czwartek, 16 marca 2017

O samą siebie |


Uśmiecham się. Uśmiecham się do ludzi. Śmieję się, jestem radosna, pełna energii. Nie mam zmartwień (podobno), wszystko mi się udaje. Staram się uśmiechnąć do samej siebie... ale czy potrafię ? Czy potrafię obdarzyć samą siebie dobrym słowem, gestem, myślą? Czy wiem co dla mnie dobre? Czy wybieram to, co dobre i słuszne? Czy najzwyczajniej w świecie lenię się, obijam, siedzę i patrzę w martwy punkt?

Chcę sobie wskazać co właściwe. Chcę postępować jak chcę,pragnę, myślę. Chcę poukładać samą siebie i swój świat. 
Proszę samą siebie.. o dobre działanie, o pozytywne myślenie..
Przecież wiem, co dla mnie teraz najważniejsze i najlepsze. 
Zawalczę o to.. proszę samą siebie...

I Ty także czytelniku zawalcz.. o siebie... :)
 spodnie - zaful | czapka - zaful






spodnie - zaful | czapka - zaful | bomberka - primark | bluzka - zaful | bransoletka, naszyjnik - apart | botki - primark


Wreszcie zrobiłam coś z moimi włosami i widzicie je dziś w niecodziennej wersji. Stylizacja dosyć prosta, jednak ze srebrnym elementem, jakim jest bomberka, którą bardzo lubię. Dorwałam ją w Primarku za 2 funty. Do szalonej bomberki dobrałam welurową bluzkę w odcieniu pięknej głębokiej zieleni. Do tego zwykłe, niebieskie dżinsy, których brakowało w mojej szafie. Na nogach botki z Primarka mojej mamy, które trzymają się dzielnie już od kilku sezonów. W stylizacji znalazły się przypadkiem - zapomniałam wziąć ze sobą buty na zdjęcia i ratowałam się jak mogłam. Gdy mowa o biżuterii postawiłam na charmsy - bransoletkę i naszyjnik, które w gimnazjum prawie codziennie męczyłam. A na głowie czapka z puszkiem - te czapki niesamowicie mi się podobają. Mam je już w kilku wersjach kolorystycznych i chcę więcej i więcej. Czapka oraz spodnie pochodzą ze strony zaful Jak zawsze trafiłam w dziesiątkę, spodnie wymagały lekkiej przeróbki - zwężenia, a poza tym wszystko super.

37 komentarzy:

  1. Nie poznalam Cię *.*
    Super <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :) Jak nie lubię biżuterii tak Twoja bransoletka mnie zauroczyła:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz a zresztą .. ładnemu we wszystkim ładnie

    Stylizacja super a włoski .... anielskie fale -SUPER
    Co do treści- codziennie toczymy walkę o siebie a często z samym sobą, naszym lenistwem, przyzwyczajeniami ....
    Miłego dnia blond Aniele ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna kurteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!

    http://olarzepecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bo co by się nie działo, to w naszym życiu najważniejsi jesteśmy my. i nie może być inaczej. powodzenia w walce!
    piękna stylizacja <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  8. Ótima postagem gostei muito, ganhou um fã abraços.

    Me segue, que eu sigo de volta!

    http://nintudo.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, niech każdy z nas o siebie zawalczy.
    Stylizacja świetna, bardzo ciekawie wygląda ta srebrna kurtka.
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wygląda ta biżuteria <3 jestem fanką tego typu zawieszek :) Ślicznie wyglądasz, piękna kurtka. Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia, genialny wpis

    chrominskawiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są niesamowite, aż zapierają wdech w piersiach! Wyglądasz cudownie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja każdego dnia walczę o lepsze jutro dla siebie, nawet kiedy bardzo mi się nie chce robić nic produktywnego, staram się zmusić. Wiem, że za jakiś czas sobie za to podziękuję :) Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ze wszystkich sił staram się walczyć o siebie, ale też ze sobą. Niesamowicie wyglądasz!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja bomberka jest naszą miłością, pięknie wyglądasz :)
    Z chęcią pozostajemy na dłużej :) W wolnej chwili zapraszamy do nas :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto walczyć o spełnianie marzeń i postawione sobie cele!
    Stylizacja świetna, srebrna kurtka jest strzałem w dziesiątkę! Buty przypadkiem, a też świetnie pasują :)
    Pamiętam modę na charmsy! Moja przyjaciółka miała nawet odkurzacz :o
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, szczególnie kurteczka :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uśmiech to podstawa, masz śliczne włosy
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała stylizacja i bajeczne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczna kurtka! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  22. bomberka wprowadziła mnie w zachwyt!!! poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow swietna stylizacja! bombera boooomba <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja jużi to z ogromną chęcią!
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/shine-bright-like-diamond.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne zdjęcia!:)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna bomberka, a całość mega fajna i stylowa:)
    kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna czapka i kurtka :) i ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz na zdjęciach <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia i Ty piękna ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post! :) a zdjęcia to juz wogóle super!

    MÓJ BLOG - CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Walczyć o siebie trzeba zawsze! Nie można patrzeć jak inni spełniają cele, kóre powinny być nasze ;) Fotogeniczna jestes ;)

    Tak jak ty stoję po drugiej stronie obiektywu więc zapraszam, dzielę się doświadczeniem ;)

    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Really nice photography, colors&styling!
    xx
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście nie lubię metalicznych ubrań... Ślicznie Ci w takich włosach ;) Bardzo inspirujące, co napisałaś ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniały makijaż i czapka :) pompon jest uroczy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger