piątek, 30 grudnia 2016

Wolne | dresslily


Wszędzie pełno podsumowań 2016 roku. Wszędzie pełno planów na Sylwestra. Wszędzie nowe plany i postanowienia na 2017 rok. A u mnie tego brak.  Nie lubię postanowień - wiem, czego chcę i nie lubię robić ogromnych deklaracji. Mój plan na 2017 rok to bycie szczęśliwą i uśmiechniętą i jeszcze kilka małych drobiazgów.
A rok 2016 to był dobry rok. Rok, w którym bardzo dużo się działo i dużo się zmieniło.  Miałam studniówkę, zdałam maturę,  po raz pierwszy podjęłam się pracy, zaczęłam studia. Nie obyło się bez kilku wyjazdów i jednego bardzo niezapomnianego, o którym muszę wreszcie napisać na blogu. Oby naszła mnie wena i chęci. Jak wiadomo były lepsze i gorsze momenty. Ja skupiam się na tych pozytywnych, a z negatywnych próbuję wyciągnąć lekcje. Oby 2017 rok był równie dobry - obym znalazła w sobie radość,  energię,  pozytywne nastawienie. Obym korzystała z chwili i mniej narzekała.
Wam życzę tego samego. Więcej uśmiechu mniej narzekania.

Dziś chcę Wam pokazać jak cudownie wygląda Gdańsk w okresie świątecznym.  Park oliwski świeci się milionem światełek i wygląda obłędnie.  Dodatkowo pokażę Wam moją nowość w szafie - ciepłą kurtkę. Pochodzi z dresslily.com Jest dobrze wykonana, ma miły w dotyku materiał. Jak zawsze rękawy na mnie są za krótkie. Ach te długie ręce.


Przypominam o urodzinowym konkursie - KLIK



kurtka - dresslily | spodnie - tally weijl | czapka - new look | torebka - stradivarius | puszek - orsay | sweter - zaful | peruka - dresslily | kozaki - rosewholesale

Życzę udanego Sylwestra i rozpocznijcie Nowy Rok z pozytywnym nastawieniem i świeżą energią! 


Przypominam o urodzinowym konkursie - KLIK


13 komentarzy:

  1. Co jak co, ale włosy masz cudne! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny park a włoski masz przecudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się podobają Twoje włosy, można się zakochać. A park jest przepiękny, ma coś w sobie. Jakąś głębie. :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku.. Wyglądasz przepięknie :D Twoje włosy są cudne , a park świeci się pięknie :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne włosy! Gratuluję zdanej matury :)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam jest cudownie! Lubię tyle świecidełek :)
    Fajna stylizacja

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy i prześliczna torebka <3

    http://ignotumperignotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zdanej matury!! Śliczne zdjęcia, masz przepiękne włosy. http://blogosfera4girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny klimat na zdjęciach <3 ! A o włosach już nie wspominam.
    Obserwuję. http://saraoskwarekportfolio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fotografia, chciałabym też polecić pościel młodzieżowa Tu

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że zdjęcia z Oliwy :)
    Haha, też muszę w końcu dodać e końcu stamtąd zdjęcia. Co do postanowień... Czasami je robię, ale po tygodniu zapominam. Jednak teraz zrobiłam je nieco inaczej, zamierzam notować postępy w postanowieniach. W sumie to bardziej wyzwania typu przeczytanie 60 książek :D

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger