Blask | Bonprix

grudnia 12, 2016

 Świąteczny blask jest widoczny na każdym kroku. Wszędzie pełno światełek, dekoracji, choinek, świątecznych reklam. Lubię ten klimat przed świętami - wprawia mnie powoli w typowo bożonarodzeniowy nastrój. Z racji, że święta zbliżają się już bardzo wielkimi krokami warto pomyśleć o eleganckich stylizacjach. Moja dzisiejsza propozycja jest idealna na urodziny, ważniejsze spotkanie rodzinne czy Sylwestra. Zawsze planuję swoją stylizację wcześniej - lubię mieć wszystko dopracowane - (już wiem co ubiorę na wigilię ;D)
Moja dzisiejsza propozycja to połączenie pięknego chabru i srebra. Mam na sobie sukienkę z bonprix, która ma cudowny kolor - jest wyrazisty i sądzę, że idealnie pasuje do osób o jasnej karnacji i jest dobrą alternatywą dla czarnego. Sukienka jest lekka, uszyta z tiulu. Ma świetnie zdobione ramiączka. Jest prosta, a zarazem szykowna i w dodatku w bardzo niskiej, przystępnej cenie - co dla mnie jest niesamowicie ważne - najczęściej ubieram daną sukienkę raz i szkoda mi wydać większą kwotę na jedną okazję. Ale z tą sukienką będzie inaczej - mam na nią jeszcze kilka pomysłów. Do sukienki dobrałam srebrną ramoneskę, która idealnie wpasowuje się w ówczesne trendy na wszystko, co błyszczące. Aby nie było zbyt świecąco wybrałam jasne szare szpilki z bonprix - ładnie prezentują się na nodze, są wygodne i również możecie je zakupić w atrakcyjnej cenie. Nie zapominajmy o dodatkach. Założyłam kwiecisty naszyjnik, kwiatkowe kolczyki oraz śliczną bransoletkę z bonprix. Bransoletka przyszła do mnie w czarnym woreczku. Możecie dopasować jej rozmiar do Waszego nadgarstka. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała oryginalnej torebki - proponuję torebkę w paski i groszki, aby przełamać srebro i chaber. I stylizacja na imprezę gotowa!
Ja właśnie tak byłam ubrana na urodzinach mojej mamy, z których mini fotorelację mogliście ostatnio zobaczyć na blogu. Na urodzinach zamiast ramoneski miałam biały żakiet i ubrałam lustrzane szpilki - jak widzicie sukienkę można ubrać na wiele sposobów - nada się na rodzinne spotkanie jak i na wypad ze znajomymi.

 Zapraszam do obejrzenia zdjęć w wyjątkowej scenerii - pierwszy raz wykonałyśmy zdjęcia w... galerii handlowej.

kolczyki - bornpettystore



 sukienki bonprix | czółenka bonprix | bransoletki  bonprix | ramoneska - sammydress | torebka - twinkledeals | naszyjnik - dresslily | kolczyki - bornprettystore
Oto moja stylizacja. Szczerze mogę Wam polecić wszystkie rzeczy z mojego ubioru. We wszystkich ubraniach czuję się bardzo swobodnie a zarazem elegancko. Polecam firmę bonprix - znajdziecie nie tylko ubrania a także dodatki do domu w przystępnych cenach. Swoje produkty otrzymacie w krótkim czasie. Zachęcam do zapoznania się z asortymentem bonprix - z pewnością znajdziecie coś dla siebie czy swoich bliskich.
_______________________

A Wy macie już stylizacje na święta i Sylwestra czy lecicie na spontanie? Podoba Wam się moja propozycja?


Przypominam o kodzie rabatowym do BPS:




You Might Also Like

75 komentarze

  1. Jak Ty elegancka i odświętna <3
    Pięknie Ci w tym chabrowym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie Kochana wyglądasz.
    Piękna aranżacja na sesję.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna ramoneska! Ja też uwielbiam przedświąteczny klimat.Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Super look! <3 Bardzo nam się podoba :) Jest elegancki i nadaję się nawet i na wigilię ;) Dodatki super! Kolczyki mm <3 A te czółenka zwaliły nas z nóg ;* SUPER WPIS! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi się zrobiło, czytając takie słowa :)

      Usuń
  5. Loving the dress! looks beautiful

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka super!!! Od razu rzuciła mi sie w oczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczny klimat :) czółenka boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świątecznego nastroju nigdy dość :) a czółenka rzeczywiście są boskie :D

      Usuń
  8. Faktycznie ozdób już wszędzie mnóstwo! Ładny kolor sukienki ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wszędzie, wszędzie, więc na moim blogu też nie mogło ich zabraknąć. :)

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się kolczyk i buty. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie, cała stylizacja bardzo mi się podoba! Sukienka leży na tobie idealnie, to zdecydowanie kolor dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz rewelacyjnie! Sukienka jest absolutnie w moim stylu, prezentuje sie swietnie :)
    Bardzo podoba mi sie ten bokeh na zdjeciach, dodaje takiego delikatnego klimatu.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Także uwielbiam bokeh na zdjęciach, a najbardziej ten światełkowy ;)

      Usuń
  12. Przepięknie wyglądasz!
    Stylizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze piękne zdjęcia i super stylizacja :) Cudne butki ♥

    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja na kimś również. A do chabru na samej sobie powoli się przekonuje ;)

      Usuń
  15. Fantastycznie wyglądasz :D
    dziewczęco, delikantie i subtelnie :D
    sukienka bardzo mi się podoba, jak i biżuteria- bo to taka sroczka jestem :) hehehe

    sukienki, bransoletki i czółecnka BonPrix kliknięte + 2,99$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik sukienki oraz baner Shein z boku posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  16. Odważna sesja ;D

    rilseee.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! You look gorgeous and I adore that gold metallic dress very beautiful!
    http://www.fadedspring.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. You look pretty! I love all your jewelry too. Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfit! The shoes are fabulous, and the jacket & purse are fun!

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so beautiful! I'm loving the color of the dress!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love everything about this look! Especially the details.

    OdpowiedzUsuń
  22. Such amazing accessories! I love your shoes and your earrings! Stunning.

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a pretty dress! I love the accessories

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this outfit! Jewelry is on point too!

    OdpowiedzUsuń
  25. This is such a beautiful dress! So flattering and feminine looking, and I just love the gorgeous jewel details on the straps. Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Ale piękna kreacja! :) Cudne zdjęcia!
    PS.Fajny blog, obserwuję i zapraszam Cię do mnie.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Już lecę Cię odwiedzić!

      Usuń
  27. What beautiful photos! I love the blue dress in front of the blue lights. And really love that necklace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I also like this match of blue lights and the blue dress.

      Usuń
  28. Wow, piękna sukienka, wyglądasz w niej bardzo elegancko :).
    A co do świątecznego nastroju - też go uwielbiam, jeżeli tylko pokrywa się z moim stanem ducha.
    Pozdrawiam!:))
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak bardzo ważny jest stan ducha :)

      Usuń
  29. Naprawdę bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładniutka sukienka :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś dostawałam gazetki z tej firm. Spodobały mi się Twoje kolczyki pasują do całości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas dostaję gazetki i jestem na bieżąco z nowościami - warto dostawać gazetkę, często mogą się nią zainspirować! Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się ten kolor. :-)

    http://twojapozyczka24h.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
  33. I absolutely LOVE your jacket! So very pretty!

    Meghan, beyondbasicblog.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful outfit! I really love your statement necklace and bracelet :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ubrania BonPrix. Chociaż wiadomo, piękne ubrania nie wystarczą, by dobrze wyglądać, trzeba umieć je połączyć. Zrobiłaś to fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ubrania BonPrix. Chociaż wiadomo, piękne ubrania nie wystarczą, by dobrze wyglądać, trzeba umieć je połączyć. Zrobiłaś to fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna stylizacja , biżuteria prezentuje się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń