Jak dbać o swój styl? |

kwietnia 24, 2017


Czasami lubię być elegancka. Nawet często. Ostatnio nawet bardzo. Mój styl tyle razy się zmieniał. Raz byłam chodzącą tęczą, drugi raz "śmiercią z kosą". Kiedyś lubiłam ubierać się na sportowo - dres i te sprawy, a czasami bardzo dziewczęco, a jeszcze kiedy indziej - za poważnie do mojego wieku. Oczywiście były też momenty, kiedy mój styl był nieokreślony, a raczej go wręcz nie było. Do mojego obecnego stanu doszłam metodą prób i błędów. Na szczęście nie wzoruję się ślepo hitami sezonu czy witrynami sklepowymi, bo najzwyczajniej w świecie raz na ruski rok bywam w stacjonarnym sklepie. Swoje ubrania kupuję głównie przez Internet albo w Primarku. Dobieram je dzięki moim wizjom, malującym się w mojej głowie. Wiadomo internet ma na mnie jakiś wpływ, bo czasami podpatrzę coś ciekawego u innych dziewczyn - ale nigdy nie kupię tej samej rzeczy - nie lubię kopiować i dlatego też wolę nie kupować w popularnych sieciówkach - bo nie lubię chodzić jak pół miasta. I tak ciągle mój styl ewoluuje - teraz jestem na etapie manii na punkcie płaszczy i ramonesek. I w takiej eleganckiej wersji dobrze się czuję. Lubie też połączenie elegancji ze sportową nutą. Oczywiście nie ograniczam się do jednego stylu ubierania - nie chcę być jak tumblr girl, która wiecznie nosi hitowe sneakersy, dżinsy i jednolitą koszulkę. To nie dla mnie. Ja lubię kombinować, co ostatnio widać na blogu (mam nadzieję). Was też zachęcam do zabawy modą - starajcie się komponować zestawy ubrań. Nie ubierajcie się na szybko, w biegu, byle jak. Przecież wygląd to nasza wizytówka - a przede wszystkim okazanie szacunku do samej siebie, a także troski i czułości. Wiem, bywają dni, kiedy wskakujemy w dresy i idziemy na miasto, ale życzę sobie i Wam, aby tych dni było jak najmniej i abyśmy chciały codziennie o siebie dbać.

A teraz moje kochane czytelniczki i drodzy czytelnicy mam dla Was kilka banalnych porad na zadbanie o swój wizerunek! Czytajcie wpis dalej, a dowiecie się, jak stać się mistrzem swojego wyglądu!

płaszcz - tutaj | torebka - tutaj | szpilki - sinsay | spodnie - tally weijl | choker - bornprettystore | szalik - sammydress

1. Bądź sobą!

Nie wstydź się swojego gustu. Nie chowaj się. Bądź pewna siebie i noś się z dumą. Niech Twój styl i postawa świadczą o Twojej sile i klasie!

2. Noś to, co lubisz. 
Nigdy nie ubieraj czegoś, czego nie cierpisz bądź wręcz nienawidzisz. Nielubiane rzeczy wyrzuć ze swojej szafy - oddaj bliskiej osobie lub potrzebującym, a sobie spraw ubranie, które na serio polubisz.
3. Wybieraj stylizację dzień wcześniej.
Wiadomo, że nie zawsze jest to możliwe - czasami leń lub inne okoliczności, a czasami ranna pogoda pokrzyżuje nasze modowe plany. Ale najlepiej stworzyć look wieczorem na spokojnie, położyć wszystko na krześle, dobrać biżuterię, buty, akcesoria, torebkę i rano mamy mniej stresu i możemy powolnym, zdrowym tempem zjeść śniadanie.

4. Nie noś ciągle jednej i tej samej rzeczy!
Wiadomo, że jak coś za często nosimy, to dana rzecz nam się znudzi i co gorsza zbrzydnie. Dlatego nie męcz bezustannie jednej bluzki czy spodni i komponuj look w miarę możliwości z różnych ubrań - nie ciągle tych samych.
płaszcz - tutaj | torebka - tutaj | szpilki - sinsay | spodnie - tally weijl | choker - bornprettystore | szalik - sammydress

5. Przerób swoje ubrania.
Czasami nasza rzecz potrzebuje nas, aby nadać jej drugie życie. Możemy skusić się na przeróbki krawieckie - zmienić fason, zrobić z bluzki spódnicę i milion innych rzeczy. Czasami można odświeżyć starą rzecz i stworzyć z niej super nowe cacko. A propo metamorfoz ubrań- niedługo na blogu pojawi się wpis z ubraniowymi przeróbkami ( słynne DIY) -> wyczekujcie! Kto się cieszy z mojego pomysłu?
6. Wymieniaj garderobę co porę roku/ sezon.
Niektóre rzeczy w szafie są z nami od x lat. Warto zrobić wietrzenie szafy - pozbyć się tego, czego już długo nie nosiliśmy, co nam się znudziło. Nasza garderoba zyska trochę przestrzeni - my będziemy mieć mniej dylematów, co na siebie włożyć.

7. Nie ograniczaj się.
Łam schematy, kombinuj. Nie ograniczaj się tylko do jednego stylu. Baw się modą, a nigdy nie znudzi Ci się dbanie o siebie.
8. (Nie) Patrz na innych!
Inspiruj się dziewczynami na ulicy, w szkole, w pracy. A przede wszystkim pomyśl sobie te dziewczyny są takie zadbane i pewne siebie, radosne - też chcę taka być - to mega motywacja do dbania o siebie.
9. Kup sobie coś nowego.
Nic nie daje takiego powera, aby dbać o swój wygląd jak nowe ubrania. Warto raz na jakiś czas sprawić sobie coś fajnego. Oczywiście nie chodzi mi o ilość, a o jakość - lepiej kupić coś droższego, lepszego materiałowo, ciekawszego niż kilka szmatek, które się zmechacą czy szybko znudzą.
10. Miej w szafie porządek!
Niby błahostka, ale niektórzy (w tym niestety ja) nie potrafią panować nad swoimi ubraniami. Kiedy mamy porządek, z chęcią patrzymy na ubrania i komponujemy nasze stylizacje.

sukienka - tutaj | ramoneska - tutaj | spodnie - tally weijl | szpilki - sinsay | choker - bornprettystore (tutaj) |

Jeszcze kilka słów o stylizacji. Dziś mam na sobie wymarzony beżowy płaszcz, który jest cudowny! Do niego dobrałam czarną torebkę, która jest bardzo elegancka i dosyć pojemna. Pod spodem mam na sobie welurową ramoneskę, która jest piękna i taka milusia oraz sukienko-tunikę. Na mnie to zdecydowanie tunika - w urocze 3D róże i Z ozdobnymi paskami na plecach - polecam ją niższym dziewczynom - ja mam 168 cm wzrostu i jest na mnie stanowczo za krótka, by nosić ją bez spodni. Jak już mowa o spodniach, to postawiłam na skórkowe rurki, a na nogach widzicie wiązane szpilki, które nawiązują motywem do sukienki. Oto mój elegancki look, w którym z pewnością nie zmarznę w obecną pogodę, bo zatroszczyłam się o miliony warstw :D 

Płaszcz oraz torebka pochodzą ze strony gamiss, a sukienka i ramoneska z dresslily. Obie strony są godne polecenia.


A Wy jak dbacie o swój styl i wygląd?

_______________________________


Pamiętajcie o kodzie rabatowym do bornprettystore.com
Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Cudowne dwie stylizacje i super rady :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Ja zdecydowanie te rady wcielam w życie. Lubię łączyć, kombinować, a przede wszystkim dbać o siebie i o wygląd! Pięknie wyglądasz! Śliczne buty! Ja bardzo lubię eleganckie zestawy, ale sama mam malo okazji, żeby takie nosić! Ale staram się na co dzień wykorzystywać pojedyńcze elementy z innymi bardziej casualowymi ubraniami. Ja też często kupuję w internecie i to zwykle nie takie rzeczy, które akurat są w modzie, chyba, że pasują do mnie i mojego stylu. Wczoraj byłam w galerii i co prawda kupiłam kilka rzeczy to jednak stwierdzam, że to co jest w tej chwili sklepach to zdecydowanie nie dla mnie, wszystko krótkie, szerokie i takie same, może już jestem za stara (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przemyślenia i porady. Ja tez nigdy nie lubiłam wyglądac jak inni - jak piszesz - jak pół miasta. Kiedys dużo szyłam , robiłam sobie sweterki na drutach, modne i oryginalne ... Teraz tez staram się nie kupować w sieciówkach . Zawsze wynajdę cos fajnego oryginalengo co pasuje do mojego stylu. Maszyna do szycia zawsze jest pod reką - czasami z niczego można wyczarować cos fajnego .
    Towja stylizacja jest super, wyglądasz bardzo elegancko, dziewczęco i bardzo seksownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wybór stylizacji dzień wcześniej ma kluczowe znaczenie. Bardzo ciekawy wpis i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawy, pierwszy ma dla mnie więcej plusów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne rady, w szczególności ta z przygotowywaniem ubrań dzień wcześniej! Wiele razy mówiłam sobie, że muszę zacząć stosować tę metodę, ale zawsze kończy się tak samo czyli porannym biegiem i paniką, że nie mam się w co ubrać haha.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. O łał! Jaka laseczka! Ta stylizacja w czerni bomba! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wskazówki :) Buciki skradły nasze serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafne rady, myślę, że takie proste triki mogą pomóc niejednej osobie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rady, myślę, że dobre dla każdego. Bardzo dobrze, że masz swój styl, widać w nim autentyczność. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuszne rady :) cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rady, staram się być sobą w moich stylizacjach, ale nie raz po prostu kocham zwykłe legginsy i bluzkę, bo tak najwygodniej...:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Stosuje sie do wszystkich Twoich rad, niestety zgodzę się że bywają takie dni kiedy nam sie zwyczajnie nie chce ładnie ubierać.. a potem tego żałuje.
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobre porady :) Nasz styl ma być nasz, mamy ubierać to, w czym dobrze wyglądamy i w czym dobrze się czujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty mnie zachwyciły, żałuje że ich nie kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BArdzo dobry post!!!! Podoba mi się też stylizacja nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czarne buciki miodzik. Swietne rady.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł :D :D Zgadzam się zdecydowanie :D PS. Masz świetny szal w kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis ! Bardzo podoba mi się ta czarna stylizacja .Mój styl tak samo ewoouluje i non stop się zmienia .Ubieram się tak jaki mam humor :)
    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatne porady! Na pewno część z nich wprowadzę do swojego życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super look, stylowo i kobieco.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis :) Wszystko się zgadza :)) Pięknie wyglądasz cała w czerni z tymi wszystkimi wiązaniami i przeplotniami, okryta jaśniutkim płaszczykiem z tą kraciastą chustą :)) POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis :) Wszystko się zgadza :)) Pięknie wyglądasz cała w czerni z tymi wszystkimi wiązaniami i przeplotniami, okryta jaśniutkim płaszczykiem z tą kraciastą chustą :)) POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wygladasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba każda z nas, dochodzila latami do swojego ostatecznego stylu- wlasnie metodą prób i błędów :)
    ja czasem nadal lubię sobie poeksperymentować, by nie bylo nudno :)

    świetny plaszcz, a szpiluchny to sztos po prostu !! <3 mega

    OdpowiedzUsuń
  27. Wietrzenie szafy to podstawa zgadzam się w 100%.Buty super!

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie że dzielisz się ,złotymi zasadami, :) piękne buty <3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja :) Super szpileczki :)
    https://fashionbycasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny look, podoba mi się płaszcz w połączeniu z szalem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Such a beautiful outfit!
    kisses
    http://blamod.com

    OdpowiedzUsuń