czwartek, 20 kwietnia 2017

Różowa wiosna

Och jak w niedzielę wielkanocną było słonecznie! Uwielbiam, kiedy po rezurekcji jest tak pogodnie.  Z przyjemnością wtedy jem śniadanie wielkanocne, a potem idę podrzemać. Poza tym,  ostatnio jestem ciągle senna, ale wreszcie zwolniłam trochę tempo i mogę skupić się bardziej na nauce. Ale nie chcę Was zanudzać moimi obowiązkami. Dziś znowu przychodzę do Was z wpisem bez refleksji. Oczywiście pokażę Wam kolejną stylizację - kolejny raz (niesłychanie rzadko spotykany) możecie zobaczyć mnie w sukience - tak jak Wam obiecałam, na blogu będzie więcej stylizacji z sukienkami w roli głównej, bo wiem, że wiele z Was uwielbia je nosić. Zdjęcia dzisiejszej stylizacji wykonałyśmy w niedzielę wielkanocną - było ślicznie, ale bardzo zimno. Chciałabym Was też poinformować, że na dniach na blogu pojawi się dosyć ciekawy wpis - zaprezentuję Wam idealny prezent dla osoby, która kocha podróżować - wyczekujcie!
sukienka - tutaj | ramoneska - tutaj





 sukienka - tutaj | ramoneska - tutaj | golf - orsay | torebka - orsay | szpilki - bonprix | choker - ? | pasek - gamiss

Dzisiejsza propozycja to zestaw idealny na słoneczny, ciepły dzień. Pierwsze skrzypce gra hit sezonu - welur. W mojej stylizacji widzicie ramoneskę oraz sukienkę z tego ostatnio popularnego materiału. Welur to zdecydowany ulubieniec 2017 roku i często widzi się go na polskich ulicach. Ramoneska ma cudowny kolor - taki wyrazisty pudrowy róż. Sukienka jest czarna w beżowe róże na cienkich ramiączkach i dekolt jest ozdobiony koronką. Sukienka zawiera w sobie słynny motyw 2017 roku - róże. Może nie są to wszechobecne hafty, ale równie dobrze się prezentują. Pod sukienkę ubrałam czarny golf na krótki rękaw. Dla podkreślenia talii zdecydowałam się na czarny pasek z klamrami, który również stanowi must-have sezonu. Na nogach widzicie szare szpilki z nubuku, które są dosyć wygodne i ładnie komponują się z górą stylizacji. Oczywiście nie mogło zabraknąć torebki - postawiłam na różową torebkę z elementami rose gold. I tak stylizacja gotowa - dajcie znać, co o niej myślicie.
Ramoneska i sukienka pochodzą ze strony zaful. Ubrania są świetnej jakości, są wykonane z dobrych materiałów.

A jak tam Wasze samopoczucie po świętach?

Fotografia sposobem wyrazu

43 komentarze:

  1. Jak ślicznie i uroczo *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza stylizacja :) Chętnie bym się tak ubrała, ale u mnie pogoda nie dopisuje.

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i różowo Słońce ach żeby tylko jeszcze kilka stopni więcej byłoby super Stylizacja jak zwykle bardzo ciekawa , dziewczęca i bardzo elegancka ..... a te nogi ... też bym chciała mieć takie długie ;-(
    CO do swiat odsypiałam przez dwa dni teraz już wchodzę na normalne poświątecznie wysokie obroty, zaczęłam znowu ćwiczyć co dodatkowo mnie napedza Wiosno ciepła przybywaj ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze pięknie wyglądasz super zdjęcia do tego taka piękna pogoda i miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny paseczek i buty :* Na początku jakoś nie czułam tej kurtki, ale ze zdjęcia na zdjęcie zaczęła mi się co raz bardziej podobać :D Bosko wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :) Wpadają w oko również piękne paznokcie!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow śliczne zdjęcia naprawdę pięknie wyszłaś na tej sesji !

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful look! I really adore that jacket!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka i ta bluzeczka idealnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneska najbardziej przykuła moją uwagę. :)
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie tej sukienki i golfu jest mistrzowskie! Bardzo ładne fotki, super wyglądasz! Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancki i stylowo :) Jesteśmy zachwycone! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę oderwać wzroku. bardzo mi ise podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja jestem z osob, ktore ubieraja sukienki/spodniczki raz na rok, haha! ale bardzo lubie oglądać stylizacje z nimi w roli glownej:)
    co do stylizacji - świetna!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wiosenne zdjęcia, świetne paznokcie bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fenomenalna ta ramoneska, kolor jest znakomity <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo modny, stylowy zestaw! Ramoneska jest genialna, a ta delikatna, bieliźniana sukienka w połączeniu z surową formą golfu robi wrażenie.

    VamppiV - blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  19. przy każdej stylizacji uwielbiam patrzeć na Twoje paznokcie, a ramoneska mnie urzekła! ;)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2017/04/bell-hypoallergenic-testowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i te pazurki! Ramoneska chyba naj ;D.
    Mam wrażenie ale chyba odrobinę za dużo weluru jest.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Po Tobie nie widać,ze było zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia. Super paznokcie!

    Pozdrawiam Kamila z http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka i ramoneska są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ! Ta welurowa ramoneska przyciąga uwagę :) Cały look na duży +.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so beautiful dear! Pink color suits you so much! <3
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna stylizacja, masz śliczny uśmiech!
    Piękne wiosenne zdjęcia <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz zjawiskowo ;) piękne paznokcie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka cudowna kurtka! Chciałabym taką mieć <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia i stylizacja! :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak! Ramoneska ma cudowny kolor!
    Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna kurtka i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam taki róż, podoba mi się ta kurtka, fajnie też wygląda z zestawieniem ubrań w kolorze khaki :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  33. You look so beautiful in the color!
    Would you like to follow each other?
    Let me know!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger