wtorek, 20 grudnia 2016

MAGICZNIE | 2 lata + KONKURS

21 grudnia to bardzo wyjątkowa data dla mojego bloga oraz dla mnie. 21 grudnia utworzyłam swoje małe miejsce w sieci. Zawsze podobała mi się idea blogów. Lubiłam je czytać, oglądać zdjęcia na nich zamieszczane, a w końcu sama założyłam swojego. Czy żałuję? Absolutnie nie. Dziś mój blog świętuje 2 urodziny. Moje miejsce ma 2 lata. 2 lata dzielenia się z Wami moimi pasjami. 2 lata tworzenia swojego zakątka w Internecie. 2 lata robienia zdjęć i ich obrabiania. 2 lata pisania tekstów. Mój blog, moje "dziecko", które wiele mnie nauczyło. Nauczyło mnie mieć swoją własną pasję. Nauczyło po raz kolejny w życiu robić swoje i nie oglądać się na innych. Dzięki blogu mam, gdzie wylać swój stres i przelać swoją radość. Dzięki blogu jestem lepiej zorganizowana, rozwijam swoją kreatywność. Wiem, że bywały lepsze i gorsze momenty w moim blogowaniu i takie też będą, ale mam nadzieję, że z chwili na chwilę mój blog będzie coraz lepszy, a wraz z nim ja. Liczę, że spełnię swoje małe i duże blogowe oraz nie tylko marzenia. Dziękuję Wam moim czytelnikom, że tworzycie razem ze mną moje małe miejsce w sieci i zapraszam Was do trwania razem ze mną w tej przygodzie, która mam nadzieję będzie trwała i trwała. Dziękuję mojej Mamie, bez której ten blog, by nie istniał. Wspiera mnie, robi zdjęcia, motywuje do działania. To moja najwierniejsza czytelniczka i  współtwórca bloga. Najlepsza i najważniejsza osoba w moim życiu.

Kochani życzcie mi i mojemu blogowi coraz więcej czytelników, wyświetleń (ostatnio wybiło 80.000 wyświetleń za co bardzo dziękuję! - idealny prezent na 2 lata bloga), komentarzy. Życzcie mi więcej motywacji, pozytywnej energii, dobrej organizacji, wielu pomysłów na posty.

Zapraszam do obejrzenia bardzo świątecznych zdjęć - moje miasto wygląda obłędnie -  a na końcu wpisu czeka na Was niespodzianka!







kurtka - rosegal | czapka - h&m | komin - reserved | rękawiczki - trendsgal | spodnie - orsay | buty - lasocki

Mam dla was urodzinowy KONKURS. Zasady są bardzo proste . Wygrywają 2 osoby!
Minimalnie udział musi wziąć 50 osób 

ZASADY
1. Zaobserwuj bloga
2. Zaobserwuj mnie na instagramie (KLIK)
3. Polub fanpage na facebooku (KLIK)

Dodatkowo 
( za każdy punkt + 1 los )
4. Dodaj mnie na snapchacie (natalowka)
5. Dodaj  podlinkowany baner konkursowy na swojego bloga / instagrama / fanpage / profil na fb  (publicznie)


Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję bloga jako:
2. Obserwuję na instagramie jako:
3. Lubię na fb jako:
4. Dodałam na snapchacie jako:
5. Baner: Tak/Nie + link do miejsca, gdzie dodałeś / aś baner
6. Wybieram zestaw nr:

Konkurs trwa do 8 stycznia. zwycięzców wybieram losowo. Wysyłam nagrody tylko na terenie Polski.

NAGRODY 

Mam nadzieję, że cieszycie się z konkursu. Zachęcam do wzięcia udziału.

Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na ask.fm/natalowka

Dajcie znać, o czym chcecie kolejne posty. Trzymajcie się!


20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu drugich urodzin
    Wytrwałości w dążeniu do celu
    Samych sukcesów w życiu prywatnym i nie tylko
    Praca z Tobą to sama przyjemność 💟💟💟
    Patrzę jak z dnia na dzień się rozwijasz, co przynosi Ci radość, co jest dla Ciebie najważniejsze ....
    Uwielbiam czytać Twoje przemyślenia, dowiaduje się z postów bardzo ciekawych rzeczy i ciesze się ze mogę uczyć się od Ciebie ... Twoje jakże dojrzałe myśli przelane na tego bloga przywołują na moja twarz uśmiech a niejednokrotnie łzy same spływają z moich oczu ...
    Są to łzy szczęścia i miłości jaka do Ciebie czuje ....
    NATALKO nadajesz mojemu życiu sens i zachęcasz do walki w zdobywaniu kolejnych szczytów i marzeń ...
    Dziękuję Ci za to ze jesteś i proszę pozostań taką jaka jesteś ..
    KOCHAM CIĘ 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo gratuluję <3
    Życze kolejnych sukcesów :D
    Powodzenia wszystkim :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia, ja nie licze jakos lat blog, bo trwa to juz tyle czasu i tyle razy zmieniałam nazwe, czy tematyke, ze sie pogubilam, haha :) Ale ten juz mysle ze zostanie ze mną na lata!
    Pamiętasz jeszcze mojego bloga? :D

    Stylizacja oraz moje przemyślenia o ataku terrorystycznym w Berlinie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! moje maleństwo w październiku skończyło dwa lata. Bardzo klimatyczne zdjęcia i jak najbardziej tematycznie. Życzę Ci jeszcze raz tyle latek,a nawet jeszcze więcej.
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!
    1. Obserwuję bloga jako: RastiLife (PaulinaKańtoch)
    2. Obserwuję na instagramie jako: raaasti (Paulina Kańtoch)
    3. Lubię na fb jako: Paulina Kańtoch
    4. Baner: Nie
    5. Wybieram zestaw nr:2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę obserwacji na instagramie od Ciebie ;)

      Usuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako:stasio ziomuś
    2. Obserwuję na instagramie jako:xweraax
    3. Lubię na fb jako: Weronika Słoma
    4. Dodałam na snapchacie jako:cleo20013
    5. Baner:Nie
    6. Wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żebyś obserwowała mój blog. Spróbuj jeszcze raz ;)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia! ♥ Gratuluję :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) No i Wesołych Świąt !buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Natka Z.
    2. Obserwuję na instagramie jako: artgirl12_blog
    3. Lubię na fb jako: Natka ArtGirl
    4. Dodałam na snapchacie jako: mariolka2665
    5. Baner: Tak
    link: http://artgirl12.blogspot.com/ (po lewej stronie)
    6. Wybieram zestaw nr: 2

    Świetne zdjęcia! Gratuluję dojścia do 2 urodzin :) Często tu zaglądam i widać, że wkładasz w tą działalność dużo pracy :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna świąteczna otoczka <3
    ja też osttanio planowalam zrobić zdjęcia u mnie wieczorem, przy tych wszystkich pięknych święcących lampeczkach, ale niestety nasz aparat pewnie by nie podołał, bo za słabą ma lampę :/

    Gratuluję kochana tych 2 lat- oby prowadzenia bloga wciąż sprawialo Ci ogromną frajdę i radość :D
    najwaziejsze, że robisz to co lubisz :D

    Wesolych Świąt kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dwóch lat działania w sieci. Mam nadzieję, że za rok napiszę Ci to samo. Nie mam szczęścia w konkursach - życzę Wszystkim uczestnikom powodzenia.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, widać, że masz talent i pasję :D Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!! http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako: Alicja Paszkowska
    2. Obserwuję na instagramie jako: Maylinesia
    3. Lubię na fb jako: Alicja Paszkowska
    4. Dodałam na snapchacie jako: Maylinesia
    5. Baner: TAK, http://maylinesia.blogspot.com/ (pasek boczny KONKURSY!)
    6. Wybieram zestaw nr: 1

    Zapraszam Cię na konkurs - http://maylinesia.blogspot.com/2016/12/haul-z-zaful-christmas-time-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, gratulacje i pisz go dalej :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! Gratuluje owocnych dwóch lat i życzę kolejnych!
    PhiloCaro
    http://www.philocaro.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: daruciaa
    2. Obserwuję na instagramie jako: daruciaa
    3. Lubię na fb jako: Daria J.
    4. Dodałam na snapchacie jako: daja120899
    5. Baner: Nie 
    6. Wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga jako: Pietrucha
    2. Obserwuję na instagramie jako: Pietrucha_k
    3. Lubię na fb jako: Angelika K...
    4. Dodałam na snapchacie jako: nie
    5. Baner: Nie
    6. Wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger