Taniec | sesja

marca 08, 2015

Witajcie!
 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia z sesji tanecznej z Natalią. Bardzo lubię taneczne sesje i mam nadzieję, że w przyszłości wiele takich wykonam. Natalia to bardzo uzdolniona dziewczyna, która wspaniale tańczy. Podziwiam ja za lekkość, elastyczność i precyzję :) Od zawsze chciałam zrobić taneczne ujęcia. To wyczyn,uchwycić piękno tanecznych ruchów.  Mam nadzieję, że jak najlepiej ukazałam taniec. Wierzę, że moje kolejne taneczne sesje będą o wiele lepsze. Zapraszam do obserwowania bloga.  
Zapraszam na sesje -> kontakt w wiadomości
Strona na Facebooku :)

Zapraszam do komentowania. Aby powiększyć zdjęcie, wystarczy w nie kliknąć :)





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :**
    http://bilzniaczki.blogspot.com/2015/04/hej-kochani-zrobiam-dla-was-wiosenne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow naprawdę świertna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zazdroszczę tym, którzy mają dostęp do tancerek :( Fajna sesje :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń