środa, 24 maja 2017

Na dobre rozpoczęcie dnia | eprezenty.pl


Każdy raz na jakiś czas lubi samego siebie bez powodu lub z jakiejś przyczyny rozpieścić. Lubimy poleniuchować, obejrzeć seriale czy coś sobie kupić. Ja preferuję kupno jakiejś drobnostki raz na jakiś czas. Kiedyś kupowałam sobie masę ubrań, biżuterii, ale teraz już chyba z tego powoli wyrastam i wolę kupować bardziej użyteczne rzeczy, które przydadzą się do domu. Jak wiecie, zawsze staram się kupić spersonalizowane rzeczy, bo nienawidzę być jak wszyscy - tak było też i tym razem. Spersonalizowane rzeczy to coś, co bardzo lubię. Są jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne i dokładnie takie, jakie sobie zaplanujemy. I to właśnie super sprawa- mieć wpływ na wygląd danego produktu. Dlatego zawsze próbuję znaleźć coś interesującego i dopasować to do mojego "widzimisię". Ostatnio uznałam, że chcę sprawić sobie mały prezent i zamówiłam coś na dobry początek dnia! Pewnie teraz zastanawiacie się: "Co to może być?" 
Nie będę Was długo trzymać w niepewności i od razu Wam zdradzę, że skusiłam się na zakup stolika śniadaniowego oraz kalendarza ze sklepu internetowego eprezenty.pl Ostatnio mam obsesję na punkcie stolików do kawy i uznałam, że taki przyda mi się na studiach. A kalendarz może wreszcie zmotywuje mnie do działania. Ale po kolei. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i mojej opinii na temat produktów jak i samego sklepu. 

 
  Strona ma bardo bogaty asortyment, przez co ciężko się zdecydować w krótkim czasie na coś konkretnego, jednak ja od razu wiedziałam, że chcę stolik, dlatego ruszyłam na jego poszukiwania na stronie. Na stronie prezenty są posortowane według kategorii, więc z łatwością znajdziecie interesującą Was rzecz. W magicznie szybkim tempie odnalazłam stolik. Potem równie szybko znalazłam kalendarz. Produkty możecie dowolnie personalizować. Zarówno stolik kawowy jak i kalendarz były dostępne w kilku wariantach. Za chwilkę dowiecie się, na co się skusiłam. Produkty zostały spersonalizowane w ekspresowym tempie i znalazły się u mnie po dwóch dniach. Każda rzecz z osobna została owinięta w folię bąbelkową, a następnie oba produkty razem. Całość została zapakowana w kartonie, na którym było napisane ostrożnie, co gwarantuje, że nasze produkty dotrą do nas w nienaruszonym stanie. Zamawiając produkty z tej strony, macie pewność, że dojdą do Was całe i zdrowe. Ale dosyć pisania o takich formalnościach, przejdźmy do przedstawienia moich cudeniek.


Zacznijmy od stolika do kawy. Ostatnio polubiłam takie gadżety. Z przyjemnością pije mi się z nich kawę czy smakuje wypieków mojej mamy. Stolik jest ręcznie wykonany. Został wyprodukowany w Polsce z drewna bukowego i sosnowego. Ma wymiary 50x30 cm - dla mnie jest wystarczający, zmieści się na nim sporo jedzenia - jak widać na zdjęciach - więc wyśmienita uczta gwarantowana. Nóżki mają wysokość 22 cm. Grawer wykonuje się laserowo. Napis wygląda bardzo precyzyjnie i ładnie. Stolik personalizujemy w bardzo prosty sposób - na stronie znajduje się edytor i tam wpisujemy imię - swoje bądź obdarowanej osoby i gotowe.
 

Po otwarciu paczki zachwycił mnie zapach stolika - drewno genialne pachnie. Lubię takie naturalne zapachy. 


Stolik możemy używać w wersji stojącej na nóżkach bądź ze złożonymi nóżkami - jak wolimy. 


Jestem bardzo zadowolona ze stolika. Spełnił moje oczekiwania. Wygląda cudnie, pięknie pachnie i z pewnością umili mój każdy dzień.



Stolik śniadaniowy - dostępny tutaj 


A teraz nadeszła pora na przedstawienie Wam kalendarza.

Skusiłam się na kalendarz dzienny A5 w kolorze czarnym. Okładka jest wykonana ze skóry ekologicznej ze złotym przetłoczeniem roku. Kalendarz ma wymiary 14,8 x 21 cm - jest poręczny, nie za duży, nie za mały. Blok kalendarza jest szyty oraz dodatkowo klejony.



Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie - z pewnością zmieścimy nasze wszelkie zapiski.


W kalendarzu znajdziemy mapy: na wyklejce z przodu mapa Europy, a na wyklejce z tyłu mapa Polski,


Kalendarz jest solidnie wykonany. Bardzo podoba mi się grawer zwłaszcza globus. Ten element pokazuje moją pasję - podróżowanie.


Kalendarz bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że pomoże mi w organizacji mojego czasu i zmotywuje do sprawnego wykonywania obowiązków, przez co będę mogła cieszyć się czasem wolnym.


Kalendarz - dostępny tutaj

-----------------

Jak widzicie produkty prezentują się świetnie. Moje zakupy mnie zachwyciły. Udało mi się samą siebie rozpieścić. Strona eprezenty.pl  spisała się na medal - moje produkty przypadły mi do gustu oraz zostały doręczone w szybkim tempie. Z pewnością znajdziecie na stronie coś godnego uwagi - czy dla siebie czy bliskich, więc w wolnej chwili przejrzyjcie asortyment strony.


Pamiętajcie o rozpieszczaniu samych siebie raz na jakiś czas. Każdemu z nas przyda się czasami odrobina uwagi. Warto dbać o swoje dobre samopoczucie. Ja o swoje zadbałam, zadbaj i Ty! Kochani ja już zmykam - bo kolejne zadania czekają. Do zobaczenia wkrótce!

A Wy lubicie się rozpieszczać? Lubicie personalizowane produkty?


18 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi sie takie personalizowane produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super stolik *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super.... ja poproszę śniadanka do łóżka na takim stoliku ;-)
    Zdjęcia fenomenalne Piękno stolika pokazałaś z każdej możliwej strony

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie uroczyl stolik do kawy, piekny i spersonizowany cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stolik jest świetny, muszę o takim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sniadanie do lozka podane przez chlopaka z takim stolikiem to mmm! :D Swietny jest :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ale super pomysł na prezent !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spersonalizowany stoliczek, jak dla mnie wygrywa! Też bym chciała taki posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stolik bardzo mi się podoba, wygląda pięknie! :) O samej stronie Eprezenty słyszałam sporo dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post dear, and great pictures, I'm in love :)
    I'm now following you #813, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger