niedziela, 26 lutego 2017

Wspomnienia | Soufeel

Każdy z nas lubi wspominać piękne czasy. Wspominamy osoby, sytuacje, wyjazdy. Utrwalamy wyjątkowe, bezcenne momenty w naszej pamięci lub za pomocą fotografii. Istnieją także inne sposoby na zachowanie trwałości wspomnień. Jeden z nich to BIŻUTERIA! A dokładniej biżuteria od Soufeel. Bardzo lubię, kiedy biżuteria nie jest tylko ładną ozdobą, ale także może mieć dla mnie wartość sentymentalną. Lubię, gdy moja biżuteria opowiada o mojej osobie. Pokazuje moje pasje.

Ale zacznijmy od początku... marka Soufeel zajmuje się sprzedażą biżuterii wykonanej ze srebra próby 925. Strona gwarantuje dobrą jakość w niskiej cenie. Wysyłka jest darmowa - za zamówienia powyżej 49$. Firma zapewnia możliwość wymiany lub zwrotu biżuterii w ciągu 365 dni. Biżuteria jest wykonywana starannie. Do wyboru mamy różne typy bransoletek, zawieszek. Możemy je personalizować - dodać własne zdjęcie czy napis. Wybór charmsów jest ogromny i możemy łatwo znaleźć interesującą nas zawieszkę poprzez tematyczne kategorie na stronie marki. Firma oprócz słynnych bransoletek sprzedaje naszyjniki - z imieniem czy także charmsami.
Soufeel dba o każdy szczegół - począwszy od samej biżuterii aż po wysyłkę. Istnieje kilka wariantów wysyłki biżuterii - pocztą lub kurierem. Paczka zawsze jest szczelnie zabezpieczona, aby dotrzeć do nas w nienaruszonym stanie.

Chyba już starczy Wam mojej "pisaniny" - przejdźmy do mojej biżuterii. Na co się skusiłam?

Zdecydowałam się na bransoletkę z 3 charmsami i naszyjnik z jedną zawieszką. Moje małe srebrne szczęścia dotarły do mnie bardzo szybko - w przeciągu kilku dni od złożenia zamówienia. Biżuteria Soufeel przyszła do mnie zapakowana w wiele "zabezpieczeń". Każdy element bransoletki i naszyjnika był zapakowany w woreczek strunowy. Następnie schowano je do materiałowego woreczka, potem wsadzono do koperty. W kopercie oprócz powyższych rzeczy znalazłam certyfikat próby srebra,piękne pudełeczko na biżuterię, ściereczkę do jej czyszczenia oraz torebkę prezentową. Wszystko znajdowało się w pudełku, a następnie w kopercie. Mojej biżuterii nie miało prawa nic się stać. Jestem oczarowana moim wyborem - biżuteria zadowoliła mnie w 100%.

A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć... na końcu wpisu wyjaśnię dlaczego skusiłam się na taki a nie inny zestaw :)
A teraz spójrzcie na mój wybór biżuterii Soufeel:
 Zawieszka personalizowana - moje zdjęcie podczas kąpieli na słoniu
 Zawieszka z wysadzanymi kwiatkami
 Zawieszka słoń
 Drobny łańcuszek
Srebro próby 925
Zawieszka samolot
 Bransoletka Soufeel  pięknie prezentuje się ze wszystkimi charmsami ubranymi jednocześnie, a także występującymi pojedynczo. Do bransoletki załączono 2 stopery na łańcuszku, które zapobiegają spadaniu zawieszek przy odpinaniu bransoletki i sprawiają, że zawieszki "trzymają się razem".
Personalizowana zawieszka ma dwie różne strony. Z jednej wygrawerowanego słonia a z drugiej moje zdjęcie.
Zawieszka samolot wygląda równie świetnie na łańcuszku jak i na bransoletce.
 A zawieszki z bransoletki wyglądają tak samo dobrze w wersji naszyjnika.
Oto moja biżuteria Soufeel. Jestem nią oczarowana. Spełnia moje oczekiwania. oddaje moją pasję do podróży i przypomina mi o mojej najbardziej ekstremalnej i egzotycznej wyprawie, o której już wkrótce przeczytacie na blogu - wyczekujcie. Biżuteria Soufeel to genialny sposób, aby zachować wspomnienia. Co więcej, to wspaniały pomysł na prezent dla kogoś czy dla samej siebie.


Tak a propo prezentów - mam dla was KOD RABATOWY -15% do Soufeel

SFQH5V2D


A Wy lubicie utrwalać wspomnienia? Jak to robicie?

13 komentarzy:

  1. Współpracowałam kiedys tą firmą. Mają cudowną biżuterię. Piękne rzeczy wybrałaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy, nigdy nic od nich nie zamawiałam. Śliczna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nic nie zamawiałam z tej firmy, ale chyba się skuszę:) Śliczna biżuteria;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Od dawna kusi mnie taka bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śłonik jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria , słyszałam sporo o tej firmie jednak jeszcze nie mam w swojej kolekcji nic z niej :) Bardzo lubię wspominać wiele rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna bizuteria U mnie dziś wygrywają słonie i samolot

    Rewelacja a zdjęcią boskie :-) - takie przemyślane i dopracowane <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Zawieszki są cudowne! Widać, że zrobione z sercem. Jestem pewna, że pomogą zachować najlepsze wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo, genialnie dobrane wzory.Firma wydaje się fajnym zamiennikiem pandory godnym uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo stylowo :) podoba mi się ale sama nie posiadam niczego z tej firmy ��

    OdpowiedzUsuń
  11. mam od nich bransoletkę od pół roku,noszę ją cały czas,kąpie się w niej itp. i ani trochę się nie zniszczyła,jestem bardzo zadowolona :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger