Fotograficzne podsumowanie 2014 roku

grudnia 31, 2014

 Like my page on FACEBOOK | Follow me on INSTAGRAM

Witajcie!

Dziś 31 grudnia, ostatni dzień 2014 roku. Mam nadzieję,że to był dla Was dobry,udany rok.
Dla mnie ten rok był wyjątkowy. Obfitował w różne wydarzenia. Wykonałam bardzo dużo sesji. Pierwszy raz zrobiłam sesje ciążowe, sesję ślubną. Moje zdjęcie było w albumie i na wystawie Słupskiego Przeglądu Fotografii. Moje zdjęcie znalazło się w kalendarzu Jantara na 2015.
Liczę, że 2015 rok będzie bogaty w nowe wyzwania fotograficzne, doświadczenia, podróże.

Dziękuję wszystkim osobom,które przyczyniły się do zrealizowania tylu sesji. Dziękuję Wam, zapraszam na kolejne sesje :)

Życzę Wam, aby 2015 rok był wyjątkowy,dobrze wykorzystany. Spełniajcie swoje marzenia,dążcie do celów, bądźcie szczęśliwi i radośni. Nie bójcie się nowych wyzwań i zmian.



Szczęśliwego Nowego Roku :) !

You Might Also Like

1 komentarze