wtorek, 8 listopada 2016

Zółto | rosegal

 To już ostatnie zdjęcia w klimacie jesiennym. Drzewa już straciły większość kolorowych liści. A dziś rano przywitał mnie śnieg. Liczę, że nie zostanie na dobre. Odzwyczaiłam się od niego. Lubię go tylko na zdjęciach. Zdecydowanie wolę jesienną aurę i znośną temperaturę. I chyba jesień lepiej wygląda na zdjęciach - dodaje kolorytu. Wczoraj jadąc pociągiem podziwiałam czerwone drzewa, a dziś jest mgła i śnieg. Dlatego cieszę oko jesiennymi zdjęciami. Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku. Ja powoli adaptuję się na studiach. Już pierwsze wejściówki i kolokwia za mną. Póki co nie jest źle. Już w piątek kolejne wolne. Znów dłuższy weekend w domu. A potem byle do grudnia. 

Dziś pokażę wam 2 stylizacje. Jedna lekko dziewczęca a druga na co dzień, na luzie. Szara spódniczka, skóra, futrzana kamizelka i nowość - bluza z ciekawym nadrukiem. Bluza to nowość z rosegal.com jest dobrej jakości. Oprócz niej z rosegal mam kolczyki - zestaw 12 par - są urocze! W drugiej stylizacji mamy pomarańczową krótką bluzę z rosegal. Wszystko jak zawsze zgadza się ze zdjęciami na stronie i przyszło bezpiecznie zapakowane.
 bluza - KLIK | kurtka - bonprix | spódnica - primark | buty - lasocki | komin - c&a | kamizelka - wholesalebuying.com | kapelusz - twinkledeals



bluza - KLIK | spodnie - orsay | buty - lasocki | płaszcz - h&m | komin - reserved | kapelusz - twinkledeals | torba - michael kors

Udanego tygodnia!

Najczęściej bywam na instagramie (KLIK)
Zaobserwujcie, aby być na bieżąco :)

16 komentarzy:

  1. Ach ta cudna i kolorowa - wielobarwna jesień
    Stylizacja jak zwykle piękna A TY na tle tych złotych liści wyglądasz olśniewająco :-)
    Miłego dnia i powodzenia na studiach :-)
    p.s.
    u mnie też śnieg lezy na samochodach i jest brr paskudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta bluza, świetny set stworzyłaś.
    Kliknięte - jeśli możesz zrób to samo u mnie

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sesje jesienne , dobrze prezentuje się dziewczyna na zdjęciu ;)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że na zdjęciach jestem ja we własnej osobie - autorka bloga ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Wyszło pieknie <3
    No jesień już nas opuszcza i będzie coraz zimniej niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i Fajne Stylizacje :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, jesień na zdjęciach prezentuje cudownie, dodaje dobrej scenerii, a zima...niestety ma więcej minusów niż zalet. Twoja bluza jest niesamowita, kocham takie kolory, też muszę Ci przyznać, że kolor pomarańczowy bardzo do Ciebie pasuje :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, uwielbiam kapelusze i połączenie futerka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo mnie jeszcze śnieg nie spotkał. Przepiękne zdjecia. Ty zawsze masz śliczne pazurki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnia stylizacja bardzo w moim guscie :) Poklikałam i proszę o to samo.
    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2016/11/listopadowe-zamowienie-z-nastydress.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolczyki. Ja niestety nie mogę nosić, bo mam uczulenie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger