niedziela, 2 lipca 2017

Akcesoria do makijażu | beautybigbang


Dziś witam Was kolejnym makijażowym wpisem. Ostatnio robienie zdjęć sprawia mi ogromną frajdę i cieszę się, że dzięki blogowi mogę się ciągle rozwijać od tej kreatywnej, fotograficznej strony. Dzisiaj zaprezentuję Wam moje zamówienie z azjatyckiej strony BeautyBigBang. Paczka szła do mnie 2 tygodnie, więc bardzo szybko trafiła w moje ręce. Skusiłam się na tęczowe pędzle, które w ostatnim czasie były istnym hitem oraz na gąbeczkę silikonową do makijażu, która również w pewnym okresie zrobiła furorę. Postanowiłam, że sprawdzę "na sobie" te rzeczy i zdam Wam moją opinię. Gotowe? To zaczynamy!


Zacznijmy od pędzli (dostępnych tutaj). W zestawie znajdziemy 10 pędzli do wykonania makijażu oka, brwi, oczu, policzków. Za ich pomocą nałożymy podkład czy puder. Zestaw zawiera pędzle do pełnego makijażu twarzy. Rączki są wykonane ze sztucznego tworzywa, a włosie jest syntetyczne.


Pędzelki zachwyciły mnie na stronie swoim wyglądem. na żywo wyglądają tak samo. Mają cudne kolory. Włosie jest wielokolorowe, miękkie, puszyste. Rączki są w jasnym, delikatnym odcieniu fioletu. Są dosyć solidnie wykonane. Włosie nie wypada. Rączki są dosyć wygodne do trzymania i wykonywania makijażu.


A co z działaniem pędzli? Czy da się nimi wykonać makijaż?
Tak! Pędzle jak wspominałam są wygodne i poręczne. Z łatwością wykonacie nimi makijaż. Nie zjadają produktu. Dosyć łatwo się nimi blenduje. Mi najbardziej do gustu przypadł pędzel do pudru. Jest duży i dobrze nakłada nim się puder.
Pędzle będę w dalszym ciągu testować, (bo ostatnio bardzo mało się maluje i najzwyczajniej w świecie nie mam na to ochoty, poza tym do pracy fizycznej nie ma to najmniejszego sensu). Po pierwszej próbie jestem z nich zadowolona i mam nadzieję, że się polubimy na dłużej.


PĘDZLE - TUTAJ

Co do ceny - pędzle są aktualnie na promocji - kosztują 37 zł. Sądzę, że to atrakcyjna cena jak za zestaw 10 pędzli. Co więcej wysyłka jest darmowa.
I mam jeszcze dla Was kod rabatowy - więc możecie kupić pędzle za bardzo fajne pieniądze! A płatności możecie dokonać przez Paypal bądź kartę kredytową. Czas oczekiwania na paczkę wynosi od 2 do 4 tygodni. Moje zamówienie odtarło do mnie po 2 tygodniach.

KOD RABATOWY - NATA10



Kolejna rzecz, którą wybrałam stanowi przeźroczysta gąbeczka do makijażu (dostępna tutaj). Jest wykonana z silikonu. Jej wymiary to 6,5 cm x 4 cm.


Jak używać gąbeczki? Nałóż na gąbeczkę odrobinę produktu i rób okrągłe ruchy bądź ruchy tam i z powrotem, aby rozprowadzić produkt. Powtarzaj czynność kilkakrotnie, aby uzyskać pożądany efekt. 


Gąbeczka jest elastyczna. Możemy nią nałożyć podkład czy korektor, jednak zajmie to trochę czasu. Aby uzyskać jednolity efekt, musimy użyć jej kilka razy. Gąbeczka nie wsiąka produktu. Bardzo łatwo się ją czyści. Wystarczy tylko woda do jej umycia. Moim zdaniem najlepiej nakładać nią podkład, w moim wypadku krem BB. Sądzę, że jest ciekawą alternatywą dla beauty blendera i warto ja wypróbować.


GĄBECZKA - TUTAJ

A propo ceny - gąbeczka też jest aktualnie na promocji i kosztuje niecałe 6zł. Warto ją przetestować jak za taką niską cenę. Z moim kodem rabatowym dostaniecie ją jeszcze taniej.


KOD RABATOWY - NATA10


Oto moje małe zakupy na BeautyBigBang. Jestem zadowolona z produktów. są zgodne z opisem i zdjęciami na stronie. Pędzelki są urocze i bardzo poręczne, a gąbeczka to interesujący zamiennik dla beauty blendera.

___________________________


Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BeautyBigBang. Przesyłka jest darmowa!


A Wy lubicie testować akcesoria do makijażu? Znacie stronę Beautbigbang?




18 komentarzy:

  1. Hmm kształt włosia i jego długość wątpliwy ale jako ozdoba ... są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UNICORN piękne pędzle dla maniaczek kolorków ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, przepiekne pedzelki <3


    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Silisponge do mnie nie przemawia, nie lubie takich udziwnien, za to pedzle maja swoj urok. Co do uzytkowosci , no coz dla mnie nie bardzo ale wygladaja ladnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty są okey :D Bardzo spodobała mi się gąbeczka :D Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad silikonową gąbeczką i chyba to jest ten moment :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są :)) a co za kolorek masz na paznokciach ?:) ten morelowy?
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pędzle! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej stronki- jeszcze :) strasznie podobają mi się te pędzle- są takie tęczowe :) świetne zdjęcia w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem przekonana do tej gąbki silikonowej ale moja babska ciekawość sprawia, że chyba ją przetestuję. Tym bardziej, że u mnie wszelkie gąbeczki, czy to oryginalny Beauty Blender, czy te tańsze, bardzo szybko się kruszą i mam je przez góra miesiąc. Nie są zbyt trwałe i trochę to wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw pędzli bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pędzelki! Kolorki włosia są śliczne :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle jakoś do mnie nie przemawiają. Nie wyglądają na solidne czy wygodne w użytkowaniu. Myślę, że bardziej sprawdzą się jako "pierwsze" pędzle lub jako ozdoba toaletki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pędzle wyglądają zacnie, choć te multikolorowe włosie jakoś do mnie nie przemawia :D Chyba wolałabym coś jednolitego, ewentualnie dwukolorowego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie pudrowo-cukierkowe kolory pędzli choć ja wolę klasyczne :) lecz nie mogłam się skupić bo zakochałam się w Twoich paznokciach <3 piękny masz kształt i kolor, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger