Warszawa | świątecznie 2016

grudnia 11, 2016

 Uwielbiam podróże. Niestety w roku szkolnym ciężko sobie pozwolić na dłuższe i częste wyjazdy. Na ratunek przychodzą wyjazdy jednodniowe. Ja taki wyjazd miałam wczoraj. Rano leciałyśmy samolotem z Gdańska do Warszawy i tego samego dnia wracałyśmy. Zazdroszczę osobom, które mieszkają w mieście, gdzie jest lotnisko! Ja mieszkam 2h od Gdańska - niby nie tak daleko, ale jednak zawsze jakaś dodatkowa odległość i zmęczenie i więcej czasu. Wypad zaliczam do udanych, choć pogoda pokrzyżowała nam plany. Porywisty wiatr, ciągle lejący deszcz utrudniały odpoczynek w stolicy. Byłyśmy u kuzynki, w Świątyni Opatrzności Bożej i Złotych Tarasach. Na więcej niestety nie pozwoliła nam dołująca pogoda. Do Warszawy jechałyśmy z zamiarem obejrzenia dekoracji świątecznych na ulicach i w parkach Warszawy. Niektóre z nich udało mi się zobaczyć, ale mam nadzieję, że nadarzy się okazja, aby móc w pełni zobaczyć świecące piękności. Sklepy są bardzo przystrojone, a w każdym sklepie świecące, błyszczące ubrania. Wszędzie czuć świąteczny klimat. Wszędzie jest tłoczno, głośno. Ludzie kupują prezenty świątecznie, wpadają w istny szał zakupowy - długie kolejki, tłumy na ruchowym schodach i windach. Mi udało kupić się kilka nowych rzeczy, które niedługo będziecie mieli okazję zobaczyć na blogu. 
Nie przedłużam, bo mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia, a jestem troszkę zmęczona ostatnimi czasy - kiedy w końcu odpocznę? Może w Święta się uda - może ;D
 Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z telefonu - wzięłam ze sobą aparat, ale nawet go nie wyjęłam - ta pogoda i moje lenistwo, ale lubię takie fotki z telefonu - mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.

Piękne choinki przyozdabiają wszelki zakątek lotniska w Gdańsku
Cudowna choinka przed Złotymi tarasami
 Jednym z moich zakupowych łupów jest bordowa torba. Jak myślicie, którą wybrałam?
 Nie obyło się bez selfie w toalecie w Złotych Tarasach!
 Lotnisko w Warszawie także poczuło świąteczny klimat.
Nieodzowny element każdego wyjazdu - kawa! Gingerbread i caramel latte


A Wy podróżujecie podczas roku szkolnego? Lubicie takie wypady?

Trzymajcie się ciepło i wyczekujcie kolejnych wpisów! 


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Oj rety, uwielbiam takie świąteczne zdjęcia... pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też uwielbiam takie robić jak i oglądać :)

      Usuń
  2. Fajnie, że wyjazd się udał tylko szkoda, że dość słaba pogoda.
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/christmaschristmaschristmas-zima-201617.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi bo jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie a na twoich zdjęciach wygląda ona pięknie i magicznie
    Obserwuje i zapraszam na nowy post http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/2016/12/weihnachtsmarkt-schonbrunn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie pojechać do Warszawy :)

      Usuń
  4. Uwielbiam świąteczne zdjęcia. Trzeba przyznać, że duże miasta naprawdę bardzo przykładają się do tego, by stworzyć miłą atmosferę i klimat.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - duże miasta starają się i to bardzo, aby w mieście było czuć świąteczny klimat.

      Usuń
  5. Such a festive post. I love it and even more love that bag.
    I just followed your lovely blog. Please follow back. Stay in touch!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. awwww Warszawa to moje miasto! Zdecydowanie jest najpiekniej tam w okresie swiat! Dzieki za przypomnienie mi jak tesknie za tym miejscem! :)
    zapraszam na nowego posta o amerykanskich tradycjach podczas Swiat Bozego Narodzenia oraz przepiekne zdjecia z NYC w tym magicznym czasie ❤
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/11/its-beginning-to-look-a-lot-like-christmas-3/
    a tutaj post o tym ile Warszawa znaczy dla mnie:
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/11/19/warsaw-3/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Warszawie jest cudownie w okresie świątecznym! :)

      Usuń
  7. Ale pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki i krótka relacja
    ja marze o wypadzie do \warszawy i obejrzeniu iluminacji świetlnych w Wilanowie...może kiedys mi się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze nie przepadam za świątecznymi dekoracjami. W domu - to tradycja i miło wieczorem posiedzieć przy choince, ale te wszystkie światła na mieście? Ile to kosztu, ile zmarnowanej energii. Wszyscy są tacy ekologiczni - ale te lampki nie są zasilane z paneli słonecznych. Nie jestem wrogiem sztuki czy piękna, ale za duży to rozmach, nie wszyscy ale większość i tak na to uwagi nie zwraca w pędzie w jakim żyją.
    http://koshin.info

    OdpowiedzUsuń
  10. A sama relacja w porządku, zdjęcia jak na telefon przyzwoite :), osobiście relację z zakupów i toalety umieściłbym w innym wątku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde. Nie przepadam za Warszawą. Jednak na tych zdjęciach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia! I baaaardzo w świątecznym klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, Warszawa w tym roku wygląda fantastycznie. :-)

    http://twojapozyczka24h.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trudno się nie zgodzić (co do wystroju Warszawy) ;)

      Usuń