Rzym | 2015

lutego 14, 2015

Like my page on FACEBOOK | Follow me on INSTAGRAM 

Witajcie ! :)
   Przepraszam za długą przerwę w blogowaniu. Mam nadzieję, że poprawię się i będę pisać w miarę systematycznie. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam zdjęcia z mojego pobytu w Rzymie. Byłam tam 3 dni podczas ferii zimowych. Zwiedziłam bardzo dużo ciekawych miejsc i z chęcią tam wrócę kolejny raz.

Chcę aby ten post był fotorelacją z Rzymu. Zdjęć będzie bardzo dużo. Liczę, że to docenicie :)
    Podczas pobytu w Rzymie pogoda była wyśmienita. Kilka razy złapał nas deszcz, ale nie przeszkodził nam w rozkoszowaniu się atmosferą tego pięknego miasta. temperatura była na plusie, świeciło słoneczko - mogłam się wygrzać w porównaniu z pogodą w Polsce - śniegiem, mrozem. Rzym głównie zwiedzałam, chodząc na pieszo, więc poznałam wszelkie zakamarki i wąskie uliczki, których nawet czasami nie było uwzględnionych na mapkach.

Zapraszam do oglądania zdjęć :D
Zapraszam do komentowania wpisów oraz do obserwowania bloga.


Kolumnada koło Bazyliki św. Piotra    
  
Ogród koło naszego mieszkania

 
Via Candia 
Widok na Bazylikę przez dziurkę od klucza 


You Might Also Like

1 komentarze