wtorek, 6 grudnia 2016

Różowo | rosegal

Różowo. Każdy chciałby, aby jego życie było "różowe". Idealne, bez problemów, same radości, zero zmartwień. Jak to by było lekko, przyjemnie żyć. Ale czy przypadkiem nie za lekko?
Co ze staraniem się, wysiłkiem, motywowaniem, radością z sukcesów? Gdyby wszystko było łatwe i proste życie nie miałoby sensu. Żylibyśmy tak o , bez celu, bo wszystko byłoby na wyciągnięcie ręki.
 Nasze życie nie jest tylko "różowe", ale ma także odcienie "szarości". Trzeba się z tym pogodzić. Ale nic nie stoi n przeszkodzie, aby patrzeć na życie przez "różowe okulary". Tak jest łatwiej. łatwiej niż być pesymistą czy realistą. lepiej być pozytywnie nastawionym i z godnością i spokojem przyjąć ewentualną porażkę. Pozytywnie nastawionym ludiom jest łatwiej żyć. Łatwiej iść przez życie z uśmiechem. Wykonywać obowiązki z radością w duszy a nie z przymusu. sama widzę po sobie, że lżej mi się "żyje" mając pozytywne nastawienie a nie negatywne - ciągłe zamartwianie, smucenie się i brak motywacji.
Może poćwiczmy przez ostatni miesiąc 2016 roku nasze myśli, postawę życiową? Aby wejść w Nowy rok z dobrą energią? Wchodzicie w to? 

Życie jest wspaniałe, jeśli patrzysz przez właściwe okulary.
 

kurtka - rosegal

spodnie - tally weijl | apaszka - twinkledeals | buty - trendsgal | czapka - sammydress | torebko-plecak - sammydress |

kurtka - rosegal | czapka - sinsay
 Nie trzeba być zaraz super optymistą, ale dla tego, kto widzi wszystko tylko w czarnych barwach, słońce zachodzi już o poranku.
 _________________________

 Dziś stylizacja z różem w dodatkach. Lubię taki odcień różowego, fajnie rozjaśnia stylizacje. Stylizację pokazałam wam w 2 wersjach - bardziej na sportowo z czapką z daszkiem i plecakiem i jedna z czapką ze słodkim pomponem i torebką. Takie małe dodatki potrafią bardzo zmienić stylizację i jej charakter. Na sobie mam nową parkę - nie jest za ciepła, więc w sam raz na jesień i ciepłą zimę. Jest dobrze wykonana i mogę Wam ją polecić. Kurtka jest z rosegal.com Na zdjęciach widzicie jeszcze moje stare paznokcie - ostatnio byłam na nowych i wkrótce zobaczycie jakie mam obecnie - już nie takie delikatne jak zazwyczaj :D
ROSEGAL | INSTAGRAM

A Wy żyjecie na "różowo"?


58 komentarzy:

  1. Nie zawsze jest kolorowo ale na tym polega życie że raz jest gorzej a raz lepiej i najlepiej patrzeć przez różowe okulary bo po co się smucić jak i zamartwiać jak nie trzeba
    http://little-hooope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę w to! :) Super post, ładne zdjęcia, a plecaczek cudny! Również uwielbiam ten odcień różowego :)

    Pozdrawiam!
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Torebka cudnaa :** Poklikane kochana :)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, bardzo podobają mi się różowe dodatki ;) Ta szara czapka z pomponikiem jest magiczna. Lubię czasem nosić coś różowego, ale nigdy nie za dużo :D

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam w linki, będzie miło jak u mnie też poklikasz w najnowszym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie lubię w życiu to, że czasem przychodzą te momenty, dzięki temu można się doskonalić i cały czas iść do przodu. To nas wzmacnia. Stylizacja jest cudowna, kocham taki róż, jest to najładniejszy odcień jaki istnieje! Twoje buty to moje marzenie od jakiegoś czasu <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty są genialne - wygodne i super wyglądają :)

      Usuń
  7. Wchodzę w to, musze zmienić swoje podejście do pewnych spraw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze.. Stylizacja sama w sobie niby banalna, a ma coś w sobie co przyciąga. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy i zdjęcia ! Post naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie dodatki sprawiają, że stylizacja zrobiła się z nutką słodyczy :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super stylizacja! Różowy to świetny kolor!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam straszną fazę na kolor różowy ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo gustownie się prezentujesz ;) Torebka jest przeurocza ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowy róż jest teraz mega modny, a ta torebeczka to strzał w 10<3 śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kurtka lepiej wygląda na Twoich zdjęciach niż tych sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygładasz slicznie a ten rózowy jest taki uroczy i dziewczęcy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, a czapka z pomponem jest mega <3 pozdrawiam z Madrytu!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie patrząc na szare życie nic sie nie chce. Kolorowo jest zdecydowanie lepiej.

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pasuje ci róż. W ogóle piękne wyglądasz<3
    Pozdrawiam Niecoinna http://niecoinna01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Staram się tak żyć, lecz nie zawsze wychodzi. Do twarzy Ci w różu. Świetny plecak! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne akcenty różowe

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku super to wszystko razem wygląda, choć jak spojrzałam na początku to pomyślałam 'o nie za dużo różowego'
    + masz świetne pazurki! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w takim pudrowym różu, wyglądasz uroczo :) Zazdroszczę włosów :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję za tyle pozytywnych słów :)

      Usuń
  24. Świetny blog i wpis! Bardzo lubię róż ;P Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś! Nie możemy być pesymistami! Najlepiej być jak najbardziej pozytywnie nastawionym do życia ;)
    Zapraszam na mojego bloga oraz na ostatni wpis o podobnej tematyce ;) Mam nadzieję że się spodoba :)
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa stylizacja. :) Świetne są te różowe akcenty.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię różu, ale pudrowy jest ładniutki :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely outfit and your nails are looking gorgeou
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Raczej zawsze pudrowy róż kojarzył mi się z Barbie. Jak ja nawet założyłam to wyglądałam okropnie. Jednak ty wyglądasz w tym bosko, aż ci pogratulować muszę. A u mnie haul+ konkurs także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto. Miło mi będzie jak zostawisz jakiś ślad po sobie, czy to komentarz czy obserwacja.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może spróbuj kolejny raz, być może przekonasz się do różu ;)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. A jaka wygodna i dobrze wykonana ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  30. różowy to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam pastele z zwłaszcza róż :) czapka z pomponikiem prze słodka, torebka przepiękna. Cały look na 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudowne :O jestem w szoku na prawdę, dawno nie trafiłam na tak super stylizacje.
    http://szereemeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło mi się zrobiło :) dziękuję!

      Usuń
  34. Pastele w ponura pogodę to co pięknego...! Uwielbiam te jasne odcienie w szare dni.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger