poniedziałek, 19 grudnia 2016

Szał | yesfashion


 Witajcie! Już zapracowany weekend minął. Jak się cieszę, że już koniec tej monotonnej pracy. Dla mnie w pracy najgorszą rzeczą jest "nicnierobienie". Lubię kiedy się dzieje, kiedy mam natłok obowiązków, ale bywa czasami inaczej. Już mam wolne, wyczekiwane wolne. Już w sobotę Wigilia, potem Sylwester. Mam nadzieję, że wpisy będą normalnie się pojawiać - że będę miała chęci pisać i będę wiedziała o czym.
Dziś mam dla Was kolejne propozycje stylizacji na imprezy, a raczej propozycje 2 sukienek. Jak wiecie ja na każdą okazję muszę mieć inną sukienkę. Ostatnio mając okazję, zamówiłam kolejne dwie do kolekcji. Pochodzą ze strony yesfashion.com sukienki są świetnej jakości.  Są uszyte z tiulu. Ładnie wyszczuplają sylwetkę, podkreślają talię, ukrywają mankamenty figury. Jestem nimi oczarowana. Mają piękne kolory. Jedna miała być inna, ale firma trafiła w mój gust, wiec się nie gniewam. Sukienki dobrze leżą.  Mają podszewkę. Trafiłam z rozmiarami - zamówiłam taki jaki z reguły noszę. Mogę Wam polecić sklep yesfashion. Ma ciekawy asortyment. Do sukienek dobrałam świecące szpilki - jedne mające złoty wzorek skóry węża, a drugie istny hit - srebrne lustra. Jako biżuteria ogromne, ozdobne naszyjniki. Jako alternatywa delikatny wisiorek z motywem marmuru - dla zmiany charakteru stylizacji,by nie była tak dziewczęca i słodka. Ale już kończę "gadanie" - same przekonajcie się o czym "mowa" (pisanie). Liczę, że moje skromne propozycje przypadną Wam do gustu!

 sukienka - yesfashion
sukienka - yesfashion | szpilki - deichmann | bransoletka - trendsgal | naszyjnik - bornprettystore
 NASZYJNIK - BORNPRETTYSTORE

sukienka - yesfashion | naszyjnik - bornprettystore | bransoletka - trendsgal | szpilki - deichmann

Oto moje propozycje. Już nie mogę się doczekać, aż nadarzy się okazja, aby ubrać te sukienki z yesfashion . Wybaczcie mi zdjęcia w domu - zdecydowanie wolę zdjęcia w plenerze, ale niestety jest za zimno a chcę być zdrowa na Święta. Szkoda, że nie mamy większej przestrzeni w mieszkaniu, aby móc komfortowo i łatwo robić zdjęcia, bo tak jak jest teraz, to trzeba się nieźle nagimnastykować :D

Przypominam o kodzie rabatowym do BPS:


9 komentarzy:

  1. Piekne sukienki! Zielony kolor nie jest moj, ale za to rozowa chcialabym! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślałam że nie mój, ale czuję się w nim świetnie! :)

      Usuń
  2. Po klikane :)!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki piękne ... Wyglądasz tak słodziutko, dziewczęco a zarazem bardzo elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki zjawiskowe, a Ty Kochana wyglądasz obłędnie ! Zdecydowanie ładniej Ci w zielonej.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger