środa, 5 kwietnia 2017

Kawa i do przodu |

Ach ten piękny,  słoneczny weekend. Było tak cudownie. Ciepło,  radośnie.  I jak zawsze ten czas minął mi zatrważająco szybko. A już w przyszłym tygodniu święta wielkanocne. Po świętach majówka,  egzaminy i wakacje. Dlatego trzeba wziąć się w garść,  do roboty, aby zasłużyć na wypoczynek.  Bierzemy się do pracy moje miłe czytelniczki i moi mili czytelnicy! 

Kochani niedługo znowu "zadowolę" Was refleksjami.  Ostatnio mam sporo myśli.  Ale teraz muszę troszkę od nich odpocząć.  Moje tempo życia ostatnio jest za szybkie. Szybkie i zarazem jakieś puste. Niby tyle się dzieje, ale jednak jest momentami dziwnie. Ale o tym kiedy indziej. Dziś zapraszam Was na zdjęcia stylizacji wykonane podczas ślicznego weekendu na chwilę przed próbą scholi. Ach to tempo życia,  chciałabym żeby doba była dłuższa. Potrzebuję chwili odpoczynku... 
ramoneska - zaful | zegarek - zaful








ramoneska - zaful | zegarek - zaful | spódnica - sammydress | t-shirt - primark | torebka - zaful | naszyjnik - bornprettystore | okulary - wholesalebuying | buty - vans

Dziś na blogu rzadki widok - czyli ja w spódnicy.  Dzisiaj postawiłam na kolor bordowy. Ramoneska jest genialna! Ma cudowny kolor, materiał.  Jestem nią zachwycona. Do niej ubrałam bardziej stonowaną spódnicę. Sportowe buty nadają stylizacji luzu. Nie może zabraknąć rozjaśnienia stylizacji w postaci t-shirtu, torebki i zegarka. Zegarek jest piękny - minimalistyczny,  nie za duży,  nie za mały.  Bardzo ładnie wygląda na ręce.  W takim stroju chodziłam w ostatnią słoneczną sobotę.  Wiosno i ciepłe dni nie odchodźcie,  wracajcie,  bo chce zrealizować kolejne stylizacje! A kurtka i zegarek pochodzą ze strony zaful i szczerze Wam ją polecam!

32 komentarze:

  1. Piękna torebka :) Częściej pokazuj nogi to przecież nasze atuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia, ... czyzbys jeszcze przy okazji przed próba szła na zakupy do ..... ?
    Wiosna wiosna wiosna czas zrzucić grube kurtki, płaszcze, długie spodnie i pokazac nogi :-) Cudnie Miłego tygodnia i więcej czasu wolnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zegarek i torebeczka. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post,
    Love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba uczucie, jakie Ci towarzyszy jest znane również mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! :) Trzeba iść dalej, jeżeli musisz odpocznij. Ale nigdy zbyt mocno nie zwalniaj. Możesz nie wrócić na poprzedni tor.

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super!! ramoneska i torebka ekstra :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę w takim razie dobrego odpoczynku!
    Ślicznie wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta torebka! Ściskam!

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestawik, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)
    Oj tak, gdyby doba była dłuższa :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurteczka przepiękna, kolor urzeka :) Torebka też nas zachwyciła :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torebka i ramoneska! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bez kawy to nie dałabym rady fukncjonować. Cudownie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko z osobna i razem podoba mi się w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znakomita ta ramoneska <3 Świetny look
    Klik - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja super !
    http://ladies-array.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jaka cudowna kurteczka ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, kurtka Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta torebka jest cudna, ale ogolnie to wszystko wpadla w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpoczynek zawsze jest dobry na wszystko :)
    Śliczne zdjęcia!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami też tak mam, że chciałabym, aby doba była trochę dłuższa ^^ Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super jest ta ramoneska :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ramoneska :D Widzę, że mamy takie same buty :P Ja właśnie jestem na etapie walki-pięty zaplastrowane, bo obtarły mnie strasznie :D....a bez kawy to ani rusz :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger