Powrót przeszłości

kwietnia 26, 2017

Przeszłość. Czasami radosna, piękna i z chęcią byśmy do niej wrócili. Jednak czasem nie bywa ona pozytywna a wręcz przeciwnie. Na myśl o przeszłości chcemy schować się w bezpieczny kąt i nigdy nie doznać takich uczuć, takich zdarzeń, jakie "towarzyszyły" nam w przeszłości. Przykra przeszłość wiąże się z przykrymi sytuacjami, niewłaściwymi osobami, które znalazły się na naszej drodze życia. Z osobami, które sporo namieszały w naszym życiu lub nas bardzo zraniły. Przeszłość... przeszłość niestety czasami wraca. Myślimy, że to, co było dla nas negatywne, już z pewnością nie wróci. Uważamy, że to przezwyciężyliśmy. Wyciągnęliśmy z niej wnioski i mieliśmy kolejną życiową lekcję. Ale co zrobić, kiedy ona wraca? Kiedy znów pojawia się raniąca osoba, smutna sytuacja... Co zrobić.. Odrzucić tą przeszłość.. czy dać jej drugą szansę?
Przecież już raz nas zraniła... zawiodła... opuściła.. A my mamy udawać, że "nic się nie stało? Mamy przejść do tego na porządku dziennym i zaprosić "przeszłość" do naszego nowego życia? Do życia, w którym nauczyliśmy się żyć bez przeszłości, która dawała nam kiedyś milion malutkich powodów do uśmiechu, ale zadała jeden niesamowicie przeszywający cios w plecy?
Jak postąpić... gdy rozum mówi jedno a natura ludzka drugie. Niestety lub stety z reguły życzymy innym osobom jak najlepiej, nawet "największym wrogom". I chcemy tej przeszłości dać drugą szansę. Choć sądzimy, że na nią nie zasłużyła, bo kiedyś nas zawiodła. A nie chcemy się sparzyć kolejny raz.

Może lepiej nic nie robić. Nic nie myśleć. Nie zaprzątać sobie głowy. Może los sam rozwiąże nasz dylemat. Naszą zagadkę. Naszą zagwostkę, która niepotrzebnie chce wleźć z buciorami do naszego na nowo poukładanego życia.
Któż zna odpowiedź? Może Ty, mój drogi czytelniku?

sukienka - tutaj | ramoneska - tutaj | okulary - tutaj | torebka - tutaj | kabaretki - aliexpress | kozaki - rosewholesale | bransoletka - tutaj (bps) | kolczyki - tutaj (bps)





sukienka - tutaj | ramoneska - tutaj | okulary - tutaj | torebka - tutaj | kabaretki - aliexpress | kozaki - rosewholesale | bransoletka - tutaj (bps) | kolczyki - tutaj (bps)

Dziś proponuję Wam kolejną sukienkę, tym razem postawiłam na sukienkę koszulę z paskiem w talii. Sukienka jest w pionowe białe pasy, które "wyciągają" naszą sylwetkę. Sukienka bardzo mi się podoba, jednakże mogłaby być odrobinę dłuższa, dlatego z pewnością będę ją nosić w duecie z dopasowanymi spodniami. Do sukienki dobrałam rudawą ramoneskę. Jej kolor jak i materiał przypadły mi do gustu. Ramoneska ma mój ukochany fason oraz jest milusia w dotyku, taka mięciutka. Taką górę stroju połączyłam z kabaretkami, które stanowią hit sezonu wiosna 2017. Może powinnam postawić na jeszcze mniejsze oczka rajstop, ale sądzę, że w miarę okiełznałam źle kojarzący się element garderoby. Do takiej stylizacji idealnie pasują mi kozaki na obcasie za kolano. Oczywiście nie mogło obyć się bez małej, poręcznej torebki, która pomieści nasze najważniejsze szpargały.  Jako, że wiosna coraz bliżej (ach ta ironia, choć dziś w sumie było całkiem przyjemnie na dworze) postawiłam na okulary o ciekawym kształcie oprawek z cudownymi rose gold szkłami - jestem nimi zachwycona! Oj - zapomniałabym napisać Wam o biżuterii, a przecież dokładnie wiecie jaki to istotny element stylizacji. Zdecydowałam się na delikatną bransoletkę oraz kolczyki z motywem serduszek. Biżuteria jest urocza i twierdzę, że troszkę osładza dosyć ciemną propozycję ubioru.

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładna sukienka i kurtka i czadowe okulary! Ciekawy wpis! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie będę chciała zapomnieć o przeszłości, bo to ona mnie ukształtowała. :) Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie! Zaskakująco <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw koszula mega:***

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochalam sie w tej bransoletce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza stylizacja .. okulary super Tobie pasują idealnie
    Co do przeszłości .... Przeszłość to my , bez niej nie bylibyśmy w tym momencie, w którym jesteśmy..... A że nie zawsze bywa rózowo to standard , raz na wozie raz pod wozem ....
    Każde doświadczenie życiowe- zwłaszcza porażka nas uczy , czasami bardzo boli .. ale co nas nie zabije to nas wzmocni i tego się zawsze trzymam. Z każdej walki wychodzę silniejsza i mądrzejsza o kolejne zyciowe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam dodać Cudne zdjęcia a Ty jesteś niesamowicie fotogeniczna Widac że obiektyw Ci bardzo lubi :-)
    Pozdrawiam cieplutko i udanej majówki zycze :-)
    a tak a propo może jakas fotorelacja ... dawno nie było :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. boska kurteczka :)
    pozdrawiam cieplutko,
    woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ramoneska jak i cały zestaw ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś dużo myślałam, wspominałam ale na szczęście nauczyłam sie tego nie robic :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niekoniecznie chciałabym dać szansy tej przeszłości... Wspominam ją źle i wolę żyć teraźniejszym:)
    Pięknie wyglądasz!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz rewelacyjnie :))

    http://by-sleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ świetna stylizacja! Podoba mi się bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygladasz podoba mi sie ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz naprawdę świetnie zdjęcia również bardzo ładne.
    W wolnej chwili zapraszam cię do mnie na nowy post
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce te okulary!!! Genialne wygladasz. Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. great!
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. przeszłość zawsze wraca. Czasami boli. Ale nie można się nią zadręczać, bo tracimy teraźniejszośc.
    Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeszłość trzeba zaakceptować, ważne by nie wracać do niej i wciąż się nie obwiniać za błędy lub za to czego się nie zrobiło.. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetny post bardzo przyjemnie się czyta ! Zdjęcia są prześliczne 😍 a stylizacja poprostu bomba !

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń