piątek, 31 marca 2017

Zakochana |


Zakochana. Zakochana aż po uszy. Zakochana bez pamięci. Zakochana, że aż zapominam o całym świecie. Zakochana.. Ach ta miłość. Miłość do tego jedynego, niepowtarzalnego, wyjątkowego, wiosennego... błękitnookiego.. Koloru niebieskiego:)

Kolejny tydzień i miesiąc za nami. Już coraz bliżej święta, z czego bardzo się cieszę, bo to moje ulubione święta. Choć w sumie najbardziej lubię czas bezpośrednio przed świętami Triduum - czyli Wielki Czwartek, Wielki Piątek oraz Wielką Sobotę, a także rezurekcję w Niedzielę Wielkanocną. Ta atmosfera podczas tych trzech dni jest nie do opisania. Dla mnie te dni mają szczególny klimat, ponieważ śpiewam w scholi i w te dni bardzo dużo śpiewamy pieśni, które są wyjątkowe i głównie przeznaczone tylko i wyłącznie na ten szczególny czas. Już nie mogę się doczekać! Liczę, że przeżyję te dni jak najlepiej. I miejmy nadzieję, że będzie piękna pogoda, wtedy to już w ogóle będzie cudownie. I wreszcie skończy się nerwówka i moje ostatnie przemęczenie - przed Triduum mamy 2 próby w tygodniu, każda po 2 godziny i to jeszcze 2 dni pod rząd. Ale dobra już Was nie zamęczam moją paplaniną, Dziś typowo modowy wpis. Pokażę Wam kolejną wiosenną stylizację. Ostatnio na blogu było bardzo refleksyjnie, dlatego dziś dam Wam odpocząć od moich głębokich wywodów :D
 płaszcz - trendsgal | koszula - trendsgal  | spodnie - trendsgal | torebka - trendsgal | bransoletka - trendsgal



płaszcz - trendsgal | koszula - trendsgal  | spodnie - trendsgal | torebka - trendsgal | bransoletka - trendsgal  | kapelusz - trendsgal / buty - converse

Dziś stylizacja w kolorze "baby blue", który bardzo lubię. Uwielbiam takie pastelowe kolory wiosną, choć nie tylko. Staram się ubierać w takie kolory cały rok! Mam na sobie płaszcz w cudnym kolorze. Płaszcz jest ładny, cienki , dlatego będzie odpowiedni na naprawdę ciepłe dni wiosny. Do płaszcza dobrałam koszulę z wiązaniem, która jest urocza. Mam na sobie jeansy w świetnym kolorze z postrzępionymi nogawkami. Mam manię ostatnio na punkcie spodni i mam ich teraz sporo. Te bardzo mi się podobają. Lubię takie nietypowe elementy garderoby. Aby było jeszcze bardziej "baby blue" postawiłam na kapelusz oraz torebkę w chłodnym odcieniu oraz słodkie converse. Torebka jest dobrze wykonana, dosyć pojemna. Na ręce delikatna bransoletka i nasza stylizacja gotowa. Nowości pochodzą ze strony trendsgal. Z czystym sercem mogę Wam polecić ten sklep internetowy - ubrania są bardzo dobrej jakości, zgadzają się z tabelą wymiarów i paczka dotarła do mnie bardzo szybko.


Fotografia sposobem wyrazu

36 komentarzy:

  1. Kolor płaszcza jest obłędny!
    Dodatkowo kompletnie zauroczyło mnie wykończenie jeansów - ogólnie cały set na duży plus. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, wiosenny post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, jeansy bardzo przykuły moją uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie lubię błękitu - bo mi nie pasuje ...
    Ale Ty wyglądasz świetnie Niebieski to twój kolor
    Ja tez oczekuje na świeta wielkanocne , od dawna robię "słodkie dekoracje" świąteczne i mysle nad wystrojem mieszkania na wiosne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Kochana piękna wiosna nastała!
    Cudownie Ci w błękicie.
    Stylizacja jak najbardziej w moim guście!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw! Uwielbiam blekit!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubimy te święta, jednak jak dla nas wygrywają święta Bożego Narodzenia ^^ Mają w sobie tak jakby trochę więcej magii :) My też zakochałyśmy się w tym błękitnym kolorze! <3 Ahh... na tobie prezentuje się mega :3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jaka cudowna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor płaszczyka :) taki mój ! najchętniej włożyłabym rękę przez zdjęcie i Ci go zabrała !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej stylizacji. Naprawdę do twarzy ci w tym kolorze. Najbardziej podobają mi się spodnie, jak i ich wykończenie oraz ten błękitny płaszczyk.
    Mój blog:
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bransoletka no i oczywiście Converse. Ogólnie stylizacja mi się bardzo podoba, choć nie jest w moim stylu, ale Ty wyglądasz w tym secie świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, swietne zestawione i do tego kolor plaszczyka.. mega :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, jest jasno i delikatnie - pasuję do Ciebie niesamowicie :) natomiast jedyne co bym zmieniła to spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam pastelowe kolory o każdej porze <3 i w każdym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz a płaszcz jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam błękit! ;) na tobie bardzo fajnie się prezentuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe połączenie... i to jeszcze w moim ulubionym kolorze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Post super! Bardzo mi sie podoba twoj blog, wiecej takich postów! Super piszesz, oby tak dalej;) https://www.facebook.com/FLARRI

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna stylizacja ;)
    Płaszcz śliczny.

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszcz! Z resztą jak cała stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna kolorystyka i piekny kapelusz <3
    http://konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Równiez czekam na Święta! A stylizacja - super :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, moje ulubione kolorki i faktury ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna stylizacja! No zakochałam się *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. nie w moim stylu jednak buty toatalnie do mnie przemawiają
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Marynarka ma obłędny kolor, to trzeba przyznać! Ostatnio bardzo lubuję się w takich odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w tej stylizacji - dosłownie :)
    Piękny baby blue <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są prześliczne.
    Mega spodobały mi się spodnie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk jest piękny, szczególnie kolor, a te spodnie to prawdziwy hit! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja, najbardziej podobają mi się buty i spodnie!
    Ja dopiero zaczynam, ale również zapraszam do siebie. :) http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię błękit. Ślicznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger