niedziela, 4 grudnia 2016

Szczegóły |

Już koniec kolejnego weekendu. Dla mnie bardzo zalatanego. Moja mama obchodziła 50-te urodziny. Do imprezy przygotowania trwały bardzo długo. Planowanie ozdób, upominków dla gości. Takie wymyślanie koncepcji imprezy to super sprawa, choć nie powiem czuć zmęczenie. dziś spałam aż 3 godziny, muszę to w końcu odespać - moje ostatnie dni, tygodnie (?) krótkiego spania. Marzę o tym!
Co do imprezy kolorem przewodnim był różowy oraz dodatki srebrnego. Sala wyglądała cudownie ( mówiąc nieskromnie) .
Starałyśmy się zadbać o każdy szczegół, tak aby impreza była niezapomniana. Wystrój był dopracowany. Mama sama robiła tort, który również wpasowywał się w kolor imprezy. Zrobiła także pierniczki na patykach. każdy gość po imprezie otrzymał pudełeczko pierniczków - ręcznie zdobionych.
Lubię przygotowania do imprez - Kupowanie dodatków, przystrajanie, a najbardziej robienie zdjęć. zapraszam na mini fotorelację! :)

Pamiętajcie, by planować imprezy - bardziej uroczyste lub mniej - dbajcie o detale - cieszą oko i duszę!

Balony pierwotnie były złote..ale pomalowałyśmy je sprejem na srebrno. W 15 minut mamy balony w kolorze, jakim tylko chcemy. 
 Babeczki wyglądające jak kwiatki



 Nie mogło zabraknąć balonowej 50-tki

 ani tortu..

Oczywiście nie zapomniałam o przygotowaniu niespodzianek. Na imprezie pokazałam prezentację o życiu mamy. A dziś rano przygotowałam dla niej babeczkowe kwiatki!
 

A Wy lubicie dbać o detale imprezowe?
 

24 komentarze:

  1. Wszystko było super
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję 😚💗🎂🎁🍸🍷

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy rozdanie Zaful zostało już rozwiązane ? Rozumiem że skoro nie dostałam maila to po prostu się nie udało ? Czy jeszcze czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są wyniki: http://www.zafulreviews.com/you-the-lucky-one/

      Usuń
  3. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wystrój. Twoja mama ma talent skoro zrobiła taki piękny torcik :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wszystko wygląda :) Dekoracje i ten tort ładnie wyglądają, a zwłaszcza te babeczki :3
    To bardzo miłe, że przygotowałaś prezentacje na temat życia swojej mamy! Bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka impreza, u mnie aż tak hucznie nawet osiemnastek się nie obchodziło. ;) wszystko prezentowało się cudownie, też zwykle staram się dopracowywać wszystko do ostatniego szczegółu. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowy wystrój! Piękny tort! ja też ostatnio mało śpię, wiem co czujesz ale u Nas bolesne Ząbkowanie :(
    Buziaki Kochana
    Maminelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Planowanie imprez jest okropnie męczące (przynajmniej dla mnie), ale efekty wynagradzają wszystko. Mam nadzieję, że tej imprezy nie zapomnicie do końca życia i była tak cudowna, jak widać na zdjęciach! :)
    Pozdrawiam Ciebie i Twoją Mamę ;)
    http://worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam zdjęcia z tymi specjałami i powiem że ślinka mi cieknie na ich widok.Fajnie, że fotografując używasz głębi ostrości, bo temat zdjęcia od razu jest czytelny. Choć jeśli przedstawiasz szerszy plan w tedy lepiej ukazać go z większą ostrością. Fany Blog i na pewno tu zajrzę, nasycić oczy tymi smakołykami

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pięknie to wszystko wygląda! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna sala! Wygląda wspaniale! Mama musiała być przeszczęśliwa :) Tort jest piękny ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada to wspaniale! Naprawde rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie to wygląda, sama chciałabym takie przyjęcie! :)
    Wszystko idealnie dopasowane, zazdroszczę kreatywności!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie powiem, wygląda to fajnie :D Ale dla mnie samej organizowanie czegoś takiego i bycie na czymś takim zawsze jest katorgą. Brrr... nie lubię takich imprez XD Wole zaszyć sie sama w pokoju pod kołdrą.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie, uwielbiam robić takie rzeczy bo potem mogę być dumna ze swojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie przygotowana impreza :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pysznosci tam widze ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ślicznie to wygląda;) idealnie przygotowana impreza ;* siwtny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, ślicznie to wszystko wygląda. Ja szykuje już swoją 18-stke i też myślałam nad takimi balonami :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo pyszności *O* Super zorganizowana imprezka *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko świetnie wygląda. Dobrane kolory a przede wszystkim kreatywny pomysł. Te babeczki i tort na pewno dodały imprezie uroku.Zawsze podobały mi się takie właśnie balony.Zawsze, doceniałam szczegóły, ponieważ nie każdy potrafi o nie zadbać. Krzesła, również były boskie.Planowanie, takiej imprezy to na pewno wiele zmartwień, ale potem jaka świetna zabawa.Życzę twojej mamie, dużo zdrowia bo to w życiu jest najważniejsze, pomyślności, dużo radości i szczęścia. Oczywiście udanych świąt Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam NACIAKA !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger