Wolna

czerwca 29, 2017


Wolna. Nareszcie. Wreszcie. Głęboki wdech i wydech. Świeże powietrze. Nowa aura. Nowy start, a raczej nowa przerwa. Nie. To nowy czas. Czas wytchnienia, odpoczynku, odrobiny lenistwa. Cieszę się z tego czasu, który jest mi teraz dany. I wykorzystam go jak najlepiej. Tylko najpierw poukładam swoje sprawy i działam. Bo działanie też może być odpoczynkiem.


Lubię wyjazdy. Lubię ten błogi stan oderwania od rzeczywistości. Lubię też stan pracy. Dla mnie istotne jest ciągłe bycie w ruchu. Nie w biegu, ale w ruchu.


kombinezon - twinkledeals | kapelusz - twinkledeals | sandały - twinkledeals | okulary -  twinkledeals | kolczyki - bornprettystore | choker-bransoletka - bornprettystore | bransoletka - lilou | torebka - michael kors 





kombinezon - twinkledeals | kapelusz - twinkledeals | sandały - twinkledeals | okulary -  twinkledeals | kolczyki - bornprettystore | choker-bransoletka - bornprettystore | bransoletka - lilou | torebka - michael kors 


Dziś przychodzę do Was z iście letnim, wakacyjnym wpisem. Wciąż nie zdradzam, gdzie byłam na wyjeździe. Dzisiejsze zdjęcia zostały wykonane w pięknym miejscu niedaleko naszego hotelu. Te kolorowe budynki bardzo radują moje oczy. Wyglądają obłędnie i wprawiają w dobry nastrój. Skoro miejsce wakacyjne i radosne, to i tak musi być też stylizacja. Mam na sobie biały kombinezon z chokerem. Kombinezon jest lekki, przewiewny. Ma podwójne spodenki, więc nic nie prześwituje. Jednak wolałabym, żeby był odrobinę luźniejszy. Do kombinezonu ubrałam kapelusz z pomponami, który jest cudowny! Na nogach widzicie sandałki z pomponami, które są dosyć wygodne i łatwo się je zapina. Gdy mowa o dodatkach, postawiłam na okulary rose gold, aztecki choker ubrany na rękę, bransoletkę lilou oraz kolczyki ananasy. A torebka to mój ukochany Michael Kors.
Mój look jest odpowiedni na letni wypad. Świetnie sprawdzi się na zwiedzanie w upalny dzień i nie tylko.


Pamiętajcie o kodzie rabatowym do bornprettystore.com

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Which city is that ? I live in Finland.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez intryguje miejsce Twoich ostatnich sesji i niecierpliwością czekam na fotorelację z tego kolorowego miejsca Jest cudnie :-)
    Ty wyglądasz fantastycznie urlop Ci słuzy Wypoczeta zrelaksowana , na luzie
    Stylizacja super na letni dzień. uwielbiam kapelusze, Ty wyglądasz w nich super a ja jak .... w ...a lepiej nie mówic i nie pisać
    Duzo odpoczynku zycze , realizacji planów wakacyjnych i dobrego naładowania baterii na kolejny rok akademicki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Cudny kapelusz i sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Życze udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jeszcze ciutkę brakuje do wakacji, ale już coraz bliżej ;)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna letnia stylizacja. Piękne zdjęcia i pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale letnio! piekny jest ten kombinezon :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz i piękne paznokcie *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny ten kapelusik....
    czas wypoczynku ale i jak mówisz czas działania...ważne żeby niczego nie odkładać na potem...bo "potem" może już nie być
    Zyczę udanych wakacji, słońca i uśmiechu.
    Bardzo ładny blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio ciągle praca i praca... przydał by się wyjazd ;) piękne zdjęcia, poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na mój urlop jeszcze troszkę muszę poczekać :) ale Ty korzystaj ile możesz, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kombinezon
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się najbardziej spodobały paznokcie i przeuroczy tatuażyk z aparatem. Co do stylizacji samej w sobie kapelusz idealnie współgra z sandałkami, natomiast ja osobiście nie lubię kombinezonów.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia i ten kapelusz <3 wow!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku ale śliczne zdjęcia jak zarówno stylizacja! Życzę Ci wspaniałego wypoczynku :)
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jak co ale kapelusz masz fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń