Przebudzenie |

stycznia 10, 2017

Już za nami kilka dni 2017 roku. Nowego roku, którego każdy wyczekuje z zapartym tchem, aby móc zacząć od początku, zmienić coś w swoim życiu. Chcemy Nowego roku, bo liczymy, że będzie lepszy od poprzedniego. Nasza lista postanowień jest niebotycznie długa, nasze oczekiwania jeszcze większe, a chęci często są niestety zbyt małe. Nie jestem zwolenniczką noworocznych deklaracji. Wolę działać w ciszy, mieć plan w głowie - ale nie plan na dany rok a plan na własne życie, wizję samej siebie. Dla wielu z nas Nowy rok to szansa na odcięcie się od negatywnych wydarzeń minionego roku. Odcinamy to, co było grubą kreską. Chcemy otworzyć nową czystą kartę. Czujemy moc, która często niestety bardzo szybko zanika. Czujemy przebudzenie, które daje nam nadzieję na nowy, dobry start, który będzie trwał i nie będzie słomianym zapałem.
Sama często czuję zrezygnowanie, a moja motywacja gdzieś się gubi. Ale wierzę, że po chwilowym zaginięciu wróci i zostanie na dłużej, a najlepiej na stałe. Najważniejsze jest, aby każdego dnia wstawać z bojowym nastawieniem. Nie bać się życia. Nie zadręczać się dołującymi myślami a zacząć działać, choć czasem wydaje się to trudne czy wręcz awykonalne. Pamiętajmy, że wszystko zależy od nas samych a nie od nowej daty w kalendarzu. Zawsze jest dobry czas na przebudzenie.
emu - rosewholeale | płaszcz - rosewholesale | bluza - zaful | kapelusz - zaful| choker - zaful| spodnie - tallyweijl | szalik - sammydress | rękawiczki - twinkledeals | torba - sephora

Dziś bardzo 'żywa' stylizacja. Długi, czerwony, ocieplany płaszcz z rosewholesale pięknie komponuje się z czerwonym kapeluszem. Płaszcz nada się na obecną pogodę - jest długi, ocieplany, elegancki i nie wyglądamy jak typowa cebulka. Na sobie mam świetną bluzę - bardzo ciepła, wykonana z bawełny i weluru, który ostatnio jest absolutnym hitem. Spodnie to modne lateksowe rurki. Na nogi ciepłe emu z rosewholesale, które bardzo uwielbiałam w podstawówce i gimnazjum, a teraz znów nabrałam na nie ochoty. Dla rozjaśnienia stylizacji duży, biały szal w kratę.


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Cudnie wyglądasz w czerwieni .... Twój kolor zdecydowanie
    a w słońcu promieniejesz Cudnie <3
    Postanowienie noworoczne .... nie robie ich Wyzwania stawiam sobie każdego dnia i dąże do ich realizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko aż miło popatrzeć 😍😍😍
    Coś pięknego 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone płaszcze skradły moje serce, to zdecydowany hit tej zimy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sposob w jaki przedstawilas te zdjecia to hit haha ("fotografia sposobem wyrazu-wszystko sie zgadza:P). Mega mi sie poda współgranie zdjęć,stylizacji ,sniegu wszytskiego,cudo tak samo jak plaszcz:)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja dość odważna, ale bardzo Ci pasuje! Ja niestety kiepsko wyglądam w czerwieni, chociaż uwielbiam ten kolor. Mam jeden płaszczyk w tym kolorze (trochę jednak bardziej stonowany odcień) i staram się dobierać do niego spokojniejsze dodatki:) U Ciebie bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor płaszcza robi wrażenie, piękny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor płaszcza cudowny :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, pięknie Ci w czerwieni. Śliczny ten płaszcz <3 Klik

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, niecodziennie spotykana stylizacja :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja :) W zimę te kolory wyglądają jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywujący post i genialne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale cudnie wyglądasz, zachwycona jestem płaszczem i kapeluszem. Kolory są bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. :) Ta czerwień. <3 Poklikałam.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja pełna życia <3 świetnie wyglądasz :) zapraszam do mnie :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla części nowy rok to szansa na nowy początek, dla mnie - kolejna cyferka. Czym się tu przejmować :D
    A stylizacja prześliczna!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń