Londyn | luty 2017

lutego 20, 2017

W przerwie semestralnej oprócz wyjazdu do Mediolanu miałam przyjemność i możliwość pojechać do Londynu. Jeśli jeszcze nie widzieliście mojej fotorelacji z Mediolanu, to koniecznie musicie to nadrobić - zapraszam tutaj
Jak wiecie uwielbiam Londyn i mogłabym ciągle tam jeździć. Moja ostatnia wyprawa była tylko lub aż jednodniowa. Lubię tak na chwilkę odskoczyć od codzienności. Na naszym wyjeździe przede wszystkim nastawiłyśmy się na zakupy i tak poczyniłyśmy - (chcecie post o moich londyńskich zakupach? - dajcie znać.) Oprócz zakupów chciałyśmy odkryć kolejne zakątki Londynu i wybrałyśmy się do Covent Garden Market.  Otoczenie tego miejsca - uliczka pełna małych, urokliwych butików jak i sam market bardzo przypadł mi do gustu - z pewnością jeszcze tam wrócę. Więcej zdjęć z tego miejsca zobaczycie już wkrótce na blogu, a tymczasem zapraszam na fotorelację z dnia w Londynie.

Najpiękniejszy Mc Donald's jaki widziałam!
Odrobina inspiracji ze sklepów
Polecam wizytę w Lush - zobaczycie cudowne kompozycje z bomb kąpielowych
Najlepsze soki owocowe - Oxford street

Oto mój Londyn! Liczę, że fotorelacja przypadłą Wam do gustu.

A Wy lubicie Londyn? Lubicie takie jednodniowe wyjazdy?
Chcecie haul zakupowy z Londynu?


Udanego tygodnia i masy pozytywnej energii! :)

ps dziękuję za ostatnią dużą aktywność na moim blogu - wyświetlenia i dużo miłych komentarzy :)


You Might Also Like

25 komentarze

  1. super fotka i fajna odskocznia od szarości dnia codziennego
    Ciekawa jestem ile taki jednodniowy wyjazd Cię kosztuje ?/ Jako możesz to napisz cos bliżej to takich wypadach i ich organizacji
    Jestem bardzo ciekawa
    Fotki oczywiście rewelacyjne
    a i ciekawi mnie co ciekawego kupiłaś , bo funt drogi ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będą chętne osoby to mogę napisać jak zorganizować tani wyjazd, bo moje taki są. A haul zakupowy być może będzie...

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy nie byłam w Londynie, ale mam zamiar jechać. Wprawdzie nie na jeden dzień, bo jest za daleko, więc to mija się z celem. Ale tak na 3-4 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam kilka razy na dłuższych wyjazdach do Londynu, wiec czasami pozwalam sobie na częstsze wizyty i krótsze. Ale na pierwszą wizytę w Londynie polecam pobyt kilkudniowy :)

      Usuń
  3. Ile pięknych zdjęć! :) W Londynie jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci, tak bardzo bym chciała pojechać do Londynu ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest taki jednodniowy wypad do Londynu, też bym chciała :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym zwiedzi Londyn, a ogladajac twoje zdjecia chec wzrasta podwójnie. Cudowna fotorelacja! i sliczna pozytywna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, klimatyczne zdjęcia i piękne miejsca!
    A spodnie obłędne, uwielbiam te wszystkie kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie byłam w Londynie. :) Ciekawe zdjęcia.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super foty :) Naprawdę dobre. Świetny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anno Sitek, też nigdy tam nie byłem. Może kiedyś będzie okazja. Mam takie małe marzenie. Nowy Jork, to tam chciałbym pojechać na jakiś czas, aby wpaść miedzy ludzi i uprawiać Street Foto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah ile bym dała zeby pojechać do Londynu! Ale niestety może uda mi się to dopiero w wakacje:/ Piękne zdjęcia!

    http://nicoole-nicolee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa chce tam *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!
    W Londynie miałam okazję być tylko raz, ale to wystarczyło by zakochać się w tym mieście! Jest absolutnie wspaniałe i pełne uroczych zakamarków czekających tylko na to, żeby ktoś je odkrył *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem chętna na wpis o organizacji taniego wyjazdu! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przewspaniałe miejsce! W Londynie byłam co prawda raz i tylko na trzy dni, więc nie widziałam większości tych miejsc. W każdym razie wiem, że to wspaniałe miasto i na pewno tam kiedyś wrócę - tym razem na dłużej.

    Różowe nike - wspaniałe! Czy wiesz jaki to konkretnie model?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Ja wczoraj pisałam na blogu o tym co warto zobaczyć przez weekend w Londynie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne! :) Genialne miejsce.
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjazd do Londynu to moje male marzenie . Po zdjęciach widzę, ze jego realizacja będzie przyjemna. Pięknie wyglądasz! Świetne fotografie :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Londyn ! Wszystko jest tam takie stylowe :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja zazdroszczę ci takich cudownych podróży! A zdjęcia piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia!
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A wiesz, że też właśnie w Lutym byłam w Londynie! Moja wycieczka trwała niecałe dwa dni, bo potem poleciałam z mężem do Lukseburga. I udało nam sporo świetnych atrakcji zobaczyć i również zapraszam na moja fotorelację z Londynu :)

    OdpowiedzUsuń