środa, 8 marca 2017

Buntowniczka |

Buntowniczka. Sądzę, że każda z nas nią jest. Każda kobieta bez wyjątku. Nie chodzi mi o bunt przeciwko niesprawiedliwości czy wojnie.  Chodzi o bunt przeciwko samej sobie. W pozytywnym tego słowa znaczeniu, jeśli można o takim mówić. Bo bunt to walka ze swoimi słabościami. Walka z lenistwem, monotonią, smutkiem, złością, samotnością. To bój ze samą sobą - z wewnętrznym demotywatorem, który w każdej w nas siedzi i szepcze: "
ale po co ty to robisz i tak jesteś beznadziejna"; "życie jest do niczego" ; "po co, to i tak bez sensu". Ale to właśnie w nas kobietach jest siła. Siła do dzielnego, mężnego zwalczania swoich słabości. Bo naszą rolą jest bycie sobą i kreowanie samej siebie. Rozwijanie pasji, dbanie o duszę i wygląd. Bo to właśnie my i tylko my możemy o siebie zadbać, zawalczyć. Bo jak my tego nie zrobimy, to tego nie zrobi nikt. Bo w nas kobietach jest moc - moc do tworzenia swojego życia i swojej osobowości. 
Dlatego drogie Panie w Dniu naszego święta, życzę sobie i Wam, abyśmy umiały dążyć do swoich celów, marzeń, abyśmy się spełniały i nie zapominały o samych sobie w codziennej gonitwie. Nie gubmy się i bądźmy dla siebie dobre i dbajmy o siebie jak nikt inny.

Może liczyłyście w tak szczególnym dniu na bardziej subtelny, kobiecy wpis... ale to my i tylko my tego dnia jak i codziennie powinnyśmy być swoim adoratorem jak i motywatorem do zmian na lepsze. 







kurtka - sammydress (tutaj) | spodnie - sammydress (tutaj) | czapka - sammydress (tutaj) |  kabaretki - kik | bransoletka - new yorker | etui na telefon - aliexpress | buty - trendsgal | golf - rosegal

Dziś stylizacja jak na "buntowniczkę" przystało. A tak całkiem serio to i mnie dopadł trend na kabaretki. Niestety ten motyw nie do końca do mnie przemawia. Na innych osobach bardzo mi się podoba a na mnie już średnio. Jednakże uznałam, że trzeba się przełamywać i eksperymentować i oto widzicie mnie w takiej odsłonie. Dzisiaj mam dla Was stylizację w sportowym stylu. Na sobie mam puchową kurtkę, które teraz wiodą prym, choć nie postawiłam na kultowy model ze stójką, jak wiecie nie lubię być jak wszyscy. Do kurtki ubrałam dopasowany golf (to nowość, bo kiedyś darzyłam je na zmianę nienawiścią i miłością), spodnie z wysokim stanem i dziurami. Oczywiście wspomniane wcześniej kabaretki, ciężkie buty oraz czapkę. Aby nie było tak sportowo do zestawu dobrałam małą uroczą torebkę. I tak o to powstał mój look. Kurtka, spodnie oraz czapka pochodzą z sammydress. Rzeczy są genialnej jakości i szczerze Wam je polecam.
__________________________

Kochane mam dla Was niespodziankę. Zostałam wybrana do składu Seven_Bloggers. To grupa 14 dziewczyn z pasją, które pokazują na snapie swoje zainteresowania i nie tylko. Serdecznie zapraszam do dodania nas na snapchacie, dołączenia do grupy na facebooku, aby być na bieżąco i zaobserwowania nas na instagramie - będzie nam niezmiernie miło. Na grupie na fb głosujecie na tematy, o których checie posłuchać. Czekamy również na Wasze pytania, które możecie zadawać na snapie lub naszych prywatnych askach -> mój ask - tutaj

Snapchat: seven_bloggers
Instagram: seven_bloggers -> tutaj
Grupa na facebooku - tutaj

 Mój dzień to środa. Serdecznie Was zapraszam do śledzenia naszych poczynań. 

______________

Zapraszam na moje media społecznościowe

27 komentarzy:

  1. Ale genialna stylizacja! :D
    O fajna akcja :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylówka! Wszystko bardzo mi się podoba ale buty bym zmieniła bo nie w moim stylu :) Kochana wyglądasz zjawiskowo! <3
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami każda kobieta pokazac się w innym wydaniu, z innym "pazurem" jak zwykle
    Buntowniczko wyglądasz super ;-)
    I masz racje każda kobieta codziennie powinna walczyc o siebie, Jedne wygrywają kolejne potyczki a inne po kilku porażkach chwilowo się poddają
    ale co nas nie zabije to nas wzmocni i tego się trzymajmy na codzien :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te spodnie. kiedyś sama chciałam takie zrobić, ale nie wyglądały choć w połowię tak dobrze. xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest prześliczna, do tego kabaretki nadają temu outfitowi świetny charakter! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywujący wpis, bardzo ważne jest to by pamiętać o swojej wartości :) Ps. wyglądasz świetnie w tej stylizacji!!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis i życzenia 😁 a co do kabaret to mam do nich podobny stosunek. Podobają mi się na innych, szczególnie te z drobniejszymi "kratkami", ale sama mam trochę opory, żeby je założyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka z Ciebie buntowniczka! Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Mimo mocnej stylizacji znacznie przygaszasz ją swoją urodą, dzięki czemu odbieram ją jako bardzo dziewczęcą :) Piękna torebka! Zapraszam do siebie http://nouw.com/sylviastyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i stylizacja, zaobserwowałam ;) Zapraszam do mnie: http://wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja, moja dziewczyna lubi tak trochę taki styl butów, i muszę jej pokazać. Ona się zna na tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, ciekawa stylizacja! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, jak na buntowniczkę przystało
    czerń i odważne kolory! <3 świetny post :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Może na siebie bym nie założyła, ale ten trend z kabaretkami mega mi się podoba <3

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  14. Kabaretki tutaj nadają ogromnego pazura! :-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. każdy czasem musi pokazać się z innej strony ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty, spodnie i kabaretki wyglądają razem mega ! :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja świetna! Właśnie identycznie w takie się teraz ubieram. Jest świetna, naprawdę. A jeśli chodzi o sam tekst, to podpisuje się pod nim rękami i nogami, sama prawda. Więcej słów nie trzeba, bo już wszystko co trzeba ujęłaś idealnie :) <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz megaa!!! Stylizacja jak najbardziej na plus, jedyne co bym zmieniła to torebkę do tego zestawu ;)


    Zapraszam serdecznie do mnie i jeśli blog się podoba zaobserwuj!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna stylizacja i ten intensywny kolor kurtki idealnie na nadchodzaca wiosne :)
    zapraszam na nowy post na blogu...wyprawa do Azji :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/03/09/every-airport-has-own-story/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie zdjęcia! Jak tylko podładuje telefon dam Ci follow na instagramie <3 zachęcam też do używania pod zdjęciami hasztagu #catcandrawme, prowadzę akcję na ig dzięki której można się znaleźć na rysunku mojego autorstwa <3

    wrzucam bloga do swojej listy czytelniczej aby być na bieżąco i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz przecudownieeee!! <33

    Będzie mi baaardzo miło, jeśli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy ma coś w Sobie z buntownika ;) śliczne zdjęcia ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak najbardziej zgadzam się z tym co napisałaś. Każda kobieta to buntowniczka! Świetna stylizacja :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/nowosci-kosmetyczne-mintishop.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Megaaaaa loook 👌🏻❤️ Lubię bardzo ☺️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger