sobota, 5 sierpnia 2017

Przylot


Witajcie po dłuższej przerwie. Liczę, że ktoś za mną tęsknił, a tak już na serio to dzień dobry w sierpniu. Czas pędzi coraz szybciej. Lipiec to był pracowity miesiąc, lecz  nie obyło się bez odpoczynku. Spontanicznie wyjechałam z mamą na kilka dni, co mogliście zobaczyć na moim instagramie: natalovvka i snapchacie: natalowka. Wyjazd uważam za bardzo udany i wkrótce pokażę Wam na blogu fotorelację z podróży. Oprócz fotorelacji jak zawsze w formie postu, będzie też coś innego. Kto zgadnie co? A dziś zapraszam Was na stylizację, której zdjęcia wykonałyśmy w pięknym, upalnym mieście. Wstałyśmy rano, aby uniknąć upału, dlatego jestem trochę opuchnięta :D Dziś to by było na tyle, jeśli chodzi o tekst. Niebawem znowu się rozpiszę, jak to dawniej bywało. Na razie muszę poogarniać sprawy, które zeszły na boczny tor podczas mojego wypoczynku. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

koszula - tutaj  | kamizelka - tutaj | spodnie - tutaj | torebka - tutaj | puszek - orsay | espadryle - primark | naszyjnik - korallo | okulary - sinsay


 koszula - tutaj  | kamizelka - tutaj | spodnie - tutaj | torebka - tutaj | puszek - orsay | esparyle - primark | naszyjnik - korallo | okulary - sinsay

Dzisiejsza propozycja to look odpowiedni na chłodniejsze letnie dni. Mam na sobie błękitną koszulę z błękitne paski. Na wierzch ubrałam białą kamizelkę, na którą chorowałam od dłuższego czasu. Jeśli chodzi o spodnie to postawiłam na zwyczajne czarne spodnie, które są uszyte z super lekkiego materiału. Na nogach widzicie espadryle, w ręce trzymam torebkę w cudownym kolorze i uroczym puszkiem królikiem. Na głowie nie mogło zabraknąć okularów przeciwsłonecznych. Na szyi widnieje ostatnio ulubiony naszyjnik z serii orgiami od korallo.

A co u Was słychać? Jak myślicie co dla Was szykuję?


_______________________


Mam dla Was małą niespodziankę. Kod rabatowy  -20% na perfumy ze strony fraganciasnox.pl

Kod obowiązuje do 31.08

KOD RABATOWY: NATALOVVKA

21 komentarzy:

  1. Piękna miejscówka, stylizacja bardzo przyjemmna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie jestem u dziewczyny lubię spędzać z nią czas. A co do sesji to wspaniale ci wyszła. A co Do wyjazdu to gratulację odpoczynku kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge się doczekać fotorealcji a stylizacja naprawdę fajna. Polaczylabym ta koszule też z jakimiś szortami ;D
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja! Idealny zestaw! Cudna torebka ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, stonowana, z klasa :)
    Aż cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i torebka i koszula :D Podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglądasz mimo wczesnej pory
    Kolor niebieski koszuli ślicznie podkreśla Twoja urodę
    Miejsce urocze
    Ciekawe gdzie Ty byłaś ?
    Czekam na fotorelację z tego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!
    Jesteś śliczna!*_*
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie a kamizelka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a pretty look! Love the shirt!

    OdpowiedzUsuń
  13. You are looking mind blowing in this outfit
    Regards
    Savecatch.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Damn girl.! looking so stunning in this outfit nice contrast
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piekne zdjecia!
    Cieszę się, że Wasz wyjazd był udany :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  17. łał przepiękna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje :) i jeszcze te profesjonalne zdjęcia, jestem zachwycona :)


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja! Nie mogę oderwać wzroku od torebki, ponieważ od ostatniego czasu bardzo podoba mi się jej baby blue, więc każda rzecz w tym odcieniu robi na mnie wrażenie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger