Błękit marzeń | zaful

stycznia 15, 2017

 Uwielbiam zimowe zdjęcia. Śnieg cudownie się na nich prezentuje. tak, pewnie się powtarzam, ale zdecydowanie uwielbiam robić zdjęcia, kiedy dookoła leży piękny, czysty śnieg. Temperatura już nie jest tak niska jak ostatnio, więc można spokojnie pozować, stąd kolejne zdjęcia w zimowej scenerii. Wiele osób rozpoczęło ferie. Niestety studenci teraz przeżywają trudny czas - czas wzmożonej nauki przed sesją. Z tego tytułu zamieszczam moją stylizację. Egzaminy to poważna prawa i trzeba elegancko wyglądać ( tak bynajmniej mi się wydaje). Oczywiście elegancko i na galowo nie musi oznaczać nudno i kojarzyć się ze sztampowym "mundurkiem". W swoim ubiorze postawiłam na marynarkę oversize oraz welurową spódniczkę z zaful, które są ciekawym urozmaiceniem i dobrą alternatywą dla typowych galowych kroi. Rzeczy są solidnie wykonane, zgadzają się rozmiarowo i są uszyte z dobrych jakościowo materiałów. Aby nie było zbyt poważnie, ubrałam błękitny kapelusz i mam w ręce błękitną torbę. Uwielbiam kolor błękitny. Ogólnie bardzo lubię pastele i pozwoliłam sobie przemycić delikatną, jasną nutę do tej stylizacji. Kiedy zobaczyłam ten kapelusz na stronie internetowej - totalnie przepadłam, musiał być mój i tak się stało - kapelusz ma cudowny kolor. Mam już tyle kapeluszy, że mi już na nie miejsca brakuje ( i nie tylko na nie). Przydałaby się garderoba, ech... póki co, to tylko marzenie, może kiedyś je spełnię.

A co u Was słychać? Odpoczywacie czy prężnie działacie? Podeślijcie mi pomysły na posty, jakie chcielibyście zobaczyć na moim blogu. Mam kilka w zanadrzu, ale chyba zrealizuję je dopiero po egzaminach.
 
 marynarka - zaful | spódnica - zaful | koszula - orsay | kapelusz - trendsgal | szalik - shein | torebka - new look | botki - bonprix

Życzę udanego tygodnia i przesyłam masę pozytywnej energii!



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz kochana! Cudowny kapelusz! :)

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny kapelusz haha :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo ładnie wszystko ze sobą dobrałaś, a kapelusz wypełnia całą stylizację ! ;) Super :*

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimą rzadko widać na naszych ulicach kolory inne niż czerń i szarość :) Ten piękny błękit wygląda doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  5. W kapeluszu zakochałam się, bardzo mi się podoba <3

    kamilaocieczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny błękit Pięknie ożywia szarość dnia codziennego

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna stylizacja a kapelusz bardzo Ci pasuje :)! pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śnieg zawsze idealnie sie prezentuje kiedy jest taki świeżutki i czysty :D super zdjęcia!

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Jakim aparatem zostały zrobione?

    http://tuklaudia.blogspot.com/2017/01/new-design.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz oszałamiająco! Jaki cudny manicure ♥
    Obserwuję ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww świetny ten kapelusz, też uwielbiam pastelowe kolory!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, taka w moim stylu :0 kapelusz i torebka dopełnia całość

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie nic dodac nic ując <3

    OdpowiedzUsuń

  14. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mysle, ze następne wpisy beda równie ciekawe.
    Jeśli szukasz naprawy, konfiguracji PC itp w Warszawie to zajrzyj :

    Komputery PC Urysnów






    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kapelusze,a ten niebieski jest śliczny! <3
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń