wycieczki z biura podróży czy prywatne eskapady?
Proszę napiszcie mi w komentarzach o czym mają być kolejne posty :)

Bazylika św. Piotra
 Sklep z drewnianymi wyrobami :)
Lustro, w którym można obejrzeć sufit świątyni.
Zamek św. Anioła
Usta prawdy - Według średniowiecznej legendy, rzeźba pełniła funkcję wykrywacza kłamstw – podejrzany wkładał dłoń w usta, które miały zamykać się, odgryzając kończynę, gdy osoba mówiła nieprawdę.
Wizerunki wszystkich papieży w jednym kościele.
Nasz taras

Do następnego postu :)
Zapraszam do polubienia mojej strony na FB:

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Ja nigdy tam nie bylam.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super fotki i miejsca - tylko brak podpisów co ??? gdzie ??? ......
    żeby można było te cudne miejsca odszukać samemu podczas podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki to Kościół z podobiznami Papieży ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia oddające piękno Rzymu.
    Bardzo chciałabym tam znów pojechać.

    Zapraszam na bloga :
    http://babe-princess-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oh Rzym chciałabym bardzo zwiedzić, chociaż Watykan mnie wogóle nie ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, uwielbiam to miasto!
    Niedawno założyłam bloga, więc zapraszam ;3
    emmaprostozmostu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gennnialne zdjęcia marta-martaah.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wyjazdu! ja za granicą byłam tylko w Czechach i Niemczech. ogólnie zawsze wakacje spędzam w domu, w okolicy, a wycieczki to najwyżej szkolne albo dawniej były to jeszcze pielgrzymki :)
    świetne zdjęcia :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia świetne - zazdroszczę trochę pobytu w Rzymie oraz rodzinnie spędzonego weekendu - masz mnóstwo racji, w "tych czasach" brakuje niekiedy czasu, więc warto korzystać z chwil. Ja jak byłam we Włoszech to zwiedziłam tylko Wenecję. W tym roku wybieram się do Bułgarii. :)

    http://conowegoumarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. skoro na zdjęciach wygląda to tak pięknie, nie chcę pytać jak cudowne musiało być naprawdę. :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia genialnej jakości.. ale widoki są po prostu niezapomniane! Zazdroszczę bo musiało być pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, a te drzewa są świetne :) Ciekawie spędziłaś weekend
    Poklikasz w linki? Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia.. :)
    mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Rzym :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! :)
    zapraszam do nas! :)
    http://kejtiz-daily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy zobaczyłam Twoje zdjęcia to od razu przypomniał mi się mój wyjazd do Włoch, a wspominam go bardzo dobrze. Piękna widoki, piękny Rzym.
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. http://myliveontheblog.blogspot.be/ Cudne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyjazdu :-) To musiało być wspaniałe przeżycie wyjechać do Rzymu :-) Jest taki piękny :-) Zresztą widać to po tych cudownych zdjęciach jakie wstawiłaś - są niesamowite, a ta bazylika po prostu niesamowita :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super post :)

    http://nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super!! Uwielbiam podróżować, w tym roku już byłam w Holandii i Niemczech, a za tydzień Chorwacja! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 zdjęcie podoba mi się najbardziej. Oddaje charakter Rzymu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia, idealnie oddają klimat Rzymu.
    Co prawda, nie dano mi być jeszcze w Rzymie, aczkolwiek w samych Włoszech spędziłam ostatnie wakacje. Magiczny kraj, niesamowicie za nim tęsknie, ale już w tym roku pojawię się tam ponownie.Nie mogę się doczekać :)
    Ja preferuję wycieczki z rodziną, tak jak piszesz jest to świetny czas spędzony wspólnie i okazja do zacieśnienia więzi. Jednak w czasie roku szkolnego fajnie jest poprzeplatać krótsze wyjazdy z przyjaciółmi i znajomymi. To także gwarantuje wiele niezapomnianych wspomnień.
    pozdrawiam,
    www.my-virtual-skirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia, idealnie oddają klimat Rzymu.
    Co prawda, nie dano mi być jeszcze w Rzymie, aczkolwiek w samych Włoszech spędziłam ostatnie wakacje. Magiczny kraj, niesamowicie za nim tęsknie, ale już w tym roku pojawię się tam ponownie.Nie mogę się doczekać :)
    Ja preferuję wycieczki z rodziną, tak jak piszesz jest to świetny czas spędzony wspólnie i okazja do zacieśnienia więzi. Jednak w czasie roku szkolnego fajnie jest poprzeplatać krótsze wyjazdy z przyjaciółmi i znajomymi. To także gwarantuje wiele niezapomnianych wspomnień.
    pozdrawiam,
    www.my-virtual-skirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, a Pinokio mnie zachwycił <3 mogłabym zabrać go do domu :D od razu widać, że weekend był udany :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Praga jest pięknym miejscem zazdroszczę Ci tego, że mogłaś tam być. Byłam kilka razy w Czechach jednak nigdy nie miałam okazji być w Pradze czego bardzo żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś się złożyło, że post nie jest o Pradze a o Rzymie :)

      Usuń
  27. Strasznie zazdroszczę. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://alasujka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz oko do zdjęć :) Kilka naprawdę ładnych kadrów!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są fenomenalne. Muszę się zgodzić z koleżanką wyżej, że masz niesamowity dryg do fotografii. Uważam, że Rzym to odpowiednie miejsce do zwiedzania, modlitwy oraz do fotografii. Naprawdę zazdroszczę Ci takiej wycieczki. Sama chciałam się tam udać, ale na szczęście trafiłam na Twojego bloga i Twoje zdjęcia mi trochę uprościły sprawę ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ojejku jak pięknie ! zdjęcia są fenomenalne <3 mam nadzieję, że uda mi się kiedyś tam pojechać :')

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń