poniedziałek, 6 marca 2017

Róże | tosave


Kochani dzisiaj mam dla Was bardzo kwiecisty wpis. Kiedy patrzę na te zdjęcia równocześnie robi mi się ciepło na serduchu jak i bardzo smutno. Uwielbiam podróżować i ze smutkiem stwierdzam, że uczynię to w nie bardzo bliskiej przyszłości (chociaż kto to wie, z moją szaloną współpodróżniczką mamą). Ja mogłabym tak, co miesiąc/dwa wypaść na krótko gdzieś poza Polskę.   Ale gdy spoglądam na te fotografie to czuję radość,  bo poznałam kolejne cudowne miejsce w Londynie. Tym razem oprócz zakupów na Oxford Street zechciałyśmy poznać kolejny zakątek Londynu. Niedaleko zakupowego raju znajduje się Covent Garden Market i tam sę udałyśmy. Okolica bardzo mnie zachwyciła. Wąskie uliczki, małe, urocze butiki, kolorowe budynki. A sam Covent Garden wygląda bardzo ciekawie - znajdują się tam różne sklepiki, restauracje. Samo miejsce jest dosyć małe, ale z pewnością warte odwiedzenia. Ja najbardziej jestem zauroczona kwiatowymi ławkami znajdującymi się przed wejściem,  które możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach.  To tyle z przydługiego tekstu, zapraszam do obejrzenia zdjęć. 

 Jeśli jeszcze nie widzieliście fotorelacji z wypadu do Londynu to zapraszam tutaj!
bluza - tosave | czapka - tosave
naszyjnik - bornprettystore
A teraz kilka zdjęć z samego Covent Garden Market :)

bluza - tosave | czapka - tosave | t-shirt - primark | spodnie - zaful | buty - lasocki | naszyjnik - bornprettystore | pasek - auchan | płaszcz - h&m | komin - c&a

Dziś stylizacja na luzie z ukochanymi spodniami z motywem róż.  W tych ubraniacb popylałam po ulicach uwielbianego przeze mnie Londynu podczas jednodniowego wypadu. Fotorelację z wyjazdu możecie znaleźć tutaj

 Spodnie z różami  wygrałam w konkursie, co bardzo mnie cieszy. Są genialne, dobrze się w nich czuję. Co więcej, są absolutnym hitem sezonu. Mam nadzieję, że w mojej szafie znajdzie sie jeszcze więcej rzeczy z motywem róży. Na górę do tak szalonego dołu ubrałam czarny t-shirt, czarną bluzę ala bomber. Bluza jest lekka, wygodna. Materiał jest dosyć cienki, ale ja preferuję nie za grube bluzy. Wolę mieć na sobie więcej cieńszych warstw. Znajdziecie ją na stronie w kilku wariantach kolorystycznych.  Na głowie słodka czapka z uszami. Jest bardzo solidnie wykonana i ciepła. Jest dostępna w kilku kolorach. Na nogach ulubione a raczej  znienawidzone (za często je nosiłam w ostatnim czasie) botki.

Co do bluzy i czapki, to wspomniane rzeczy pochodzą ze strony tosave. Strona zajmuje się sprzedażą odzieży,  akcesoriów, kosmetyków, dodatków do domu, rzeczami ze strefy beauty i wieloma innych interesujących rzeczy. Co najlepsze, ceny są powalająco niskie - jeszcze z takimi się nie spotkałam,  a jakość rzeczy nie pozostawia nic do życzenia.  Serdecznie zapraszam do zapoznania się z asortymentem tosave. Przesyłka szła do mnie niecały miesiąc, ale to tylko dlatego, że była wysłana najtańszym listem. Warto było na nią czekać.  Już wypatrzyłam na stronie kolejne rzeczy godne mojej uwagi.
_____________

Miłego tygodnia!

Jak macie do mnie jakieś pytania to kierujcie je na ask.fm/natalowka - z chęcią odpowiem :)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS 
_____________________

23 komentarze:

  1. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie <3 Zdjęcia również ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne miejsca a te róże na spodniach i na ławce są urocze fajnie jest tak podrózowac i przy okazji jednodniówek poznawać nowe miejsca małym kosztem
    Pozdrawiam cieplutko i zycze udanego tygodnia i kolejnych pięknych podróży

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia . Stylizacja widzę dopracowana w każdym szczególe.Pięknie wyglądasz Kochana, a codospodni to urzekły mnie od pierwszego wejżenia:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te spodnie, moim marzeniem jest wyjazd do Londynu :(

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego wypadu do Londynu. Świetnie wyglądają te spodnie. Zaproszenie dostałaś ?
    Zapraszam. http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/epoka-lodowcowa-sprobuj-sie-nie-zasmiac.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej Londyn wygląda naprawdę pięknie, a jak kwieciście!
    Chciałabym tam kiedyś pojechać :) Piękne spodnie.
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te spodnie ogólnie bardzo podobają mi się takie hafty :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja genialna, a w spodniach się zakochałam <3! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz + cudowne widoki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę jest tam pięknie, z tymi spodniami idealnie się tam wpasowałaś :) Osobiście nie byłam w Londynie, może dlatego Anglia sama w sobie bardzo mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, bardzo ciekawa stylizacja : )

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie sa cudowne! Raz byłam w Londynie i równiez widziałam, równe, klimatyczne zdjęcia :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaale super post!!!❤❤❤❤Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne spodnie


    zapraszam do mnie : https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodnie, a czapka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Góra spodni do mnie przemawia, ale dół całkiem nie taki, jakiego bym oczekiwała ;( Generalnie - świetna stylizacja i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne róże :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te hafty, szkoda tylko,że takie nogawki krótkie i rozszerzane...mi by ten fason nie pasował. Ty ładnie w nich wyglądasz. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger