10 faktów o mnie |

marca 29, 2017


Kochani ostatnio zamęczyłam Was moimi refleksjami i choć jeszcze myśli i emocji siedzi w mojej głowie, to uznałam, że dziś pojawi się na bogu "lekki i przyjemny" post.  Lubię, gdy moje ulubione blogerki piszą fakty o osobie, ponieważ mogę je bliżej poznać. Czasami można się dowiedzieć bardzo intrygujących rzeczy. Dlatego dziś postanowiłam przybliżyć Wam moją osobę. Mam nadzieję, że taki wpis przypadnie Wam do gustu - dajcie znać, czy chcecie takich więcej!

płaszcz - sammydress | bluzka - sammydress | spodnie - sammydress
1. Jak wiecie lub nie uwielbiam podróże. Mogłabym podróżować non stop, a tak na serio to chociaż raz z miesiącu byłoby dobrze. Najbardziej lubię jeździć za granicę, choć lubię też czasami pozwiedzać polskie miasta.
2. Oprócz podróży moją ogromną pasją jest śpiew. Śpiewam w scholi w moim parafialnym kościele już od 13-stu lat. Śpiewałam przez 9 lat w scholi dziecięcej Maksymilianki, a teraz już 4 rok śpiewam w scholi młodzieżowej Miraculum. Moje poczynania w Maksymiliankach możecie zobaczyć na Youtube.  Maksymilianki to bardzo ważna część mojego życia, za którą bardzo tęsknię. To były piękne czasy. Czasy śpiewu, przyjaźni, wyjazdów, konkursów. To czas cudownej wspólnoty. Nie zapomnę majówek w Krakowie, wypadów do Mc Donald's, konkursów Cantate Domino, nagrywania płyt. A przede wszystkim naszej wspaniałej Siostry Nikoletty. Warto należeć do jakiejś grupy, bo to jest najlepsza rzecz, jaka może nas w życiu spotkać.
3. Oprócz pozowania do zdjęć bardzo lubię je robić. Nie tylko zdjęcia z podróży czy zdjęcia na isntagrama czy bloga. Uwielbiam robić zdjęcia portretowe innym osobom. Kiedyś robiłam wiele "sesji zdjęciowych". Chętnie bym wróciłabym do mojej pasji. Dlatego serdecznie zapraszam na sesje zdjeciowe osoby z mojego miasta i okolic, a także Trójmiasta. Zapraszam do zajrzenia na fanpage na fb z moimi fotografiami:)

4.  Jestem osobą, która im ma więcej zajęć, obowiązków na głowie, tym ma więcej czasu. W podstawówce i gimnazjum chodziłam na różne koła pozalekcyjne: plastyczne, wokalne. Oprócz tego chodziłam do prywatnej szkoły  na angielski, A w liceum chodziłam na zajęcia fotograficzne. I oczywiście próby scholi. A teraz na studiach trochę zajęć niestety mi odpadło i nad tym ubolewam, bo nie potrafię jakoś dobrze wykorzystać czasu :D
5. Bardzo lubię uczyć się angielskiego. Uczyłam się go prywatnie przez 12 lat. Teraz na studiach nie mam angielskiego nad czym bardzo ubolewam. Ale w wakacje mam zamiar wrócić do mojej pasji.
6. Bardzo lubię oglądać mecze siatkówki. Z mamą często jeździmy oglądać mecze na żywo. Te niezapomniane emocje i atmosfera na hali to jest coś. Poza tym ubiór na biało-czerwono, makijaż twarzy i cała arena w barwach Polski to coś cudownego. 
7. Lubię sporty wodne. Bardzo lubię pływać. Również lubię pływać kajakiem. Kiedyś przy okazji spływów kajakowych spało się w namiotach. Z chęcią wybrałabym się na jakiś spływ. Kiedyś tradycją był pierwszy spływ w roku organizowany w majówkę. Uwielbiam pływać na skomplikowanych trasach, pełnych przeszkód typu kłody, gałęzie. Nie lubię monotonnego wiosłowania po jeziorze.

8. Jestem osobą dosyć spokojną, cichą, ale nie boję się powiedzieć, co myślę. Kiedyś byłam mniej pewna siebie i mniej skłonna do wyrażania swoich myśli. Sesje zdjęciowe, które wykonywałam, pomogły mi w budowaniu swojej pewności i walki z nieśmiałością. Kontakt z drugim człowiekiem, zwłaszcza nieznanym nam bardzo dużo daje w kształtowaniu swojego charakteru.
9. Jestem gadułą. Lubię rozmawiać. Czasami jak się rozpędzę to mówię bez końca. Zwłaszcza teraz jak przyjeżdżam do rodzinnego domu na weekend, to moja mama czasami ma mnie dosyć :D
10. Na koniec to, co najważniejsze! Mam na imię Natalia. Mam 19 lat, w czerwcu 20 lat. Studiuję prawo. Mam wiele pasji i oczywiście uwielbiam blogować:)
płaszcz - sammydress | bluzka - sammydress | spodnie - sammydress | t-shirt - primark | torebka - orsay | buty - deichmann | choker - sammydress

Co do mojej stylizacji dziś proponuję Wam jasny look w odcieniach ukochanego różu. Ten płaszcz ma cudowny kolor. Do tego te nietypowe rękawy zakończone falbaną. Będzie idealny na cieplejsze dni wiosny. Do płaszcza ubrałam białe spodnie z rozcięciami, które są wykonane z miłego, elastycznego materiału, który dobrze leży na ciele. Pod płaszcz ubrałam zwykły biały t-shirt i bieliźnianą bluzkę welurową w cudownym kolorze. Ostatnio mam słabość do połączenia: t-shirt + bieliźniany top. Na nogach szpilki rose gold a w ręce torebka z motywami rose gold, która jest moim must-have na wiosnę. A na szyi widzicie efektowny choker. I wreszcie ja w innej fryzurze - niechlujnym warkoczu. Moje nowości pochodzą ze strony sammydress i je uwielbiam! Co tu dużo pisać, wystarczy popatrzeć na zdjęcia, aby zobaczyć jak są genialne. Co myślicie o takim zestawie? 

Liczę, że 10 faktów o mnie przypadło Wam do gustu. Jak chcecie się więcej o mnie dowiedzieć to pytajcie - albo w komentarzach pod tym wpisem albo na moim asku: natalowka.
____________________

Pamiętajcie, że w środy możecie posłuchać mnie na snapchacie seven_bloggers -> serdecznie zapraszam:)



Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

25 komentarze

  1. super , fajnie się czyta o kims kogo się zna lub chce się go poznac lepiej
    Zaciekawiły mnie czasy scholii , a dasz linki do waszych piosenek ??? jestem bardzo ciekawa
    Wyglądasz cudnie i ten "niechlujny" warkocz dodaje Ci tyle uroku i delikatności Szok wyglądasz super
    Kajaki tez uwielbiam i chętnie w tym roku wrócę do wiosłowania po rwących rzekach a raczej ... hamowania :-)
    Miłego dnia i więcej takich postów.
    Fajnie jest trochę bliżej poznac swoja ulubiona blogerkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny płaszcz:) śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zestawienie :) ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zestawiłaś to razem <3 Ja też bardzo lubię pływać i jeszcze nigdy nie jeździłam kajakiem :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. jednym faktem jest to, że róż do ciebie idealnie pasuje ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i bardzo fajene fakty. Dobrze jest robić coś takiego, czytelnicy mogą się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć. Też jestem gadułą :D

    Pozdrawiam cieplutko, życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, mamy wiele wspólnego. Lubię podróże, zwiedzanie, naukę angielskiego, śpiew też (choć tylko dla siebie, ale kiedyś byłam w szkolnym chórze)Punkt 8 i 9 cała ja :D
    Którego czerwca masz urodziny, jeśli można wiedzieć? Też w czerwcu kończę 20. :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczna stylizacja wyglądasz tak słodko i uroczo *-*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie na
    nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem Natalio....zarowno stylizacji jak i faktów z zycia.....tym bardziej jest mi milo i cieszę sie ze spotkaliśmy sie na tzw.drodze ktora sie zowie życiem....Pozdrawiam milo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wywnioskować, że jesteś bardzo inteligentną osobą, która potrafi pogoodzić ze sobą wiele rzeczy. Studiować prawo i prowadzić bloga tak systematycznie, jak Ty? Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny płaszczyk i bardzo ciekawy pomysł na wpis :) Miło było dowiedzieć się tylu fajnych rzeczy o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że napisałaś tyle o sobie prywatnych rzeczy :) Fajnie, że masz wiele hobby i wykorzystujesz czas na maxa ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona Twoim płaszczem :) Jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam podróże, siatkę i dużo gadam :P hehe

    świetny plaszczyk i piękne szpiluchny ajććć sama dumnie bym nosiła <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja , bardzo ładny płaszczyk i też uwielbiam podróżować :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna stylizacja! A ten płaszczyk same byśmy założyły z chęcią haha!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo cudo cudo! Płaszcz fantastyczny! Ja też uwielbiam podróże, jest to coś wspaniałego. Wow widze, że swoje życie poważnie wiążesz ze śpiewem. U mnie to tylko zajęcia śpiewu w gimnazjum i podstawówce, a teraz karaoke ze znajomymi. No cóż... jednak czasem mi brakuję tych wystąpień orzed publicznością. :(
    Z fotografią mam to samo, lubię robi zdjęcia i gdy ktoś mi robi.
    Ja języka angielskiego uczę się bo muszę, o wiele bardziej lubię język polski. :)
    Ja z gadulstwem mam tak samo :)
    Miło się czytało. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z najciekawszych postów z faktami, jakie kiedykolwiek czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz dużo zainteresowań, jak Ty znajdujesz na to wszystko czas? :)
    Pięknie Ci w różowym, klikam

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Odnośnie do czwórki: ,,Jestem osobą, która im ma więcej zajęć, obowiązków na głowie, tym ma więcej czasu." U mnie działa to w ten sam sposób. Im mam więcej wolnego czasu, tym bardziej staję się niezorganizowana... Co do stylizacji - świetnie wyglądasz. Różowy kolor zdecydowanie pasuję do Ciebie, a buty skradły moje serce. ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do czasu - on bywa zdradziecki, czasem im więcej go mamy, to trudniej go wypełnić

    OdpowiedzUsuń