środa, 8 lutego 2017

Morze |

 Wreszcie! Upragniona chwila wolnego. Już jestem po pierwszej sesji egzaminacyjnej w swoim życiu. W sobotę po egzaminach wybrałam się na krótki wyjazd, z którego wkrótce pojawi się relacja na blogu. Na wyjeździe oczekiwałam na wyniki i okazały się pozytywne, więc teraz mam jeszcze chwilkę wolnego, aby się zregenerować i wejść z pozytywną energią w drugi semestr. A u Was co słychać?

Dziś mam dla Was zdjęcia stylizacji znad morza. Rzadko jestem nad morzem, a to lekki wstyd dla mnie. Ogólnie mieszkam blisko morza - 20 minut samochodem, a teraz na studiach mieszkam w nadmorskiej miejscowości. Niestety tak się składa, że rzadko tam bywam. W ostatnią sobotę przed wylotem wpadłyśmy na plażę i zrobiłyśmy zdjęcia. Poza tym koleżanka mamy miała tego dnia urodziny i mama kupiła tort ze śpiewającą świeczką i zrobiła koleżance niespodziankę. Koleżanka uwielbia morze, więc to miejsce było idealne na urodzinową niespodziankę. Po zdjęciach, niespodziance wyruszyłyśmy na lotnisko, a następnie na kilkudniowy wypad. Już wkrótce zobaczycie na blogu, dokąd "mnie wywiało".

naszyjnik - bornprettystore.com
płaszcz - sammydress | spodnie - sammydress | bomberka - sammydress | torebka - sammydress | koszulka - newchic | naszyjnik - bornprettystore.com | buty - adidas | czapka - sammydress | szal - dresslily


Moja stylizacja dziś w jasnych barwach. uwielbiam pastelowy niebieski i bardzo dobrze się w nim czuję. Misiowy płaszczyk z sammydress jest miły w dotyku, ciepły. Do tego dobrałam spodnie z ciekawie wykończonymi nogawkami. Bardzo dobrze się w nich czuję i stanowią oryginalną, nietypową alternatywę dla zwykłych dżinsów, których powoli mam dosyć. Do tego welurowa bomberka w cudownym kolorze. Bomberka jest świetnej jakości, bardzo miła w dotyku i fajnie się prezentuje ze spodniami. Oczywiście nie mogło zabraknąć torebki. Postawiłam na małą torebeczkę w groszki. Ma kilka osobnych przegródek na zamek i jest dosyć pojemna. Jako dopełnienie stylizacji uroczy naszyjnik z bornprettystore.com Pięknie się mieni i genialnie współgra z bomberką i płaszczem. na głowę zamiast wełnianej czapki czy kapelusza - czapka z daszkiem. Na nogach mam moją nowość bardzo lekkie adidasy, które kupiłam z myślą o wyjeździe, ale niestety nie zmieściły mi się w bagażu :D A moje paznokcie wyrażają moją miłość do podróży!

Wyczekujcie postów z wyjazdu, a ja zmykam odpoczywać! :)


Miłego tygodnia!


Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS


_____________________



27 komentarzy:

  1. uwielbiam morze zimą , kiedy morze jest takie szare, groźne i czasami częściowo zamarznięte.... kiedy natura tworzy z zamarzającej wody przedziwne stwory ....
    Stylizacja cudna pastelowa Pieknie Ci w tych kolorkach
    Gratuluje pierwszej zaliczonej sesji i tak dalej do przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja, nie przemawiają do mnie spodnie ale są gusty i guściki! Piękne widoki, pozdrawiam.
    http://natalialukasiewicz.blogspot.com/2017/01/winter-holiday.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne paznokcie i cała sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdrooszczę że masz tak blisko do morza <3 ja mieszkam w górach i tęsknię do wody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Piękny wisiorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy w zimę nie byłam nad morzem.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zdecydowalabym się ani na płaszczyk ani na czapkę z daszkiem- jakoś to mnie nie przemawiają (oczywiście to całkowicie subiektywna opinia). Zdjęcia są cudowne, a nadmorski klimat jak zwykle powala na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, oryginalny kolor bomberki, podobna mi się jest taka nietypowa :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju zakochałam się w paznokciach *.* Boskie!! Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia ;)

    In love witch dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia + przepiękny krajobraz!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w pastelowych kolorach, więc nie dziwię się że je uwielbiasz :)
    Cudowne zdjęcia, a Ty wyglądasz rewelacyjnie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory są śliczne, ale stylizacja bez wierzchniej warstwy moim zdaniem wygląda lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne stylizacje ;) Ten płaszczyk jest cudowny ;)
    Fajnie jest się wybrać nad morze zimą i zobaczyć je trochę w innej odsłonie ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza bluza i spodnie z dalszych zdjęć super!!! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest super! Podobają mi się Twoje pazurki, sama chętnie bym takie sobie sprawiła :)Ja też już po sesji, też pierwszej w życiu :D Mam jeszcze dużo wolnego, ale idę na praktyki, więc z odpoczynku nici :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz i kurtka mają takie piękne kolory <3 jestem w nich zakochana!
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia świetna stylizacja;p

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham morze o kazdej porze roku. Pierwsza stylizacja mnie urzekla i ten polarek i ten ogromny szal. PIęknie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wybrałabym się nad morze zimą - na pewno jego urok jest zupełnie inny niż latem! Gratuluję zdanego egzaminu! Też mam swoją pierwszą sesję za sobą. :)

    https://callmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Własnie mnie uświadomiłaś jak dawno nie byłam w sopocie i nad morzem :D a mam tak blisko :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny płaszczyk. Ja bym chciała mieszkać nad morzem, tam jest tak pięknie! :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam tak samo blisko .. i rzadko jestem na morzem ;))
    i jak piszesz - wstyd ;p
    płaszczyk super ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/02/gdzie-ta-wygrana-sowka-przyniosy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam nad morzem o tej porze roku a chciałabym się z chęcią przejechać :)! Zazdroszczę wolnego . Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny krajobraz! Co do stylizacji, moim zdaniem kompletnie nie pasują do niej te buty i ta czapka :) Ale płaszczyk cudowny, rozświetla i dodaje uroku w zimne, pochmurne i (niestety jeszcze) zimowe dni. Buziaki xx
    http://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. klimatyczna ta sesja nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger