czwartek, 22 grudnia 2016

Święta | stylizacje


 Już prawie Święta. Wolne trwa. Porządki zrobione (no prawie), powoli czuć zapach świątecznych potraw. Od wczoraj zdobimy pierniczki. Pojawiają się w domu świąteczne ozdoby. Choinkę ubierzemy pewnie w Wigilię. Już prawie wszystko gotowe, no dobra prawie. Ale powoli czuć świąteczny nastrój. Muszę jeszcze spakować prezenty. W tym roku idziemy na Wigilię "w gości". Nie pamiętam Wigilii u kogoś. Więc będzie to nowość. Już stylizację mam wybraną - ubieram świecącą sukienkę. Jeszcze muszę dopracować dodatki. Dziś przygotowałam dla Was 3 propozycje stylizacji na świąteczny czas. Coś dla osób lubiących sukienki, coś dla wygodnickich i coś innego - kombinezon. Lubię od czasu do czasu popatrzeć na stronach internetowych na ubrania i akcesoria do domu. Lubię podpatrzeć jakieś trendy. Dlatego dziś przygotowałam dla Was 3 propozycje stylizacji ze strony internetowej. Ubrania pochodzą ze strony yoins.com Strona ma bardzo duży i bogaty asortyment. Zachęcam do zajrzenia, z pewnością znajdziecie coś dla siebie.

 Pierwsza propozycja - stonowana sukienka, długi kardigan, efektowne szpilki i urocza torebka plecak. Każda z nas w sukience (oczywiście dobrze dobranej) będzie wyglądać pięknie i z klasą. sweterek zadba o to, by nie było nam zimno, a zarazem doda odrobinę luzu stylizacji. Buty są moim absolutnym must-have - są cudowne!. Plecaczek ma genialny kolor!

Druga propozycja to wygodna wersja elegancji. Szary sweter z kopertowym dekoltem, skórkowe spodnie, świecące botki i klasyczna czarna torebka. Uwielbiam szary i uważam, ze jego jasny odcień wygląda bardzo elegancko. Buty wyglądają super - pięknie się błyszczą i przyciągną wzrok każdego.

Ostatni pomysł na strój to czarny kombinezon, beżowa narzutka, bordowe traperki i czarna torebka worek. Lubię kombinezony, ponieważ są fajną alternatywą dla sukienek, spódniczek, spodni. Wystarczy dobrać dodatki i stylizację mamy gotową.


A Wy jesteście już gotowi na Święta? Dom wysprzątany, prezenty spakowane, a Wy czujecie już świąteczny klimat? W co się ubieracie w Święta?

Mam nadzieję, że zawitam w Święta z jakimś świątecznym postem, aby móc Wam złożyć życzenia. Trzymajcie się ciepło, a ja lecę zdobić pierniczki.

9 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jak najbardziej w moim stylu. Ja jeszcze nigdy nie byłam u nikogo w gości na wigilię, ale jestem ciekawa jakie to uczucie ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 propozycja najbardziej mi się podoba. Cudowny zestaw!

    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są naprawdę świetne, tylko szkoda, że nie pokazałaś, jak w nich wyglądasz :)

    Życzę wesołych świąt! ' mój blog '

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga jest swietna!
    Wesolych swiat
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizację są śliczne :) Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger