poniedziałek, 8 maja 2017

Uciekam



Uciekam. Uciekam przed tym, co mnie nieustannie goni i nie pozwala o sobie zapomnieć ani na chwilę. Uciekam, choć wiem, że nie powinnam. Powinnam zmierzyć się z "goniącym". Wziąć byka za rogi i pokazać, kto tu rządzi. Chcę tego. Nawet bardzo. Ale ostatnio znów doba jest dla mnie za krótka, a wolne mnie troszkę rozleniwiło. Dlatego dziś nie będzie refleksji, bo chcę zapanować nad czasem i skupić się na studiach - już niedługo sesja, więc trzeba pozaliczać wszystkie przedmioty i już się powoli uczyć do egzaminów. Liczę, że mnie zrozumiecie. Nie martwcie się - posty będą się pojawiać. Postaram pogodzić blogowanie z nauką.

Zdjęcia do dzisiejszego wpisu wykonałyśmy w Trójmieście. Mimo że,  już prawie rok tam mieszkam, to nie znam zbyt wielu miejsc. Ale dzisiejsze miejsce znam bardzo dobrze, bo codziennie tam przechodzę. Uznałam, że świetnie będzie pasowało do mojej stylizacji, którą jak zawsze opiszę Wam pod koniec wpisu. Mam nadzieję, że poznam jeszcze wiele pięknych miejsc w Trójmieście jak i w moim rodzinnym mieście, aby mieć nowe plenery do zdjęć na bloga. Lubię odkrywać nowe miejsca i wymyślać do nich stylizacje. Dlatego dziś zostawiam Was z nowym plenerem i nowym outfitem w miejskim stylu. Dziś nie będzie elegancko. Dzisiaj postawiłam na sportowy look:)

ramoneska - tutaj | spódnica - tutaj | buty - tutaj | choker - tutaj | bluza - house | torebka - sammydress | kubek - primark







ramoneska - tutaj | spódnica - tutaj | buty - tutaj | choker - tutaj | bluza - house | torebka - sammydress | kubek - primark


Dzisiaj prezentuję Wam siebie w sportowym wydaniu. Ostatnio na blogu przeważały eleganckie propozycje, więc nadeszła najwyższa pora na coś mniej szykownego. Na sobie mam wymarzoną białą ramoneskę (znajdziecie ją tutaj), na którą czaiłam się bardzo długo! Jest wykonana z dobrego materiału, jest miękka i miła w dotyku. I ma słodki detal pod kołnierzykiem. Do ramoneski ubrałam czerwoną bluzę z kapturem. W tym sezonie bluzy z kapturem są absolutnym hitem. Ja nieszczególnie za nimi przepadam, ale uznałam, że stworzę zestaw z jakąś bluzą w roli głównej. Aby nie było zbyt sportowo, uznałam, że ubiorę spódniczkę (dostępną tutaj). Spódniczka została uszyta z takiego ala zamszowego materiału. Jest zapinana na zatrzaski. Jeśli chodzi o buty, to postawiłam na białe sneakersy z kolorowymi elementami (pochodzą z tej strony). Są bardzo wygodne, mają w środku futerko. Oczywiście nie mogło zabraknąć pojemnej torby - dziś przedstawiam Wam moją zapomnianą nowość - torbę z nylonu, która przyda się podczas moich wyjazdów - jest masywna, nie przemaka i pasuje do wszystkiego. W kwestii dodatków - wybrałam choker z gwiazdkami (dostępny tutaj). A w ręce trzymam mój ulubiony kubek z Myszką Mickey. I tak oto powstał miejski look.

________________




Pamiętajcie o kodzie rabatowym do bornprettystore.com









Życzę Wam udanego tygodnia i przede wszystkim pamiętajcie u uśmiechu! :)

65 komentarzy:

  1. świetna spódnica i choker ;)

    theclassynation.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak ja Ci tego Trójmiasta zazdroszczę!
    Gdybym tam mieszkała, to wszystkie zdjęcia robiłabym nad morzem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiesz nad morzem jak pójdziesz to ludzie się gapią mega plus zawracają głowę no i wchodzą w kadry. No chyba że pójdziesz o 6 rano :). Na Molo ten sam problem jest no i światło jest mega ostre i ciężko zdjęcia się robi :D.

      Usuń
  3. Trójmiasto to moje plany na wakacje!

    xclaudia-wojcik.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO znam to miejsce, trzeba było zejść i skoczyć na to centrum biznesowe ;). Chociaż tutaj też pięknie ! ;D
    To serduszko na ramonesce IDEALNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem zejdę na fory przed centrum :D

      Usuń
  5. Stylizacja fajna taka na luzie, na codzien , w Twoim wypadku na uczelnię Super - niezobowiązująca a z drugiej strony elegancka i sportowa Zdjęcia super , nowe miejsce ..... Ja tez nie lubie monotonii na zdjęciach - fajne poznawać nowe miejsca do fotek
    Powodzenia trzymam kciuki , pozaliczasz wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Kazdy najmniejszy szczegół dopasowany . Te kolory są ekstra. Ramoneska piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze przepiękne paznokcie<3 a zdjęcia i stylizacja perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, I’m just really happy that I find your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaka cudowna stylizacja, wszystko bardzo ładnie dopracowane <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) świetna kurtka i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie też doba jest zbyt krótka..
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twoja spódnica. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. woo, piona za trójmiasto! Może wybierzemy się na jakieś wspólne zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, bardzo spodobały mi się buty! Trójmiasto - piękna okolica :)
    Pozdrawiam! :*
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju cudowne zdjęcia, przeniosły na mnie ten spokój i melancholijność które w nich drzemią. Coś cudownego.
    Bluza niby zwykła, a zauroczyła mnie.
    Oj ja mam mature i już mam dość tej nauki i stresów. Gdyby to chociaż było tydzień, lub dwa! A ja mam wszystkie matury rozciągnięte na calutki miesiąc! Tragedia.
    Uciakam. Tak wiele definicji się pod tym kryje.
    Przypomniałaś mi, że od dłuższego czasu (roku lub dwóch) raz lub dwa razy w miesiącu zdarza mi się sen, że uciekam, sama nie wiem przed czym. Staje się to niepokojące, ale może ma to swoją przyczyne w rzeczywistym świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana życzę powodzenia na maturze! W wakacje będziesz mogła odpocząć i przestać uciekać :)

      Usuń
  16. urocze buciki ale kubek najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely :
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba mi się podoba, lubię takie duże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ich delikatność :) Stylizacja cudowna, uwielbiam czerwone elementy, fajnie wszystko dopełniają :) Strasznie podobają mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ten zestaw! taka sportowa elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaaaaj, wygladasz nieziemsko! polaczenie bieli i czerwieni- wow

    new post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  22. PRZEPIEKNA stylizacja, oryginalna i słodka<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna stylizacja ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. amazing post :)
    love your blog!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie bardzo fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. BArdzo mi się podoba to zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oj, dla mnie tak samo doba za krotka, takze wiem o czym mowisz. Nie wiem jak mi ten czas szybko zleciał, dopiero zaczynalismy drugi semestr a tu juz niedlugo sesja.
    No ale damy radę ;*



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Ci trójmiasta, klimatu tych zdjęć! ♥
    Dla mnie ostatnio też jest doba za krótka, tyle stresów.. Ahhh
    Piękna stylizacja! :*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! A przed przeznaczeniem nie da się uciec, także zdecydowanie lepiej jest stawić mu czoła :D A jeżeli chodzi o ciekawe miejsca w Trójmieście, to jak masz ochotę, mogę coś pomóc i podpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. super połączenie czerwieni z bielą ;) no tak studia najważniejsze! fajnie że chcesz pogodzić oba,trochę organizacji i będzie dobrze ;)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi...
    I follow you. I hope you follow me.
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna stylizacja, klimatyczne zdjęcia!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju jaka piękna stylizacja! Ślicznie wyglądasz !!

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Och.. sesja... :( Ja się trochę obawiam tego semestru, ale trochę czasu na przygotowania jeszcze mam :)
    Super wyglądasz :)
    Oczywiście pomogłam i poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz, bardzo mi się podoba ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  38. mam nadzieję,że uda Ci się wszystko pogodzić. Sesja przyjdzie i raz dwa i minie - znam to :) powodzenia! a zestaw - genialny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow. Całość na duży plus, uwielbiam niby luźne stroje, aczkolwiek kobiece. Bardzo fajna spódniczka. :) Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubie spódniczki w sportowych stylizacjach! Powodzenia na sesji!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, super post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi, Natalia, I´m happy to find a blog that comes from Europe ;) I love your outfit and as a coffee lover I´d love to have your coffeemug with Minnie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wyglądasz! Super zdjęcia! Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  44. swietnie wygladasz! wszystko bardzo mi sie podoba :)
    poklikane :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mieszkam w Trójmieście, ale od urodzenia i ciągle poznaję jakieś ciekawe miejsca, co jest super, życzę powodzenia na egzaminach, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie sportowe outfity, fajnie wyglądasz ;)
    dla mnie także dobra jest zdecydowanie za krótka... powodzenia na egzaminach, sesja zbliża się wielkimi krokami u mnie także :D poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  47. Tez sie trochę rozleniwilam przez to wolne. Dodatkowo czuje jakąś niemoc twórczą. 😄
    Przypadła mi do gustu Twoja bluza. 😉

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia. Mam nadzieję, że wkrótce odwiedzę Trójmiasto, no byłam raz i to tylko przejazdem na stacji PKP. No cóż, z domu mam jakieś 700km. A niestety wakacje nigdy mi nie nie trafiały. Pozdrawiam cieplutko.
    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dasz radę na sesji! Trzymam mocno kciuki. Uwielbiam Trójmiasto, a szczególnie Gdańsk. Świetna stylizacja, a połączenie czerwonego z takimi kolorami bardzo mi się podoba :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Stylizacja naprawdę robi ogromne wrażenie. Widać, że potrafisz świetnie ze sobą wszystko łączyć. Każdy detal łączy się w spójną całość. Buty są świetne!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne to połączenie, idealne te czerwone dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i wow. Naprawdę fajnie piszesz. Do tego zdjęcia tych mega pomysłowych stylizacji - są śliczne. Trzymaj tak dalej i publikuj więcej takich postów, napewno będę czytać :).
    Zapraszam też na mojego niedawo założnego bloga i pierwszy post : nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger