niedziela, 12 marca 2017

Puszek |

Nie mogę zebrać słów. Niechciany chaos, zamęt wdziera się do mojego życia i chce namieszać. A ja chcę choć odrobinę zwolnić. Moje ostatnie tempo mnie przeraża. Tempo życia, w którym chwile bardzo cenne tracą na wartości przez ich krótkość. Przez ulotność. Proszę o więcej spokoju w tej gonitwie. Bo chcę choć na chwilkę usiąść w zadumie. Ale nie chcę już więcej leniuchować, bo to ostatnio za dobrze mi wychodzi. Chcę znów dawną Natalię... ogarniętą, zorganizowaną, z chęcią do nauki. Może i chęci są, ale brak tego, co zawsze pozwalało mi dojść do skutku z zapałem i energią. Proszę o powrót mojej wewnętrznej mocy. Chcę znów zawojować światem, a przede wszystkim samą sobą.

bomberka - zaful (tutaj) | spodnie - zaful (tutaj) |


bomberka - zaful (tutaj) | spodnie - zaful (tutaj) | płaszcz - h&m | szpilki - deichmann | naszyjnik - nastydress | bluzka - sammydress | czapka - zaful | torebka - zaful | etui na telefon - aliexpress


Dziś stylizacja na ciepłą wiosnę, która ,miejmy nadzieję, zaszczyci nas prędko. Postawiłam na hit sezonu kolor khaki i wszechobecne puszki. Na sobie mam piękną wyszywana bomberkę z welurowego materiału. Do tego wygodne spodnie ze stretchem  i modnymi dziurami. by rozjaśnić stylizację ubrałam bordową bluzkę i czapkę oraz srebrną torebkę i szpilki. Na szyję uroczy choker. I stylizacja gotowa. Bomberka oraz spodnie pochodzą ze strony zaful.


Życzę Wam udanego tygodnia i masy pozytywnej energii, a także zapału do pracy.
___________________

Zapraszam na moje media społecznościowe!


30 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie naprawdę, podoba mi się twoja czapka. Ostatnio często takie widzę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka! Ładne zdjęcia :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie! Mam taka sama czapke tylko różową:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym z chęcią przygarnęła taką różową czapkę... ale mam stanowczo za dużo nakryć głowy i muszę się jakoś powstrzymywać od kolejnych zakupów :D

      Usuń
  4. świetne stylizacja, kurtka jest boska ;)a czapeczka ciekawa :D
    klik x 2 :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bomberka, super wyglądasz z tymi dodatkami w kolorze srebra :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, zmieniłabym jedynie buty ! Czapka extra
    POZDRAWIAM,
    MALWA :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia!! <3

    Będzie mi bardzo milutko, jeżeli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your outfit, it looks amazing! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudownie wyglądasz! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób coś dla siebie i odsapnij - powrócisz :) złap dobrą książkę, bardzo dużo self-helpów jest na amazonie - jeżeli czytasz ebooki, na pewno znajdziesz coś dla siebie. spodnie nie przypadły mi do gustu, zwłaszcza przypasowane z butami które strasznie skracają Ci nogi, ale ta torebka to po prostu cudo :( // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska jest ta czapka ! Zakochalam sie:)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia i super sesja zdjęciowa. Fajnie dobrane ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  13. Góra stylizacji rewelacja ;) Dół nie do końca w moim klimacie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, sama nie odważyłabym się na takie butki, ale tobie w nich pięknie! :D

    Zapraszam: modnaxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna kurteczka ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja ach te hafty ... uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  18. haft powraca do łask :) idealny nieco tradycyjny wzor w odpowiedniej kolorystyce ♥ zapraszam do mnie http://www.barbarakrzeszewskahairstylist.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega ta bomberka!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taka sama czapeczkę ale w kolorze czarnym.Śliczna! I fantastyczna kurtka, chyba sie na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam w czarnym kolorze czapeczkę i jeszcze innym, z którym niedługo pojawi sę stylizacja na blogu :)
      A kurtka serio świetna - warto się skusić :)

      Usuń
  21. Czaaaapka! Zdecydowanie skradła moje serce. <3 Jednak ja zmieniłabym buty na jakieś sportowe. :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kurtka i urocza czapka! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger