Czujesz? |

marca 14, 2017

Już czuć. Czuć to. Czuć w powietrzu, czuć w odgłosach. I ja to powoli czuję, a może nie tak powoli. Wiosna idzie. Słyszę śpiew ptaków,  podziwiam promyki słońca, czuję świeżość powietrza. Czuję, że jest coraz cieplej. Może i te ciepłe,  wiosenne wibracje powoli wysyłają do mnie pozytywną energię. Wreszcie! Wiosno przybywaj... Twoje oznaki dają nam radość i masę dobrej energii. Witaj! I już nie odchodź i nigdzie się nie chowaj.

torebka - dresslily | spodnie - dresslily

 
torebka - dresslily | spodnie - dresslily | sweter - dresslink | koszula - orsay | etui na telefon - aliexpress | kapelusz - trendsgal  | trampki - converse|szalik - sammydress | naszyjnik - banggood | płaszcz - primark

Na sobie mam moje ulubione szarości.  Na sobie mam 2 nowości - wygodnie spodniem wysokim stanem z naszywkami oraz uroczą torebkę w pięknym kolorze. Moje nowości pochodzą z dresslily. Rzeczy są genialnej jakości. Do moich nowych perełek dobrałam ukochany płaszcz,  converse z futerkiem,  długi szal i nowy kapelusz, który kosztował mnie zawrotne 8 zł. Do stylizacji dopasowałam eleganckie etui na telefon. Stylizacja na pierwsze oznaki wiosny gotowa. 

A Wy już to czujecie? Jak się teraz ubieracie? 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Ja bardo chcę już wiosnę <3 Pięknie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wypatruje każdej oznaki wiosny Uwielbiam ta pore roku, Kiedy wszystko budzi się do zycia, każdy nawet najmniejszy znak przychodzącego ocieplenia sprawia mi wielka radośc . Od wielu dni obserwuje pierwsze wiosenne kwiatki w ogródku pod blokiem,. Zalotnie usmiechaja się do mnie przebiśniegi i sniezyczki, Na działce natomiast słonecznie mrugają do mnie ranniki. Spiew ptaków to muzyka dla moich uszu. .....

    I jak tu nie kochac WIOSNY i przebudzenia z marazmu, zastoju i zimowej szarości

    Miłego dnia
    Łap każdą oznakę wiosny i ładuj swoje akumulatory na pochmurne dni - bo takie tez niestety jeszcze będą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOoo tak, chyba już każdy z nas z utęsknieniem oczekuje tej wiosny :D
    Fantastycznie wyglądasz- modnie, stylowo i przede wszystkim nie przekombinowalaś, jak to bywa na większości blogow, a to się ceni :)

    Mega szykowny kapelusik i czadowe portaski ajćććć <3


    26,54$, 36,38$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z góry wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna Ty i piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! Bardzo dobry zestaw! Spodnie MEGA! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I znów piękna stylizacja. :) Spodnie chyba najlepsze z całego zestawu.

    Pozdrawiam
    ModnaXL

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bardzo lubię szarości ;) W koncu wiosna! śliczny kapelusz *.*

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam nadzieję, że ładna pogoda już z nami zostanie :)
    Śliczne paznokcie!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da się nie czuć :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz w tym kapeluszu!
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    pozdrawiam, Jula supergirlnieplacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Górna część zestawu mega mi sie podoba, jest taka w moim stylu. Spodnie fajne ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaak, wiosnę czuć już w powietrzu! Fajnie jest poczuć ciepło na twarzy, kiedy wyjdzie słońce...
    Zdjęcia i cały zestaw bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie i cały zestaw, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie potrzebuję wiosny - teraz, natychmiast, już. Ostatnio mam jakiś zastój życiowy. Mam nadzieję, że nadchodzące promienie słońca jakoś mnie wspomogą do działania. ;d

    Bardzo podoba mi się kapelusz, choć to kompletnie nie mój styl, na Tobie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie świetne, same w sobie tworzą świetną stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, a te spodnie są świetne! :)

    zapraszam do siebie
    http://olarzepecka.blogspot.com/2017/03/karolina_12.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ;) spodnie mega ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawie napisane i super zdjęcia. To prawda - czuć juz wszelkie oznaki wiosny i pięknych dni, aż chce się żyć, chce się robi. A najważniejsze i najpiękniejsze jest to, że wszystko dookoła inspiruje :)

    Zapraszamy również do siebie :)
    www.simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zdezydowanie już czuje! A jeszcze aby czekać na upragnione lato :D
    super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz. Super spodnie! Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie czuję już wiosnę! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna stylizacja. Jesteś śliczna :)

    www.maddleynn.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też to czuję! A najpiękniejsze jest to że ptaki już śpiewają na dzień dobry!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie świetne, nie pasuje mi ten kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń