Co warto przeczytać?

czerwca 25, 2017


Większość ludzi  uwielbia czytać.  Jedni robią to nałogowo,  inni w wolnej chwili.  Czytamy  różnego typu teksty. Również lubię  czytać. Jednakże podczas liceum i studiów mogłam pozwolić sobie tylko na książki związane z nauką.  Jednak ostatnio uznałam,  że muszę przeczytać "coś normalnego". Dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją książki pod tytułem "Z życia zdeklarowanej singielki" autorstwa Małgorzaty Ciechanowakiej. 

Jak myślicie,  co sądzę o tej  książce?  Przekonajcie się, czytając wpis dalej.


Zawsze wybierając książkę, patrzę na tytuł bądź opis treści książki zamieszczony na jej okładce. 

Ta  książka moja uwagę przyciągnęła zarówno tytułem jak i krótkim tekstem.  Co więcej,  okładka także intryguje.

Autorka w książce opowiada historię młodej , samotnej kobiety, która uczy się życia każdego dnia. Nie chcę Wam zdradzać więcej,  bo książka jest bardzo ciekawa i koniecznie musicie ją sami przeczytać.  Oprócz fabuly, mamy liczne dygresje, wplątane refleksje głównej bohaterki Izy. Jej rozmyślania często zmuszają do analizy własnego życia. Na początku lektura wydawała mi się lekka i przyjemna. Jak i sama główna bohaterka. Jednak im dalej czytałam,  tym więcej mogłam zaczerpnąć z tekstu.  

Książka zmusza do refleksji, rodzi smutne i radosne emocje. 

Dużo się dzieje. 


Książka od początku mnie wciągnęła. Gdyby nie moje zmęczenie po sesji na studiach przeczytałabym ją jednego dnia. Książka ciągle trzyma w napięciu.  Do końca nie wiedziałam, jak potoczą się losy bohaterów.  Zupełnie inaczej obstawiłam zakończenie, może dlatego, że średnio wierze w happy end.

Książkę mogę szczerze polecić.  Łatwo, lekko się ją czyta,  opisuje różne problemy, przekazuje ważne wartości z przyjemnej formie. Została napisana zrozumiałym językiem,  bez wydumanych przenośni i zwrotów.  

Sądzę,  że idealnie nadaje się dla grupy wiekowej 18+. 


Co więcej,  książka jest wydana w kieszonkowej formie, którą z łatwością zmieściny w naszej torebce. Jest lekka, czcionka nie za mała nie za duża.  Książka idealnie nada się na podróż. 

Polecam Wam powyższą książkę. Z pewnością Was nie znudzi a przyciągnie ciekawa fabułą oraz przemyśleniami.

A Wy lubicie czytać? Czytaliście tą książkę? 

Do  zobaczenia w kolejnym wpisie!  

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Może czas najwyższy abym wymieniła książki modowe na coś luźniejszego..
    Czas wybrać się do księgarni :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa! Postaram się przeczytać :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze ja także przeczytać :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka cudo, myślę, ze warto po nią sięgnąć. Lubię takie lekkie historie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje sie być ciekawą propozycją na te wolne dni :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przeczytać cos lekkiego i takiego wakacyjnego .. próbujemy z Izą czyli Zadeklarowaną singielka ;-)

    OdpowiedzUsuń