Haul zakupowy | Lizbona

lipca 17, 2017


Każda z nas uwielbia kupować. Zwłaszcza ubrania czy kosmetyki. Najbardziej kochamy robić zakupy w niskich cenach. Ja też należę do tego grona. Nie lubię przepłacać. Wolę mieć więcej tańszych rzeczy, żeby móc co chwilę zmieniać moją garderobę, aby nie stać w miejscu. Chcę, aby mój styl nieustannie się zmieniał i dorastał razem ze mną. Zawsze podczas moich podróży wybieram się na zakupy ubraniowe. Zagranicą często jest znacznie taniej. Za każdym razem wybieram się do Primarka, choć odwiedzam tez inne lokalne sklepy. Na wyjeździe do Lizbony odwiedziłyśmy Primark i poczyniłyśmy zakupy, które Wam dziś pokażę. Może zainspiruję Was do odświeżenia swoich szaf, kto wie.


Zacznijmy od drobnostek. Wybrałam cudownego rogala z motywem Myszki Minnie. Rogal jest wygodny i piękny. Idealny dla fanek bajki Disneya.

Cena: 7 euro


Następna rzecz to dekoracyjne serduszko na sznurku. Cudnie wygląda i kosztowało bardzo mało.

Cena: 2 euro


A teraz pora na bieliznę. Zawsze kupuję majtki w Primarku. Są wygodne, tanie i ładnie dopasowują się do ciała.

Cena: 3,5-4,5 euro

Lubię biustonosze z Primarka. Kosztują grosze, a są wygodne i przede wszystkim cudne. W Primarku jest multum wzorów i kolorów staników. Jednak radze je kupować osobom z średnim i małym biustem. Niby są też większe rozmiary, ale leżą nie bardzo.

Cena: 3 euro za sztukę

A teraz pora na bluzki. Zawsze kupujemy masę bluzek w Primarku. Zapragnęłam lekkiej bluzki na lato z krótkim rękawem i oto mam.

Cena: 6/7 euro

Kolejny łup to dłuższy t-shirt z haftowaną różą i fajnym napisem.

Cena: około 8 euro


Kolejne t-shirty to bluzki za śmieszną cenę, a bardzo dobre gatunkowo i idealne na co dzień. Radzę brać 1-2 rozmiary większe.

Cena: 2,5 euro



Kolejna bluzka w śliczne kwiaty i bardzo lekka oraz dżinsy, których nigdy za dużo w szafie.

Cena bluzki: około 6 euro
Cena dżinsów: około 7 euro


Byłam także w sklepie lefties. Było duża wyprzedaż i skusiłam się na t-shirt w cudnym kolorze oraz owocowe skarpetki.

Cena skarpetek: 5 euro
Cena bluzki: 4 euro


Wracamy do zdobycz z Primarka. Nie obejdzie się bez Disneyowych piżam.Uwielbiam je!

Cena 1 kompletu: 9 euro



Skusiłam się na śliczną apaszkę. Te muszelki cudnie się mienią.

Cena: 7 euro



Na prezent kupiłyśmy apaszkę w kwiaty. Dla siebie wybrałam espadryle, które są niesamowicie wygodne. Jednak nie nadają się na lizbońskie warunki - chodniki z małych kostek.

Cena apaszki: 3 euro
Cena espadryli: 7 euro


Wybrałam cudną torebeczkę mieszącą telefon i paczkę chusteczek. Torebka ma genialne kwiatki na pasku.

Cena: 4 euro


Ostatnie łupy to cudne espadryle mojej mamy oraz torba w groszki.

Cena espadryli: 7 euro
Cena torby: 5 euro

_______________________________

Oto nasze zakupy z Lizbony. Zakupy uważam za udane. Mam nadzieje, że rzeczy będą nam dobrze służyć.
Liczę, że podoba Wam się taki mini haul zakupowy, choć marzy mi  się try-on haul, ale to może w przyszłości.

A Wy co ostatnio ciekawego kupiłyście? Jakie tanie sklepy mi polecacie?


Pamiętajcie, że już niedługo na blogu fotorelacja z Lizbony! Tymczasem obejrzyjcie zdjęcia, które opublikowałam na instagramie:)

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Też uwielbiam Primark, ma świetnie rzeczy w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy! chciałabym do Primarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale się okupilaś....
    Wybrać się na zakupy do Primarka to jest to

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy kupiłaś :) Nigdy nie byłam w Primarku, ale mam nadzieję ze wkrótce się to zmieni :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ! Uwielbiam zakupy w primarku :d
    Www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Primark zawsze ok, ja tez zrobilam zakupy w Madrycie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow bardzo ciekawe kolorowe rzeczy :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy w bardzo dobrych cenach. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne fotki i fajne rzeczy Ja tez uwielbiam PRIMARK i w każdym mieście go odwiedzam, gdyż róznią się asortymentem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rzeczy! Uwielbiam primarka :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. te espadryle i torebka najbardziej mi sie podobaja..i w takiej cenie,wow! glupi by nie wzial :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne rzeczy kupiłaś ! Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Primarka za niskie ceny, choć nie powiedziałabym, że jakość ich ubrań jest świetna. Według mnie jest wręcz bardzo słaba! Kupiłaś przepiękne rzeczy <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię primarka!
    A szczesolnie motyw disneya

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy oraz cudne espadryle ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnostwo świetnych rzeczy, szczegolnie podoba mi się torba w groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne rzeczy, aż mam ochotę w tej chwili jechać do Primarka!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale boskie zakupy *.* Szkoda, że w Polsce nie mamy Primarka :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie rzeczy świetne :) tak się napatrzyłam, że aż nie mogę się doczekać mojej wyprawy do Primarka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy cudne, a ceny nie takie wysokie co zachwyca. Szkoda, że w Krakowie nie ma takiego sklepu ;c
    http://bykatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Primark! W Polsce nie ma szans kupić tak cudnych, nowych rzeczy za 8-10 zł ;) (nie przeliczam na euro/ funty, moim zdaniem nie ma sensu. Ktoś tam zarabia 8 funciaków/ godzina i coś ładnego może już kupić. U nas za 8 zł nie poszalejesz)

    Zapraszam do siebie: http://miladziewuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże wszystko takie piękne , wyjątkowe i po prostu urocze. Świetny wybór <3

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry wybór! :) Fajnie uchwycone rzeczy na fotografii ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta druga bluzka z napisem i różą fajna ale ten haft... załamałam się, na zdjęciu wygląda okropnie słabo :( // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Te skarpetki są śliczne! Ja zdecydowanie kupuję więcej książek niż ubrań.
    Muszę przyznać, że jesteś jedną z niewielu (dosłownie kilku) blogerek modowych, które obserwuję. Uwielbiam Twojego bloga i zdjęcia! Zawsze są przepiękne!

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń