piątek, 13 stycznia 2017

Wypoczynek |

Bardzo, ale to bardzo potrzebuję czasu. Wypoczynku, mimo że tak niedawno była przerwa świąteczna.  Potrzebuję odpoczynku dla moich myśli, głowy. Ale nie teraz. Teraz trzeba wziąć się do działania. A po sesji trochę złapię oddech. Oddech świeżego powietrza, którego bardzo potrzebuję.  Który co chwilę gdzieś zanika. Proszę o powrót.  O siłę. O pozytywną energię i wiarę we własne możliwości. 
A Wam uczniom zazdroszczę ferii i spokoju. Cieszcie się,  że nie macie sesji i miliona kolokwium. Korzystajcie z wolnego,  przecież  już dziś część z Was zaczyna ferie zimowe. Pochwalcie się, jak je spędzacie i prześlijcie mi kopa pozytywnej energii. 
Udanego weekendu, a ja zmykam do nauki.

 torebka - sammydress | botki - sammydress | spodnie - tally weijl | kożuszek - shein | szal - zaful | kapelusz - zaful | rękawiczki - twinkledeals | czapka - sinsay

 Dziś postawiłam na buty w odważnym kolorze. Pochodzą z sammydress.com. Buty są solidnie wykonane, wygodne. Trafiłam z rozmiarem - pamiętajcie, aby patrzeć na wymiary w cm i brać odrobinę większe. Buty przyszły zapakowane w pudełko, w butach zamieszczone były prawidła, aby botki nie straciły fasonu, Oprócz tego w pudełko znajdziemy 2 woreczki na obuwie, aby nie brudziły się jeden o drugi.  Buty jak i  ich wysyłka na ogromny plus. Oprócz cudownych botków z ozdobnym obcasem moją nowością z sammydress.com jest urocza torebka. Torebka urzekła mnie swoim fasonem, zdobieniem. przyszła zapakowana w woreczku, który ułatwia jej przechowywanie i dba,aby nic jej się nie stało. Miłym zaskoczeniem było, że w torebce znalazłam podręczne lusterko. Taki mały gadżet, a ile sprawia radości. Reszta stylizacji w spokojnych kolorach. Ciepły kożuszek, ostatnio moje ulubione lateksowe rurki, duży szal i oczywiście nakrycie głowy. Dla odważnych kapelusz o intensywnym kolorze bądź dla osób mniej szalonych błękitna czapka. Nie zapominajmy o nakryciach głowy, szalikach i rękawiczkach. Dla każdego można znaleźć odpowiednią czapkę czy kapelusz tak, aby wyglądał korzystnie.


10 komentarzy:

  1. Super stylizacja na zimową aurę , którą pięknie pokazałaś na tych fotkach. Jak nakrycie głowy zmienia całą stylizacja . Elegancja a za chwile sportowy , na luzie look. Super.
    A te Twoje botki to normalnie można zaliczyć do biżuterii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek , czasami się przydaję, i jak najbardziej dobrze na Ciebie Kochana wpłynie .
    Pięknie wyglądasz . Stylizacja dopracowana w każdym detalu.
    Płaszczyk jest rewelacyjny !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczynek jest moim zdaniem bardzo ważny.
    Świetna stylizacja.
    A u mnie na blogu stylizacje gwiazd z gali Złote Globy 2017!   Serdecznie zapraszam. https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !! Genialne botki ♥♥♥ i ten czerwonu kapelusik...cos pieknego ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczynek...tak, ja też tego potrzebuję. Może nie tyle fizycznego co psychicznego odpoczynku. Ale jeszcze tylko kilka dni i może uda mi się odpocząć. Czego życzę i Tobie! A co do stroju - ta torebka jest po prostu cudowna!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę duuużo pozytywnej energii. ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra stylizacja
    pozdrawiam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka <3
    bardzo mi się podoba ! ;)
    obserwuje ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes cudowna kochana! Uwielbiam twoje stylizacje :)

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger