poniedziałek, 13 lutego 2017

Haftowane |

Z ostatniego wpisu wiecie że byłam na krótkim wyjeździe za granicę. Czujni oglądacze zdjęć może wskażą jakie to miejsce, a jeśli nie to zapraszam na fotorelację z tego miasta -> KLIK.

W tym mieście już byłam kilka lat temu, ale wtedy w zupełnie innym celu. Teraz to był typowo wyjazd, aby zwiedzić miasto, lepiej je poznać i odpocząć.
Dziś widzicie zdjęcia w innej scenerii niż zazwyczaj. Stylizacja jest odpowiednia na wyjazdy. Preferuję wygodę z nutą elegancji. Mam na sobie ciemne jeansy z zaful, które mają ładny fason. Są ocieplane. Na sobie mam również uroczą bluzę z wyhaftowaną różą (również z zaful). Hafty zwłaszcza z motywem róży ostatnio są hitem. Do tego mam ciepłe, długie rękawiczki bez palców (zaful). Zawsze dają jakieś ciepło, a dzięki nim mogę swobodnie korzystać z telefonu. Aby było jeszcze cieplej parka z odpinanym futerkiem, która niestety nie przeżyła mojego wyjazdu. Aby było elegancko na głowę kapelusz, a na szyję welurowy choker z kwiatkiem.

Dzięki takiej stylizacji na wyjeździe jest mi wygodnie i ciepło. Przy okazji wyglądam w miarę modnie a nie jak typowy turysta w sportowej kurtce, adidasach, z saszetką czy wyładowanym plecakiem.

A Wy na co stawiacie podczas podróży?



naszyjnik - bornprettystore.com
 
bluza - zaful | spodnie - zaful | rękawiczki - zaful | botki - Lasocki | choker - bornprettystore | kapelusz - zaful | kurtka - dresslily


Trzymajcie się ciepło!
_____________________



32 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, akurat na wyjazd, wygodna i ładna!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna na Twoja bluza, marzę o takiej...
    Póki co kupiłam sobie w Londynie jeansy z haftem i jestem z nich bardzo zadowolona
    Zdjęcia piękne jak i samo miejsce - galeria Vittorio Emanuele Mediolan

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Kochana wyglądasz !
    Bluza marzenie, jest naprawdę łądnie wyhaftowana:)
    Stylizacja widzę dopracowana w każdym calu.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo stylowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia! Kocham twoje pazurki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie haftowane rzeczy :) są bardzo oryginalne :)
    Coś innego :)
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! ale ładnie! podoba mi się :))
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. That is a really pretty outfit. Such a cute sweater.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam haftowane rzeczy, cudowne paznokcie! Pięknie wyglądasz <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam pieknie!
    i śliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę u Ciebie kapelusik w kolejnym poście i co muszę przyznać dodaje Ci on niesamowitego uroku, aż przez to nie będę w stanie oglądać się bez niego! ja też jestem zwolenniczką elegancji i wygody choć ostatnio głównie stawiam na elegancję. Klimat mi się naprawdę podoba:)

    Pozdrawiam i ślę buziaki! Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja jest cudna! <3
    a paznokcie... brak mi słów, po prostu prześliczne ;)
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz! Ja podczas dojazdu w dane miejsce stawiam przede wszystkim na wygodę, natomiast jak już tam jestem, to przykładam większą wagę do stroju :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  14. What a cute outfit - both comfortable and beautifully styled. I love the sweater and also that choker. You look cute in your hat, too!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful pictures, and your nails look nice and I do love your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  16. I hope that your move went well! I went back home for a little bit not too long ago and it felt completely different than when I was growing up. I love the outfit!

    OdpowiedzUsuń
  17. What a beautiful outfit, and a stunning location for a photo shoot. Love your nails too!

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie idealna stylizacja! do tego piękny haft i zdjęcia! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paznokcie przepiękne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. That's a lovely and well put together outfit for travelling! I love the embroidery, the details are just so pretty. The nails are a lovely addition too!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia a paznokcie, cudowne. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia, teraz bluzeczki z haftami są bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very fashionable. Love your outfit and jacket.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely post! X

    Love, http://herrendezvous.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the sweater! Such elegant embroidery. Looks great on you!

    Kaitlyn
    www.mypostpartumlife.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza jest wspaniała, ale moim zdaniem cały zestaw jest bardzo dobry, niesamowicie spójny i pasujący do Ciebie!

    no i zdjęcia - zdjęcia pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  27. You are a very stylish traveller. I am afraid that I am not. I always wear my most grubby clothes that are ready to be thrown out. That way if I buy something, I can toss something I brought. We always toss our clothes while travelling.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, ale to paznokcie zwróciły moją uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. You have amazing style! Love everything about the look.

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your outfit especially your nails!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger